Σάββατο, Φεβρουαρίου 13, 2016

Πώς να κρατάτε σε εγρήγορση τον Βαλεντίνο σας!

Τι καταλάβατε από τον τίτλο και μου τρέξατε όλες; Ε ;;;;;;

Λοιπόν κορίτσια ήρθατε στην ειδικό περί σεξουαλικών ζητημάτων ,ευτυχώς που έχετε εμένα να σας ανοίξει τα μάτια!

Σας έχω ''κόψει'' όλες ,δεν ξέρετε που πατάτε και πού βρίσκεστε επί αυτων των θεμάτων!

Αν εφαρμόσετε αυτά που θα σας πω ,δεν  διανοείστε την ευχαρίστηση που θα δώσετε στον αγαπημένο σας!

Σας μιλάω για πείρα και εμπειρία 20 χρόνων και βάλε τωρα!


θα σας αποκαλύψω μερικές  ''δικαιολογίες '' προς αποφυγήν σωματικης επαφής που ΦΥΣΙΚΑ  ήταν αληθινές σε αυτά τα χρόνια έγγαμου βίου μου!
Εγώ πάντα έλεγα και λέω την ΑΛΗΘΕΙΑ ,αλλά σκέφτηκα να βοηθήσω και μερικές ψεύτρες που δεν θέλουν βρε παιδί μου και τους τελείωσαν τα ψέμματα!
Υπάρχουν και αυτές στη ζωή ,τι να κάνουμε!

Ορίστε λοιπόν μερικές από αυτές ,γιατί ούτε κι εγώ θυμάμαι τι έχω πει τόσα χρόνια κι έχω πει πάρα πολλά ,είναι η αλήθεια ,που ο δρακούλης ξεκαρδίζεται πια όταν αρχιζω τα ''πονάω ,δεν νιωθω καλά κ.τ.λ.... :

- μη με ακουμπήσεις ,πλήρωσα ένα σωρο λεφτά στο κομμωτήριο γι'αυτό το μαλλί! Δε θα με κατσιάσεις εσύ!Κοιμήσου!

- έχω έναν πονοκέφαλο ,να δεις που θα πάθω εγκεφαλικό ,το νιώθω! Παναγία μου πώς πονάω!Φέρε μου κανά χάπι ( και χαπακωνεσαι ,πονάς δεν πονάς, μπροστά του με μορφασμούς πόνου).Κοιμήσου!


- ζζζζζζζ   μμμμμμμμμμ ζζζζζζζζζζζ  ααααααα ζζζζζζζζζ ( εχω μάστερ στις ψευτικες διακυμάνσεις βαθύ ύπνου)








- έχω περίοδο 
-έχω περίοδο
-έχω περίοδο
-έχω περίοδο
-έχω περίοδο
-έχω περίοδο
-έχω περίοδο 
-έχω περίοδο
-έχω περίοδο 
-έχω περίοδο ! Ναι 10 μέρες έχω περίοδο εγώ ,τι να κάνουμε τωρα ,θα τα βάλεις και με τη φύση μου; Κοιμήσου!

- το νεφρό μου ,κάτι έχω ,πονάω εδω δεξιά! Πω πω τι πόνος ! Λες να πάθω τίποτα! Αν συνεχίσει ετοιμάσου να με πας νοσοκομειο! Κοιμησου εσυ και αν ποναω το βραδυ θα σε ξυπνήσω ,μην ανησυχείς!  Αααααααααααχ!Κοιμησου!


- παιδί μου θα πάω στον γυναικολόγο σε μια εβδομάδα ! Ε όχι φυσικά ,πριν τον γιατρό δεν κανουμε τίποτα! Όχι λέμε και να πεις σε εκείνη που σου είπε πως μπορείς πως είναι λυσσάρα!Κοιμήσου!


- σα δεν ντρέπεσαι ,έγκυος γυναίκα! δεν με ενδιαφέρει αν ειπε ο γιατρός πως κάνει καλό!Να μείνει κι αυτός έγκυος ,να το κάνει αυτός! Άσε με σε παρακαλώ !Κοιμήσου!


-με με ενοχλήσεις σήμερα ,έχω κάτι νεύρα ,με τρελαναν τα παιδιά! Κοίτα πώς τρέμω!Δεν τ'αντέχω άλλο!!!!! Μη μου μιλάς καθόλου ,στο λεω ,ειμαι έτοιμη να εκραγω,θα μας ακουσει η γειτονια ,στο λέω!Κοιμήσου!

- έχω έναν πόνο ,εδώ, στην καρδιά ! Κάτι θα πάθω ,θα πάω σαν τη γιαγιά μου που πέθανε στον ύπνο της από καρδιά! Όχι αληθεια στο λέω ,πονάω κάθε 2 λεπτα ,έχω μια σουβλιά! Να προσεχεις τα παιδιά κακομοίρη μου ,αν παθω κάτι ! Μην παντρευτείς καμιά Ρωσίδα,αλίμονό σου!

Ααααχ! Τι στο καλό πόνος είναι αυτός τωρα! Μπορεις να μου πεις; Ααααχ!Κοιμήσου ντε!
-Πω πω ,άσε με δε νιωθω τα πόδια μου σήμερα!Σαν να μην έχω πόδια! Κοίτα ,δεν μπορω να τα κουνήσω! Με έχετε πεθανει ,ένα πτώμα είμαι!Κοιμήσου!

-μη με ακουμπάς ,δεν πρόλαβα να μπανιαριστω ,βρωμάω! Ναι ,το ξερω πως εσένα δεν σε πειραζει ,αλλά πειράζει εμένα!Δεν νιωθω άνετα , ΑΣΕ ΜΕ είπα! Αύριο που θα πλυθώ!Κοιμήσου!


- Τι θες ; Και ; Επειδή σου είπα χτες για σήμερα τι πάει να πει; Σου υπέγραψα συμβόλαιο; 

Ασε με και ειμαι πτωμα! ( και απαριθμείς δουλειες ,βαριές εννοειται ,που έκανες)Κοιμήσου λέμε!



- άσε με και είμαι δυσκοίλια , θα πάω τουαλέτα! Κοιμησου εσυ παιδί μου ,θα πάω λέμε!
Με ποναει η κοιλια μου, πήγα ,δεν μπορουσα ,θα παω σε λίγο ,το νιωθω!Μπααααα!
Μα τιποτα δεν πιστευεις πια!!Κοιμήσου!

-άσε με κι έχω ευκοίλια ,είμαι σε ετοιμότητα για τουαλέτα! Κοιμήσου!

-Καλά ξερεις τι μέρα ειναι η σημερινή!! Της αγίας Ταδε! Είναι αμαρτια τετοια μερα ,ουτε να το σκέφτεσαι! Ναι ναι πιστευω! Δεν βλάπτει να κρατάμε και κανενα έθιμο ,Άπιστε!Κοιμήσου!


- Καλά ξέρεις τι ωρα είναι αυτή που με ενοχλείς ! Δεν σου είπα να έρχεσαι πριν τις 23.00 ;

Δεν με ενδιαφερει που ειναι 23.05 ,εγω ειμαι πτωμα και συμφωνησες όταν σου έβαλα χρονικό όριο! Ας πρόσεχες ,τωρα κοιμάμαι! Κοιμήσου κι εσύ!

- ναι τώρα ειναι  22.55 αλλά το άλλαξα το ωράριο!Το παλιό ίσχυε όταν ηταν μωρά τα παιδιά! Παιδί μου ,τωρα δε γινεται ,μεγαλωσαν τα παιδιά και αργούν να κοιμηθούν! Τώρα μετά τις 02.00! Κοιμησου εσύ ,και θα σε ξυπνησω εγω!



- Ασε με σε παρακαλώ,ειμαι πολύ στενοχωρημένη! Και τι πάει να πει ήταν τεταρτοξαδερφη της μάνας μου και 98 χρονων! Ξέρεις πόσο την αγαπούσα εγώ τη θεία; Δεν κοροϊδεύω καθόλου ,μη γελάς ,έχω στενοχωρηθει αφάνταστα! Γύρνα πλευρό και κοιμήσου ,να ξεχασω κι εγω τον πόνο μου!

-Πέθανα σήμερα στη δουλειά , άσε με να κοιμηθω γιατί θα σπάσει το κεφάλι μου!Κοιμησου τωρα!


- Πω πω, πάχυνες ; Τι κοιλιά είναι αυτή; ( και μαζεύεται αμέσως)και κοιμόμαστε μια χαρά!


- πω πω ,ήπιες κρασί και μου ήρθες; Δεν αντεχω τη μυρωδιά ,μου'ρθε να ξεράσω! Και επειδή έπλυνες τα δόντια σου; Μυριζει πολύ ,πω πω πήγαινε στην άκρη και γύρισε πλευρό!Κοιμήσου!

-μα καλά δεν είδες πόσο έφαγα ; Άσε με και μου έχει έρθει το φαγητό στο στόμα! Κοιμήσου!


-μια φορά μπορω να δω κι εγω μια ταινία με την ησυχία μου! Δεν έχω δει ποτέ το τέλος σ'αυτήν και απόψε θα το δω θέλεις δε θέλεις!Κοιμήσου!




-Είμαι αξύριστη .Ναι μας το έχεις ξαναπεί πως δεν σε ενοχλεί ,ενοχλει εμένα όμως!Κοιμήσου!

- καλά δεν ντρέπεσαι καθόλου! Διαβάζει το παιδί ,θες να μας ακούσει! ΌΧΙ δεν μπορώ μουγκάτα εγώ! Κοιμήσου!


- καλά μετά απο αυτό που έκανες σημερα περιμένεις και αγκαλιές; Τι πάει να πει σιγά το πράμα; 

Εχω νευριάσει ,δεν φανταζεσαι πόσο!Όταν σοβαρευτείς τότε να έρθεις! Κοιμήσου!

-ξέρεις τι ώρα θα σηκωθώ το πρωί; Άσε με σε παρακαλώ!Κοιμήσου!


-να πας σε εκείνη που κοίταγες και σου άρεσε! Κοιμήσου τώρα!


- μπαίνω στην κλιμακτηριο ,δεν έχω όρεξη! Ναι από τωρα! Να πας να ρωτήσεις και να μάθεις πως και από τωρα έχουμε προκλιμακτηριακά και να με αφησεις ήσυχη γιατί με τρελαινουν οι ορμόνες!

Να σέβεσαι και ορισμένα πράγματα! Όχι μόνο την πάρτη μας! Κοιμήσου!

-Δεν θέλω! Δεν μπορώ κι εγώ μια φορά να μην θέλω !Δεν θέλω! Κοιμήσου!


- εδώ ο κόσμος χάνεται ,δεν ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει με τη δουλειά σου κι εσύ το χαβά σου! 
Ξέρεις τι άγχος έχω εγώ! Σε παρακαλώ κοιμήσου!

-με τέτοια ζέστη; Δεν πας καλά! Κοιμήσου!


-με τέτοιο κρύο; Α πα πα ,κρυώνω ,με τίποτα! Κοιμήσου!


-σήμερα έστρωσα καθαρά σεντόνια!


- με τίποτα ,έχω κάνει μπάνιο ! Δεν έβαλα τόσες κρέμες τζάμπα! Κοιμήσου!

- άσε με δε νιώθω καλά! Κοίτα πάχυνα ,έκανα κοιλιά! Μη με ακουμπάς σου λέω ,είμαι χάλια!Κοιμήσου!



- το δόντι μου ,το δόντι μου ,το δόντι μου σου λεω!  Πονάω ,το δόντι μου! Κοιμήσου πια!


ΥΓ :1)(εγώ φανερά δεν έχω ζητήσει ποτέ σεξ)  Μία φορά στο χρόνο που μπορει να ειναι κουρασμένος ο Κώστας ,έρχεται ,ξαπλώνει ,μου γυρνά την πλάτη και μου λέει: '' μη με ενοχλήσεις καθόλου ε! Είμαι πολύ κουρασμένος! Με έχεις κουράσει με τις ορέξεις σου!''

2) προσθέστε κι εσείς στα σχόλια καμια δικαιολογία ,γιατί μου σάμπως τελείωσαν οι δικές μου!



























































































Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

51 σχόλια:

  1. Δεν θέλω! Δεν μπορώ κι εγώ μια φορά να μην θέλω !Δεν θέλω!
    Θα εισηγηθώ στη Μητρόπολη να μπει στη λίστα για αγιοποίηση ο Δρακούλας!
    Αμα του δείξω αυτή την ανάρτηση θα πηδήξει όλα τα νούμερα προτεραιότητας και θα τον βάλει νούμερο ένα! ☺

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα θα αγιοποιήσουν ,γιατί η ορθόδοξη πίστη λέει να ερχόμαστε εις σάρκαν μία ,μόνο για τεκνοποίηση και το καθήκον μου το έκανα!
      Εσένα και τον δρακούλη να μην πω τι θα σας κάνει η μητρόπολη!!!!!!☺☺☺☺

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα εσείς είστε του αξημέρωτου ,σας έχω καταλάβει!

      Διαγραφή
  3. Τι να πω; Απλώς, υποκλίνομαι! Και πάω να κοιμηθώ. Για ένα περίεργο λόγο, μου ήρθε νύστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ που νόμιζα... (από τον τίτλο)...

    Αλλά ξέρεις τι μου θύμισες; Κάποτε που σας ρωτούσα με την Αγγελική πώς στο καλό και πότε τα καταφέρνετε εσείς που έχετε παιδιά που μπαινοβγαίνουν στο δωμάτιο και τα κρεβάτια σας. ΤΩΡΑ κατάλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα δικά μου παιδιά έχει απαγορευτεί η είσοδος στο δωμάτιό μου Δάφνη! Δεν έχει μπες βγες και ποτέ δεν εχουν κοιμηθεί μαζί μου ,εκτός από μωρά που ήταν πάρα πολύ άρρωστα!Και να μας ακουσουν ,να συζητάμε καλέ ,δεν ανοιγουν πόρτα ποτέ!

      Η αλήθεια είναι πως αν θες βρίσκεις ώρα ,μη σου πω και ώρες!Για εμένα ηταν πραγματικά δύσκολα μέχρι τα διδυμα να γίνουν 3 χρ. ,ήμουν συνέχεια ένα κινουμενο πτώμα...

      Διαγραφή
    2. Εντάξει δεν μπορώ να μην χοροπηδήσω με το σχόλιο αυτό ( από τη χαρά μου! )
      Αχ εσύ πρέπει να γράψει βιβλίο με οδηγίες καλό μου!
      Η επιτομή της παιδαγωγικής σκέψης !
      Υποκλίνομαι!
      ( αυτό με την απαγόρευση στην είσοδο.... πόσο δύσκολο φαντάζει σε όλους τους άλλους και μετά γκρινιάζουν!!! Α ρε Νάσια! Δακρύζω η παιδαγωγός...δακρύζω σου λέω!!!)

      Διαγραφή
  5. Εχμ, σκέφτηκα κάτι που είναι και δικαιολογία προς αποφυγήν του σεξ και γκρίνια μαζί (επομένως, θα τον αποθαρρύνει και για τις επόμενες νύχτες, διά του ξενερώματος - αλλιώς, μπορεί και να σε εκπλήξει θετικά: και πάλι κερδισμένη θα βγεις):
    — Τι, έτσι ξεροσφύρι;! Θέλει δουλειά για να φτιάξεις την όρεξη σε μια γυναίκα! Πότε ήταν η τελευταία φορά που με έβγαλες έξω, που μου έφερες λουλούδια, που μου είπες ερωτόλογα; Πώς περιμένεις να λειτουργήσω, μηχανή είμαι; Που και η μηχανή θέλει το λάδωμά της! 'Αντε, στο τζάμπα όλα;! Εύκολα;! Όοοοχι, κύριε, θα πρέπει να το κερδίσεις! Σαν πολύ δε βολεύτηκες; Τι είμαι εγώ, ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές;! Δούλα στο σπίτι, μάνα ΚΑΙ ερωμένη;! Ε, βοήθα λίγο και συ το πράγμα, ξόδεψε και κάτι, καβούρια έχουν οι τσέπες σου;!
    (Όσο πιο πολλά πεις, τόσο πιο αποτελεσματική θα είσαι. Η πολλή μουρμούρα σε αυτή την περίπτωση σώζει! Το έπιασες το νόημα, ε;)
    Εναλλακτικά, μπορείς προληπτικά να του σπάσεις τα νεύρα,ξέρεις πιά τα "κουμπιά" του - θα σου κρατάει μούτρα μετά και δε θα τολμήσει να ζητήσει τίποτα!
    Πολύ εναλλακτική αγιο-βαλεντινιάτικη ανάρτηση, καταδιασκέδασα! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έπεσες σε περίπτωση ιδιότροπου ανθρωπου: σιχαίνομαι τα λουλούδια ,τα ερωτόλογα(εδώ αναλόγως την υπερβολή στο τι θα ειπωθεί).Μου έχει κάνει δώρα και ακριβά μάλιστα και έχει ακουσει τον εξάψαλμο!
      Δεν μπορεί να κρατήσει μούτρα με τίποτα και το έχω εκμεταλλευτεί πολλάκις!
      κατά τ'άλλα έχω διδακτορικό στη μουρμούρα που αναφέρεις!
      ''κάτσε χριστιανέ μου ,με αρπαζεις έτσι απότομα ,τι με πέρασες,αγριάνθρωπε κ.τ.λ.''

      '' με αποκοίμισες μια ωρα προκαταρκτικά ,άρπαξέ με μια φορά να τελειώνουμε ...''
      ''δεν σε βρίσκω μάνα μου πουθενά ,με έχεις τρελάνει'' μου απαντά ,γυρνά πλευρό και ησυχαζουμε!

      Διαγραφή
  6. έρμε Χ τι τραβάς... (καλά ξέρεις, όταν διάβασα αυτό με την ώρα μου έφυγε ο καφές από την μύτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η ώρα με βόλεψε πολύ τα τελευταία 5 χρόνια ,αλλά πέρασε η μπογιά της!
      Τώρα τι κάνουμε;

      Διαγραφή
  7. Υπάρχουν κι άλλες δικαιολογίες?
    Όλες τις έχεις εξαντλήσει...κοιμήσου!!
    Πέθανα στο γέλιο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρέπει επειγόντως να εφεύρω κι άλλες!

      Διαγραφή
  8. Τι άλλο να προσθέσω...τα είπες όλα
    Αντε και καλό βόλι...χα χα χα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα δεν ξέρω το αποτέλεσμα Νάσια μου, αλλά καθώς κακάριζα απ΄τα γέλια, με ρώτησε ο "δικός" μου γιατί έχω πεθάνει στα γέλια... του έστειλα μερικές γελοιογραφίες (είπαμε να μοιραζόμαστε τα καλά όπως και τα κακά!!!) αλλά επειδή εξακολουθούσα να κακαρίζω διαβάζοντας τις δεκάδες "σου" δικαιολογίες, μου ζήτησε το link σου, για να σε διαβάσει και του το έστειλα, ετοιμάσου...
    Μια καλή είναι, ν' αρχίσεις να χασμουριέσαι και να κουτουλάς, δυο ώρες πριν... έτσι θέλει δε θέλει, θα το πάρει το μήνυμα!
    Αχ! τι τραβάμε οι άμοιρες, τα θέλει όμως ο κ... μας! ;-)

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααααα αγαπησιάρικα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν γνωρίζεις κάποιον ,εστω μέσω της τηλεόρασης και τον θεωρείς μύθο ,παθαίνεις ένα τρέμουλο ,όταν σου σχολιαζει!
      Μου σχολίασε στο ''Σχετικά με εμένα'' και τωρα θα αρχίσω να στελνω μηνυματα σε όλους τους γνωστούς να το δουν!!!χαχαχαχαχα

      Το κουτούλημα είναι μόνιμη ,καθημερινή δικαιολογία ,δεν πιανει πια!χαχαχα άσε που μου απαντά '' θα σε ξεκουρασω εγω ,εσυ δε θα κάνεις τίποτα!''

      στο μεταξύ ,αν θέλεις πήγαινε στου Πέτρου να διαβασεις την ιστορία του:http://pepitoulis.blogspot.gr/2016/02/blog-post.html

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Το διάβασα, Ουφ! ησύχασα... όχι που ανησυχούσα γιατί έχει πολύ χιούμορ, αλλά δεν ξέρεις ποτέ, θα μπορούσε να τον έπιανε το φαλλοκρατικό που όλοι άνδρες το έχουν... όλοι υπερηφανεύονται για τα "προσόντα" τους!
      Πάντως (πολύ)προσωπικά, αυτό "εσύ μη κάνεις τίποτα" πολύ το γουστάρω, να κάθεσαι σαν κότα και αυτός να σκίζεται να σε ικανοποιήσει!!! χαχαχαχα!
      Πάω τώρα και στο άλλο μικρό αρσενικό!
      ΑΦιλάκια πολύ συνωμοτικά!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχαχαχα από έναν κύριο σαν τον άντρα σου, θα δεχόμουν κάθε σχόλιο και νομίζω πως υπερβάλουμε τελικά με την αγαρμπορσοσύνη των αντρών! Ε , τουλάχιστον δημόσια δεν μας θίγουν ,αλλιώς δε θα ήταν σύζυγοί μας!

      Διαγραφή
    4. Εμείς όμως τους ξεφωνίζουμε πάντα τρυφερά!!!
      Καλό μας "βραδάκι".... χιχιχι! :-P

      Διαγραφή
  10. χαχαχαχαχαχα!! εισαι απιστευτη!! Δεν εχεις αφησει δικαιολογια για δικαιολογια!! χαχαχαχα... Μερικές της λέω κι εγω.. αλλα που να σε φτασω!!!! Υποκλίνομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λέμε δικαιολογίες Ελπίδα;;;; Δεν το περίμενα από εσένα! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  11. Τι άλλο να πω εγώ όλα τα είπες εσύ.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εσύ Μαρία Έλενα! Πάει ,χάλασε ο κόσμος!

      Διαγραφή
  12. Τα ίδια λέμε και τα ίδια μου λέει! αχαχαχα! Έπαθα πλάκα! Τελικά είμαστε πολλές, ε;
    Φιλίιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες τι όρεξη μου άνοιξες με την αλλαγή του μπλογκ;;;;;

      Διαγραφή
  13. Πάντως όλα καταλήγουν στο "κοιμήσου"!! Αχαχα! Η περίπτωση να ισχύει ανάποδα η επιμονή (από το θηλυκό προς το αρσενικό), δεν παίζει στην καμία, έτσι;; Φιλιά και...όνειρα γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην περίπτωσή μου όχι ,δεν επιμένω φανερά ,χρησιμοποιώ άλλα μέσα ...σε άλλη αναρτηση αυτά χαχαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Συγνώμη για το λάθος σημείο που άφησα το σχόλιο, συναδέλφισσα... Παραμυθού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άιναφετς χρειάζομαι για λίγο το ραβδί σου σε παρακαλώ!

      Διαγραφή
    2. Καλά ξεμπλέγματα! χαχαχαχα!
      Παραμυθά μου ήθελες, ε;

      Διαγραφή
  15. Φαντάζομαι πως τη θρυλική νύχτα που ΔΕΝ θα υπάρξει κώλυμα & όλα ...θα πάνε καλά, το επόμενο πρωί θα σας ξυπνήσει η φιλαρμονική του Δήμου, τιμητικό άγημα του Πολεμικού Ναυτικού, ο Μητροπολίτης Πελοποννήσου με σύσσωμο το ιερατικό σώμα θα ψέλνει "Ωσαννά" και η παιδική χορωδία θα τραγουδάει το "Άαααγια Νύχτα / σε προσμένει/ με χαρά ο Χριστιανός..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχα, μα τέτοια άρνηση βρε παιδί μου κι εσύ! Τι πράγμα κι αυτό; Κι εκείνος ο άνθρωπος πώς τα καταφέρνει μαζί σου; Κάτι άλλο χατίρι του κάνεις (π.χ., ωραίους ντολμάδες) και τα καταφέρνετε τόσα χρόνια έτσι καλά μαζί, δεν ξηγείται αλλιώς :-P
    Να έχετε χωρίστες κρεβατοκάμαρες το έχεις σκεφτεί ποτέ; "Βασιλιά μου, εσύ" θα του πεις και θα τον πείσεις ;)
    Καλημέρα Nasia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το όνειρό μου ειναι οι χωριστές κρεβατοκάμαρες! Φετος που δινει ο μεγαλος πανελλήνιες ,αν δωσει ο Θεός και μπει-εκει εχουμε εναποθεσει τις ελπιδες μας - τον εχω ετοιμο τον δρακούλη! Αλλά πρωτα ,λέει ,θα με θαψει ,ζωντανή ,σαν αυτον στην Κοζάνη και μετά θα παει στο δωματιο του μεγάλου!

      Διαγραφή
    2. Χαχα!
      Καλή επιτυχία του εύχομαι του μεγάλου μπας και δεις εσύ "ήρεμη" νύχτα. Ο δρακούλης ας αρχίσει να σκέφτεται καμιά on-line συνδρομή (ξέρεις πού), τι άλλο να κάνει πια;

      Διαγραφή
    3. μην τον λυπάστε τον δρακούλη ,ειναι σιγανό ποταμάκι!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. βρε ,είπα αν πετυχαίνουν οι δικαιολογίες; Ε,είπα;

      Διαγραφή
  18. Θα έβαζα τελευταία τη "δικαιολογία #
    -Δεν θέλω! Δεν μπορώ κι εγώ μια φορά να μην θέλω !Δεν θέλω! Κοιμήσου!"
    Από καινούργιες δικαιολογίες δεν μου βρίσκεται κάτι πρόχειρο, μήπως να άρχιζες τους συνδυασμούς; Και μπούγιο κάνουν και διπλο-τριπλασιάζουν τα επιχειρήματα!

    ΥΓ. Απίστευτη είσαι!!! :-)))

    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γραφω τις αναρτησεις μου ,πάντα τη στιγμη που τις δημοσιευω ,χωρίς να κρατω πρόχειρο...αυτη ειναι η μοναδικη που την έγραφα 1 μερα και κάθε τι που θυμόμουν πήγαινα και το πρόσθετα!Μετα τη δημοσίευση το ειδα κι εγω πως θα ταίριαζε καλύτερα ,όταν θα εχω όρεξη θα το αλλάξω .

      Πολύ καλή η ιδέα σου αχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  19. Παντως εκεινο που δεν ανεχονται οι αντρες
    δεν ειναι τοσο οι δικαιολογιες
    Γιατι μια του ψευτη, δυο του ψευτη
    πεταγονται στο περιπτερο να παρουνε "τσιγαρα"
    Αλλα οταν το σεξ γινεται χωρις δικαιολογιες
    και ο "ψευτης" σκεφτεται τις κουρτινες που θελουν πλυσιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο ''Σχετικά με εμένα '' πάνω δεξιά ξεκαθαριζω πως στόχος μου ειναι να ξεπαστρεψω τον άντρα μου ,γι' αυτό και αυτη η ανάρτηση!
      Τις παραπάνω δικαιολογίες τις εχω πει όλες ,ακριβώς έτσι και ακόμα περισσοτερες ,αλλά αν αγαπάς τον άλλον ,μόλις σε ακουμπήσει και εν τέλει προχωρήσει ,ξεχνάς τα πάντα στην αγκαλιά του!
      Τις κουρτίνες θα τις σκεφτείς όταν δεν τον αγαπάς πια!
      Σε ευχαριστω για το σχόλιο Velvet!

      ΥΓ: ο δικός μου δεν καπνίζει ,αλλά τελευταία μυρίζει τσιγαρίλα χαχαχα

      Διαγραφή
  20. Χαχαχαχα ακόμα γελάω!!! Είσαι Θεά!!! Να σου πω όμως... βάζεις τον τίτλο μας ξεσηκώνεις καλά καλά και μετά τσουπ να σου οι δικαιολογίες! Αλήθεια ο ήρωας Δρακούλης δεν τα διαβάζει αυτά; Μήπως τώρα τις έκαψες και πρέπει να βρεις ένα σωρό δικαιολογίες φτου και από την αρχή! Και όχι τίποτα άλλο δεν ξέρω πραγματικά αν υπάρχουν άλλες!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο δρακούλης διαβάζει και ρίχνει απαξιωτικά βλέμματα...

      οι δικαιολογίες δεν καίγονται ,γιατί σώζονται κάθε φορά απο το ύφος ,τον θεατρινισμό ,τον πόνο στο βλέμμα κ.τ.λ.
      Καλημέρα Κλειώ!

      Διαγραφή
  21. Πέθανα!!! Τι να προσθέσω η έρμη. Τα είπες όλα. Μέχρι που θα ανατρέχω κάτι νύχτες που στερεύω να εντοπίζω την κατάλληλη δικαιολογία. Μην στεναχωριέσαι, θα βάζω και ύφος και πόνο στο βλέμμα και όλα τα συναφή!
    Θεά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ χαίρομαι που σε βοηθάω σε ''δύσκολες'' στιγμές!Ετσι χρησιμοποίησε και το υποκριτικό σου ταλέντο γιατί σκέτη η δικαιολογία είναι άνοστη χαχαχα

      Διαγραφή