Σάββατο, Φεβρουαρίου 06, 2016

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!

Μην χτυπάτε άλλο το κουδούνι!
Δεν μπορώ να κλειστώ για λίγο στο μπλογκοσπιτάκι μου και αρχίσατε τα κουδούνια ,τα τηλέφωνα ,τα μέιλ!

Ορίστε ,περάστε! Βγάλτε παπούτσια ,παρακαλώ .Δεν είναι τσαντίρι εδώ!

Πώς σας φαίνεται το νέο σπιτικό μου; 
Ψωμί κι ελιά έτρωγα προκειμένου να κάνω την ανακαίνιση !
Είχα αγανακτήσει! Εγώ ,μια νοικοκυρά να τα έχω όλα χύμα ,το ένα πάνω στο άλλο σαν τον γιούκο της μάνας μου!





Ενώ τώρα ! Όλα τακτοποιημένα ,ξεσκονισμένα στις Κατηγορίες τους!

Μα κοιτάξτε ολόγυρα! 
Φτύστε πάλι καλέ!
Όχι έτσι μανδάμ! Δεν είπαμε να μας λούσεις . Ένα απαλό ,αριστοκρατικό '' φτου ,φτου'' να κάνετε!



Κάθε φορά που θα μπαίνετε στο σπιτικό μου ένα φτυσιματάκι να μου το ρίχνετε!

Γελάτε εσείς και κοροϊδεύετε ,αλλά ακούστε τα νέα! Πιάνει καλέ!

Μέχρι και η Εύα είδε πως ματιάζομαι από κακεντρεχείς σχολιαστές και μου έστειλε μήνυμα η κοπέλα : '' Νάσια είσαι ματιασμένη ,θα σκάσεις κορίτσι μου! Να σου κάνω ένα ξεμάτιασμα ,ν'αλλάξουμε την εμφάνισή σου ,να γυρίσουμε ανάποδα το φανελάκι και το βρακί σου να μη σε πιάνει τίποτα στο εξής;''

''Το ρωτάς ,ξεκίνα'' της είπα!
Και έρχεται η Εύα στο μπλογκόσπιτό μου ,με τα JajalaMajala της  και μου το κάνει αγνώριστο!

Χωρίς πολλά λόγια ,κατάλαβε αμέσως τι μου αρέσει ,λιτά και απέριττα και σε χρόνο ρεκόρ ,που αρχίσατε να με ψαχνετε στη Νικολούλη!

Μα σηκωθείτε και λίγο από την πολυθρόνα να σας ξεναγήσω!Πηγαίνετε πάνω δεξιά ,ναι εκεί στη φωτο που βγάζω τη γλώσσα και πατήστε να διαβασετε το ποιόν μου!


Τώρα τι να σας πω! Εκεί που δεν ήθελα να γράφω ,εκεί που σκυλοβαριόμουν ,μια το έκλεινα μια το άνοιγα ,εκεί που δεν έβαζα τόνο σε λέξη και αδιαφορούσα για λάθη ,τώρα με το νέο λουκ βρήκα μπελά!
Όλα τέλεια τα θέλω ,όμορφα και παστρικά!
Θα σας τρελάνω στις αναρτήσεις τώρα!

Θα γίνω νέα Αριστέα ,έστω μια Ελίνα στα παλιά της κέφια!

Λοιπόν φτάνει ,αρμένικη την κάνατε την επίσκεψη! Δεν είναι πρέπον πρώτη φορά σε ανανεωμένο σπίτι να καθόμαστε με τις ώρες!

Ορεβουάρ ,εις το επανιδείν ,υγιαίνετε !Θα τα ξαναπούμε σύντομα! Μερσί για την επίσκεψη!
..............................................................................................................................

Ουφ! Μα ποια μου λέρωσε το χαλί; Ο σκύλος της Αριστέας θα ήταν!

ΥΓ: Ευχαριστώ πολύ την Εύα που θέλησε να με βοηθήσει ν'αλλάξω την εμφάνιση του μπλογκ μου!
Ήταν και είναι ευγενέστατη με εμένα ,που δεν χαμπάριαζα από ειδικούς όρους και τέλεια επαγγελματίας!
Η Εύα ασχολείται με οτιδήποτε αφορά τα ιστολόγια και τη συστήνω ανεπιφύλαχτα!


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

62 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφος χώρος! Φτου φτου λοιπόν αριστοκρατικά και όχι βροχή! Αχαχα!
    Μπράβο και στις δύο σας!
    Με το καλό να τον χαρείς, χαίρομαι που ανανεώθηκε και η όρεξή σου να μας γράφεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σε ευχαριστώ Μαρία μου!
      Κάτσε να βρω μια ανάρτηση που γράφω για το πόσο εύκολα αλλάζω γνώμη χαχαχα
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  2. αχαχαχαχαχα!
    Ο Μαξ κλαίει! Άκου σε λέρωσε!

    Για να γίνεις @ριστέα παιδί μου πρέπει να μάθεις ντεκουπάζ. Αν και μπορείς να μας τρελάνεις με τις συνταγές σου εσύ!
    Έτσι σε θέλω, τελειομανή! Τώρα σε αναγνωρίζω για καρκινάκι!
    Α και πού 'σαι: ΦΤΟΥΦΤΟΥΦΤΟΥΦΤΟΥΥΥΥΥ φτάνει;


    Υγ: στα παραμύθια υπάρχουν κάποια που θέλω να τα διαβάσει Ο Πεπίτο οπωσδήποτε ναι;

    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχουμε διαβασει μερικά ,αλλά στειλε μου λινκ αυτων που θες...
      και μη μου ξανάρθεις με τον σκύλο!

      Διαγραφή
  3. Τρε σικάτο το νέο look του μπλογκουλίου σου και κάθε ανανέωση κάνει καλό και γενικώς και ειδικώς... το μόνο δύσκολο για μένα είναι, πως η wordpress που έχω, δεν συνεργάζεται εύκολα με το blogger και έτσι πρέπει κάθε φορά που κάνεις ανάρτηση, να μυρίσω τα νύχια μου ή να έρθει κάποιος και να που πει: "Η Νάσια έβαλε ποστ"!
    ΑΦιλάκια οικογενειακά γενικώς και ειδικώς, με πολλά φτου φτου φτου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια χαρά μυρίζεις όμως Άιναφετς! χαχαχα
      Φιλάκια !

      Διαγραφή
  4. Με γεια, με γεια! Πολυ ωραιο ειναι, μπραβο στην Ευα!
    Περιμενω τωρα τον χειμαρρο αναρτησεων. Γυρω στις 7-8 μμ ωρα Ελλαδας αν γινεται για να με πετυχαινουν στο διαλειμμα. Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειπα και εγω παλι το εκλεισε το μπλοκ της; αφου μου εγραφε οτι δεν είχα προσβαση στο χώρο και την εκανα ...αλλα μια ματια τωρα στα δέξια και βλεπω καλα; ναι η Νάσια μας καλεί.. για να δώ.... τοκ τοκ χτυπώ και ω!!! τι καινουργιές... ναι ..καινουργιές... ειναι λεξη του εγγονου οταν ηταν μικρος στα καινούργια.. και πρωτα να ριξω ενα φτου.. φτου χωρίς σάλια παρακαλώ.. και μετα να σου πω πως ζηλεψα καθαριοτητα... μηπως να κανω και εγω ενα λιφτινικ; και μετά; αστα δεν ειναι αυτα για μας....πως θα τα ξαναμαθω απο την αρχή.. παντως το εκανες κουκλι το μπλοκ..μπραβο στις φιλες..που βοηθησαν..!!!! καλοριζικο...Νασια μου...φιλακια ζηλιαρικα..!!!
    Υ.Γ μου αρεσε τρελλά αυτο απο κατω με τις φωτογραφιες απο τις αναρτησεις σου που που αλλαζουν...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχει αρχή ,ακριβώς το ίδιο είναι Ρούλα μου!Στη Σχεδίαση δεν αλλάζει τίποτα!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Με γεια το νέο λουκ, φαίνεται πολύ επαγγελματικό! Εύχομαι να ανανεώσει το κέφι σου και το μπλογκ σου να τροφοδοτηθεί με άπειρες αναρτήσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το πολύ το Κύριε Ελέησον το βαριέται κι ο παπάς!Θα αναρτούμε με μέτρο...
      Καλημέρα Pippi!

      Διαγραφή
  7. χάρη μου χρωστάς!
    γιατί με τα πες.. πες τα δικά μου πείστηκε η Εύα να κάνει αυτό που κατέχει τόσο καλά.. μάλλιασε η γλώσσα μου.. κι εκείνη όλο "λες βρε Τζίνα μου;" ήταν...
    ορίστε τώρα... ανάκτορο το έκανε το γιαπί.. μπήκα και έτριβα τα μάτια μου.. και ήμουν ΣΙΓΟΥΡΗ.. αφού πριν διαβάσω κατέβηκα στο κάτω μέρος και απλά διάβασα αυτό για το οποίο ήμουν σίγουρη.. the blog is crafting by jajala majala project!! γειά στα χέρια της Εύας.. κι εγώ την συστήνω.. μπορεί να μην έκανε το δικό αλλά την παρακολουθώ χρόνια και ξέρω πως είναι ο πιο κατάλληλος άνθρωπος για τούτη την δουλειά.
    Μεγιές Νάσια.. είδες πόσο αλλάζει την ψυχολογία σου η εμφάνιση;.. δεν είναι απίστευτο;..
    φιλιά και νά' σαι καλά να το χαρείς με πολλές.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εσύ με ξεμπρόστιασες! αχαχαχα!!! ευχαριστώ πολύυυυυ ♥♥♥

      Διαγραφή
    2. ναι ναι ,όντως αλλάζει κι εδώ η ψυχολογία!
      Δώσε διεύθυνση να σου στείλω πεσκέσι,αφού το οφείλω και σ'εσένα!

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι τόσο πολύ που αρέσει σε όλους σας, μα πιο πολύ χαίρομαι που άρεσε στη Νάσια, που μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα μέσα από αυτή την ανακατασκευή και ολόψυχα της εύχομαι να είναι γεμάτο δημιουργικές αναρτήσεις, ευχάριστες, που όλους θα μας τραβούν σαν τον μαγνήτη να την διαβάζουμε ξανά και ξανά!...
    Σας φιλώ, ευχαριστώντας για τα καλά σας λόγια! :) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όντως πολύ ωραία η νέα εμφάνιση (αν κι η Ίρμα εδώ δεν συμφωνεί με το λέρωμα στο χαλάκι κι άλλα ρατσιστικά περί σκυλιών...), καλές αναρτήσεις μόνο λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η Ιρμα είναι κυρία και καθαρή!
      Τα αγοράκια έχουν ένα θεματάκι με την καθαριότητα,ελπίζω να με κατανοήσει η Ιρμα !
      Πάρτε κι εσείς τις καρδούλες σας:♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο, φρέσκο λειτουργικό.
    Καλοτάξιδο αν είναι μετά το μποτοξάκι !

    ___ Μια κι είμαστε στο θέμα όμως βλέπω δεν έχεις καθόλου μετρητές, tracking να ξέρεις ποιος μένει ποιος φεύγει και τι παίρνει φεύγοντας, δεν έχεις δήλωσηcopyright κι επίσης δεν έχεις εγγραφεί στο Networked Blogs του Facebook (αξίζει πιο πολύ από Blogloving και άλλα..).
    Για όποτε έχεις χρόνο να ασχοληθείς το Stat Counter (Tynt) ιδίως, το συστήνω.
    Θα τα βρεις όλα στο δικό μου κάτω-κάτω και με κλικ σε οδηγούν να τα αποκτήσεις (δωρεάν εννοείται).

    Εκτός που θα σου δίνουν πλήρη εικόνα και ip με στοιχεία καθενός (για επιθέσεις, σ' εμένα αυτό έχει φανεί πολύ χρήσιμο), μπαίνει με το κείμενο κι ο σύνδεσμός σου κάθε που κοπυπεΪστάρεται απόσπασμα.

    Αλλά κι αν δε νοιάζεσαι για όλα αυτά
    η νέα εμφάνιση είναι τέλεια
    οπότε φτου φτου ΦΤΟΥΟΥΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάφνη σε ευχαριστω για τις πληροφορίες! Δεν κατάλαβα γρι εννοείται,ειμαι παντελώς άσχετη και η Εύα εκανε μόνο όσα της ζήτησα!
      Αν ξέρει να μου τα προσθέσει και ειναι αναγκαία ,όπως λες και δεν χρειάζονται περαιτέρω χειρισμό από μέρους μου θα το κάνουμε.
      Και πάλι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Ομορφο φωτεινο και χαλαρωτικο!Μεγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφο φωτεινο και χαλαρωτικο!Μεγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλέ φοβάμαι να μπω Μπουχάρα δεν είναι τα χαλιά
    αυτά τα μεταξωτά με τους χιλιάδες κόμπους;;;
    Καλορίζικο Νάσια μου!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα σε ευχαριστω!
      Καλή εβδομάδα να έχεις Ελένη!

      Διαγραφή
  14. Να μπω με το δεξί αφού ήρθα και ήμουν έτοιμη να φύγω !!!
    Βγάζω τα παπούτσια για να μη λές ότι λέρωσα και εγώ και να σου ευχηθώ καλοστέριωτο. Μπράβο και στην Εύα για τη βοήθεια!!
    Φιλιά εξ αποστάσεως μη λερώχω !!! Φτου , φτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς πάντως ξυπολιόμαστε σε οποιοδήποτε σπίτι μπούμε!
      Ούτε η google δεν την εχει αυτη τη λέξη!Της μάνας μου ιδιόλεκτος...
      Σε ευχαριστώ nikol !

      Διαγραφή
  15. Καλορίζικο και παντα με πολλες επισκεψεις ,καλο απογευμα Κυριακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πω πω! Τέλειο είναι! Ευάερο, ευήλιο και πολύ τακτοποιημένο!
    Πτου πτου, να μην το ματιάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πώς φαίνεται η αριστοκράτισσα!!!!!
      Τι ωραία που πτίνετε!

      Διαγραφή
    2. Ω ναι! Πτύω κομψά! Όπως αρμόζει σε μια αρτίστα του βωβού!

      Διαγραφή
  17. Μπαίνω με το δεξί και φέρνω και ραβανί!!
    Καταπληκτικό το κάνατε...μπράβο στην Εύα και μπράβο και σε σένα που το αποφάσισες!
    Ζηλεύυυυυωωωωωωωωωωωω!!
    Όλο λέω θα φτιάξω το δικό μου γιαπί κι όλο το φτιάχνω!!
    Με γεια και να είμαστε καλά να το χαιρόμαστε όλοι, κι εσύ κι εμείς!
    Φτου (να και το φτύσιμο, αν και δεν πιστεύω στο μάτι, αλλά για να μη λες πως δεν έφτυσα...χαχα)
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τι ραβανί!!!!
      Σε μερσούμε ,φιλάκια!
      (Το φτύσιμο έχει πολλές χρησιμότητες-εχει σταματησει το μυαλό μου δεν βρισκω την καταλληλη λέξη- ,δεν ειναι μόνο για το μάτι)

      Διαγραφή
  18. Καλώς σε βρήκα Νάσια! Φτου φτου με τακτ!
    Μου αρεσει που έχεις χιούμορ!
    Θα με βρεις εδω mononai.blogspot.gr και fetoula.blogspot.gr

    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την ''φετουλα'' την ηξερα και την παρακολουθούσα...
      σε ευχαριστώ για την επίσκεψη ,καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  19. Δεν είσαι η Νάσια που αγαπούσα μια φορά ♪♪...
    Που ερχόμασταν με τα ρούχα της δουλειάς που λέει ο λόγος, δίχως κουδούνια και πρωτόκολλα. Ρίχναμε και κανένα "τυρολέζικο" να ξαλεγράρουμε κομματάκι...
    Γιατί ρε Νάσια;
    Κι αυτές οι κατηγορίες τι είναι; Μας προσάπτεις κάτι;
    Πωπω θαμπώθηκα απόψε εδώ μέσα. Ο πολυέλαιος μόνο λείπει στο ταβάνι.
    Καλορίζικο να είναι και καλές αναρτήσεις!

    (Κούκλα το κάνατε το σπιτάκι, μπράβο σας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι ,όχι ,μεγαλοπιάστηκα ,εξού και το ειρωνικό φτύσιμο ,αλλά ειναι όλοι ευγενικοί και το ρίχνουν για το μάτι ,ενώ γι'αλλού πάει!
      Κι έλεγα τι λείπει ,θα βάλω και πολυέλαιο!
      Θα ελπίζω να πέσει στο κεφάλι του δρακούλη!Μα πώς μου ξέφυγε;
      Σε ευχαριστω ,καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  20. Ομορφιές, ομορφιες!!!! Αντε φεύγω τώρα δεν είμαστε και για αρμενικες βίζιτες!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι φίλες έχω εγώ! Μες στο Savoir Vivre !
      Καλή συνεχεια Yianna ,σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  21. ειδες ποσο σ αγαπαμε! και εγω σου εστειλα στο facebook ανησυχος χαχα! με γεια με πολυ γελιο και πολυ αγαπη απ ολους μας κι ακομη πιο πολλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φεύγω εγω παιδί μου; Πού θα βρω καλύτερα να γκρινιάζω με την ησυχία μου;

      Διαγραφή
  22. Βρε, βρε, βρε, καλορίζικο, να το χαρείς εσύ και μαζί με εσένα και το κοινό σου! :)
    Καλή χρονιά σου εύχομαι επίσης! Κι ελπίζω να σας επισκέπτομαι με μια κάποια συχνότητα εφέτος...
    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είμαστε καλά! Χωρίς παιδιά και δεν εμφανιζόσουν ..τόσο...και με νεογέννητο και μικρό παιδακι θα μας επισκέπτεσαι ; χαχαχαχαχα
      είδες πόσο θες μια διέξοδο χαχαχαχα
      Γραφε εσύ και θα σε επισκεπτόμαστε εμεις !
      Καλό βράδυ με πολύ πολύ ύπνο σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  23. Καλορίζικο κι όλα με το καλό Νάσια :) Με γεια!
    Καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα, καλή συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλορίζικο!!!
    Μπαίνω με ευχές , με αγάπη και με το δεξί, αφού...πρώτη φορά έρχομαι , για να γνωρίσω τη μαμά του Νικόλα!
    Να χαίρεστε τα παιδάκια σας,
    Καλή χρονιά κάθε χρονιά
    και
    καλορίζικη η νέα εικόνα αν και δεν θυμάμαι να γνώριζα την παλιά!
    Ποτέ δεν είναι αργά!
    Γράφετε όλοι υπέροχα!απ΄αυτά που πρόλαβα να διαβάσω!
    φιλιά πολλά!!!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε όλοι για τα καλά σου λόγια!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  25. Καλορίζικο Νάσια μου!!! Φτου,Φτου, με κομψότητα, είδες! Υπέροχο, λαμπερό, βολικό, ευανάγνωστο και κυρίως Φιλόξενο όπως πάντα! Ωραία κι επιτυχημένη η ανακαίνιση και συγχαρητήρια σε όλους όσους συνέβαλαν, το αποτέλεσμα είναι άψογο! Καλές διαδρομές στα νέα σου ταξίδια και ν' απολαμβάνεις τη γλυκιά συντροφικότητα των φίλων σου! Να έχεις ένα αίθριο απόβραδο!
    Φιλιά πολλά με μια ολόθερμη αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πουλάκι μου ου ου!!! όλο και κάτι ευχάριστο μας
    επιφυλάσσεις ! καλορίζικο το new look το μπλοκοσπιτιού σου!!! Το πρωτόειδα στο F.B.από πρόταση ενός αλλου μπλόκ το" τζατζαλα κλπ" υποψιάστηκα ότι ηταν δικό σου και δεν φυσικά έπεσα μέσα!!Μου άρεσε φυσικά η κρεμασμένη φωτογραφία σου!!Ευχομαι ευχάριστες αλλά και και ενδιαφέρουσες αναρτήσεις !! Καλό σου βραδάκι με ένα ανανεωμένο φιλάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 1)"του" μπλοκοσπιτιού
    2)Παράλειψη του "δεν"
    3)και και ( τι κεκεδισμός!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην κουραζεστε να διορθωνεστε ,το ''πιάνω'' το νόημα.
      Πατησες στην κρεμασμενη φωτο μου να δεις τι γραφω από μέσα;
      Πολλά φιλια σ'εσένα και στις εγγονουλες!

      Διαγραφή
  28. Εγώ σε βρήκα μόλις τώρα και έτσι δεν ξέρω ποια ήταν η προηγούμενη εμφάνιση αλλά νομίζω ότι το λιτό κι απέριττο σου πάει!Μπράβο στην Εύα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με γεια Νάσια μου! Και καλορίζικο, μακριά από τα κακά μάτια!!! Φτου φτου!!! Έγινε πολύ όμορφο και νομίζω και πιο λειτουργικό! Πολλά συγχαρητήρια και στις 2 σας!!! Καλές εμπνεύσεις στο νέο σου σπιτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου είχε πάει στα Ανεπιθύμητα το σχόλιό σου! Το τσάκωσα όμως και το δημοσιευσα!Σε ευχαριστω!

      Διαγραφή