Τρίτη, Φεβρουαρίου 02, 2016

Tagαρίστηκα κι εγώ!!!!

Αλκυονίδες μέρες και τι καλύτερο σαν τα παιδάκια που παίζουν στον ήλιο ,να παίξουμε κι εμείς!

Η Ελένη από το Histores De Roses με τάγκαρε στο Tag :2015 με στόχο να γνωριστούμε καλύτερα!





1. Τί έκανες το 2015 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ; 
Θα το πω! Θα το πω λέω !Ή να μην το πω; Ας το πάρει το ποτάμι : 
όχι ,δε θα το πω ,με διαβάζει και ο μεγάλος γιος μου ,πάντως με τον δρακούλη το έκανα ,όποιος κατάλαβε κατάλαβε! Έγινα μια σαραντάρα ίσον με δυο 20άρες χαχαχαχα

2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι ; Θα βάλεις καινούριους φέτος; 

Στόχους τα τελευταία χρόνια δεν βάζω .Είμαι της τελευταίας στιγμής και πάντα μου βγαίνει σε καλό!
3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;

Στον ύπνο μου αμέτρητες ,στον ξύπνιο μου καμία!

4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;

Να δουλέψω ....εκτός σπιτιού!

5. Ποιές ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 και γιατί; 

Δεν μου έμεινε καμία γιατί πολύ απλά ξεχνάω πάντα ημερομηνίες ακόμα και γιορτές και γενέθλια των παιδιών μου.Και οτιδήποτε άλλο μου συμβεί το ξεχνάω την επόμενη μέρα...

6. Ποιά ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση σου το 2015 ; 

Και εδώ τζίφος σε προσωπικό επίπεδο! 
Μόνο να κουκουβαγιαδίσω μπορω  ,να με διαβάσει και η Coula ,να σκάσει ακόμα περισσότερο ! Παρατηρώ παιδιά φίλων σε πάρτι και επισκέψεις που πηγαίνουμε ,από όσα ακουω απο το σχολειο ,από όσα μου λένε δάσκαλοι και φίλοι και ναι ,έχω τα καλύτερα παιδιά του κόσμου ,γιατί έχω ασχοληθεί πάρα πολύ μαζί τους και ναι  ,το θεωρώ προσωπική κατάκτηση! Ναι ,από μόνα τους δεν γίνεται τίποτα!


7. Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία για το 2015;

Δεν είχα αποτυχία που να έχω αντιληφθεί ! Αν πάλι θα είχα αποτυχία ,θα φανεί στο μακρινό μέλλον ,πάλι στα παιδιά μου ,γιατί κανείς δεν είναι αλάθητος ! Ελπίζω μόνο να είναι μικρό το κακό....


8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ;

Δε θυμάμαι ,μάλλον δε θα αγόρασα κάτι σημαντικό...

9. Πού πήγαν τα περισσότερα χρήματα σου;

σε φόρους ,ΕΜΦΙΑ,γενικά σε όλους τους λογαριασμούς και ένδυση των παιδιών...

10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;

Με ηρεμεί και με ενθουσιαζει η παρέα με τους φίλους μας και η αντίδραση όσων γεύονται τις συνταγές μου ,γιατί μοιράζω και στη γειτονιά ,το να βλέπω να φορούν αυτά που χαρίζω!

11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015;

τραγούδια δεν ακούω ,είμαι των γαλλικων και πιάνου


12. Σε σύγκριση με το 2015 το 2016  τέτοιο καιρό είσαι: α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη; β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά ; γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά ; 

α) λυπημένη δεν είμαι ,από τη χαρά μου δεν πετάω ,μια μέση κατάσταση...

β) είμαι στα ίδια κιλά πάντα ,παιρνω και χάνω 1-2 κιλά ,ποτέ παραπάνω...

γ) ούτε πιο πλούσια ,ουτε πιο φτωχιά ,στα ιδια είμαι οικονομικά ....πνευματικά να μην κοκορευτώ πάλι ,να πω κι εδώ στα ίδια! Όχι θα κοκορευτώ ,πλουσιοτάτη είμαι!

13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;

θα ήθελα να ασχολούμαι περισσότερο με τον εαυτό μου ,να μένω περισσότερη ώρα μόνη μου ,να βολτάρω ,να ποδηλατώ ....
να κάνω λιγότερες δουλειές και να μην με απασχολούν συγγενείς με τα προβλήματά τους ,ενω μπορούν ανετότατα να τα επιλύσουν μόνοι τους,να μαγειρευω λιγότερο...

14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015;

Πού να θυμάμαι ,είδα πολλές...

15. Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό ;

Τίποτα δεν το έκανε ξεχωριστό ,ήταν βαρετό και κουραστικό για εμένα.
Να μην πω πάλι για τα παιδιά μου και με πάρετε στο κυνηγι κι εσείς!
(για τον δρακούλη κουβέντα πάντως χαχαχα)


16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015;

πιτζάμα πάρτι! Ακόμα και τα παιδιά με την πιτζάμα τα πάω σχολείο ....κουρευτηκα μόνο κοντό καρέ και σκούρινα τα μαλλιά μου! Μόνο στον δρακούλη άρεσα!
Με το που με ειδε ο μεγάλος γιος μού φώναξε: ''γιατί το έκανες αυτό ρε μάνα;''


17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου;

Το πλουσιότατο πνευματικό επίπεδό μου ,που λέγαμε παραπάνω! Ε ,αυτό!

18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε ;

Είναι ερωτηση αυτή τώρα; 'Οσο πλούσιο πνευματικό επίπεδο κι αν έχω θα τρελαθω αν μπω στη διαδικασία να απαντησω! Στον Καιάδα όλοι μπορούν να πέσουν; Αυτό επιθυμώ και εύχομαι να γίνει!

19. Ποιος σου έλειψε ;

Πολύ ,μα πάρααα πολύ η συναδέλφισσά μου Όλγα και η Ελένη που γνώρισα στην Κάσο ,όπως και η Νικολέττα ,κάτοικος του νησιου!Οι συναδελφισσες ,είναι οι μοναδικές που έχουμε κρατήσει συχνή επαφή και ονειρευόμαστε τη στιγμή που θα ξανασυναντηθούμε!


20. Πες μας ένα μάθημα ζωής για το 2015;

Δεν υπάρχει κάτι που δεν μπορούμε να αντέξουμε και να ανταπεξέλθουμε!

21. Ποιοι στoίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015;

Δεν ακουω τραγουδια ,κι αν ακουσω στο ράδιο του αυτοκινήτου ,δεν συγκρατω λόγια.
.......................................................................................
Τελείωσε το παιχνιδάκι ,έφτασε μεσημεράκι ,πάω να τσιμπήσω από το ταψάκι κοτοπουλάκι!
Όποιος θέλει μπορεί να απαντήσει στις ερωτήσεις γιατί θα μου καεί το κοτοπουλάκι κι έχω να φτιάξω και παξιμάδια για 1η φορά !Αν μου πετύχουν θα σας τα δείξω!
Φτύστε ελεύθερα ,μη με ματιάξετε!





Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

34 σχόλια:

  1. Μα τι καλά παιδιά!! Μπράβο σου ΟΧΙ μπράβο σου και να σκασω ζηλιάρα απο την ζήλια μου.. (κι όποιος κατάλαβε.. κατάλαβε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι καλά παιδιά!! Μπράβο σου ΟΧΙ μπράβο σου και να σκασω ζηλιάρα απο την ζήλια μου.. (κι όποιος κατάλαβε.. κατάλαβε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάποτε πρέπει να σοβαρευτούμε ,όπως παλιοί μπλόγκερς που ενω αναρτουσαν για γκομενικά και λοιπες αμπελοφιλοσοφίες ,τωρα το γυρισαν στην αληθινή φιλοσοφία!
      κι όποιος κατάλαβε ...κατάλαβε!

      Διαγραφή
  3. Πολύ σε χαίρομαι Νάσια
    κι ο ρόλος της κουκουβάγιας
    σου πάει κουτί!!!
    Γιατί να το κρύψουμε άλλωστε!!!
    φτου! φτου! φτου!(τι θυμήθηκα....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα έπιασε το φτύσιμό σου ,να το ξέρεις!

      Διαγραφή
  4. Πάλι ανάρτηση !!!! Μα αφού παίζουμε καλά το έκανες . Ε ναι την πιο καλή δουλειά την κάνεις με τα παιδιά σου και καλά κάνεις και καμαρώνεις , από μόνα τους δεν μαθαίνουν !!
    Τα φιλιά μου και βρήκα μια ανάρτηση που δεν είχα διαβάσει την προπροηγούμενη και σε καταχάρηκα με τα πείσματα και τις ιδέες των μπλογκερ αν και εμένα βαρετή με βρίσκω αλλά πιστεύω όχι ανόητη η πιεστική καθόλου !!! Καλέ ψήφοι είναι τα σχόλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια χαρά είσαι ,το αποδεικνύουν οι σχολιαστές σου!
      Για τα υπόλοιπα συμφωνούμε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Να πω ότι δεν σε νιώθω (με τη δουλειά εκτός σπιτιού) ψέμματα θα πω... όμως η δουλειά που κάνεις εντός, με τα παιδιά είναι ανεκτίμητη, Νάσια μου!!!
    Κράτα δυνάμεις κι όλα μπορούν να αλλάξουν...
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι Μαρίνα!
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη !
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  6. φτου φτου σκόρδα!!! χαχαχα...ανανεωμένη σε βρήκε ο νέος χρόνος, αυτό βλέπω! το ποιηματάκι σου πολύ καλό, χαχα...φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι η ανανέωση;;;;;
      Μερσί evonitaκι! Παίξε κι εσύ να σε μαθουμε από την καλή χαχαχα

      Διαγραφή
    2. μα γιατί;;; χχαχα...λες να παίξω, ε;; χμμμ, γιατί όχι.. το πότε δεν υπόσχομαι μόνο..

      Διαγραφή
  7. φανταστικες υπεροχες απαντησεις!!!πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου μετέδωσες μεγάλο ενθουσιασμό Σοφία !!!
      Καλή συνέχεια να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις! Και ειδικά στην 1η ερώτηση! Έπαθα μια ταύτιση!!! Οσονούπω θα ετοιμάσω και τις δικές μου, αφού με προκάλεσε η Έυα (jajala majala). Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε βρε Κλέλια !Και έλεγα κανείς δεν κατάλαβε την 1η απάντησή μου!χαχαχα Εσείς τι κάνατε ,για πες χαχαχαχαχα
      Θα μάθω να υποθέσω όταν ετοιμάσεις την ανάρτησή σου!
      Φιλάκια στην παραμυθο-οικογένειά σου!

      Διαγραφή
    2. Ludovico Einaudi - 36 Song Golden Collection
      κι αυτός ειναι καλός.....

      Διαγραφή
    3. στην Ελίνα παει το παραπάνω σχόλιο...

      Διαγραφή
  9. Εύχομαι λοιπόν να πραγματοποιηθούν οι προσδοκίες αυτού του χρόνου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο αν μπω πάλι στη λογικη της τσιγγανας και γυρνω ανα την Ελλάδα,διαφορετικά μια απο τα ίδια και φετος...
      Καλό μήνα Μαρία!

      Διαγραφή
  10. Πως κατάφερες βρε θηρίο να απαντήσεις σε 21 ερωτήσεις;
    Εγώ θα είχα κλατάρει στις……6!
    Την απάντηση σου στην ερώτηση ……Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε …… την λάτρεψα επειδή κατάφερες με ευελιξία αιλουροειδούς να βγεις αλώβητη από τις πολιτικές κακοτοπιές ρίχνοντας τους όλους στον Καιάδα!
    Σιγά μην αφήσουμε κάποιον απέξω!χα,χα,χα
    Είσαι και η πρώτη λέμε!
    Τις φιλούρες μου και να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι δεν κλάταρα εγω; Ευτυχως ειχα μαγειρεψει και κανει δουλειες απο την προηγουμενη μέρα και πρόλαβα να ''παιξω'' το πρωί....
      Εδω δεν ασχολουμαι με πολιτικά ,στην ρίαλ lifeόμως θα ανακατεφτω συντομα!Εχω προτάσεις καλέ!
      Καλό μήνα xristin!

      Διαγραφή
  11. Κολλητικό είναι αυτό δηλαδή? Το tagάρισμα λέω!!
    Κολλάνε και οι τοξότες?...χαχα!!
    Ακόμα αποκρυπτογραφώ την πρώτη απάντηση, τις άλλες τις κατάλαβα όλες!!
    Όχι τίποτα άλλο, το λέω για να δεις πόσο πλούσια είμαι κι εγώ πνευματικά!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι κολλητικό είναι ,νομιζω πως ηδη κόλλησες ,θα περιμενω αναρτηση!

      Καλά μην οργιάσεις κιόλας ,για μια απλή ,καθημερινή Στάση Κολιάτσου μιλάμε χιχιχιχιχι να δεις που θα πάω στην Κόλαση ,με τα ''λεωφορεία''που διαλέγω...
      Καλημέραααααααααα!

      Διαγραφή
  12. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και θαύμασα κι εγώ το πνευματικό σου επίπεδο! Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να'σαι πάντα έτσι περήφανη μανούλα και δίπλα τους!
    Όσο για το ότι ξεχνάς... Ε, δεν με έχεις γνωρίσει! Δεν καταλαβαίνεις τι ξεχνάω κι εγώ!
    Πέρνα αν θες από το blog μου, έχω κάνει κι εγώ την ίδια ανάρτηση :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία έπαιξες κι εσυ! Να σε επισκεφτει και η Ελίνα να διαβασει τη μουσική που σου άρεσε ,θα της αρεσει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. 3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;

    6

    Μόνον αυτό θα απαντήσω γιατί δύσκολα θα μου ξανασυμβεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6 ;;;;;;;
      Κάποια μου λείπει μου φαίνεται!
      Εχουμε μυστικά Τρεμουλάκο;;;
      Φιλάκια!
      Πότε ειπαμε εχεις εκπομπή ; Εχω μπερδευτει! Σημερα παω σινεμά πάντως..

      Διαγραφή
  14. Ξέρω ότι θες μια δουλειά έξω από το σπίτι, αλλά μετά θα μου βγαίνεις οφ! Με 4 άντρες κι όπως είσαι τελειομανής;
    Όταν περάσει ο Θοδωρής πάντως θα εξοικονομήσεις χρόνο ( φαντάζομαι) άσε που θα χρειάζεσαι το εξτρά εισόδημα , οπότε κάνω ευχή να βρεις δουλειά τον Οκτώβρη ( ε να τον τακτοποιήσεις κιόλας και μετά). Ε; Πώς με κόβεις;
    Ή κάνω ευχή ή δεν κάνω εγώ!

    Θα ταγκαριστώ κι εγώ προς το τέλος της βδομάδας , ν αέχω χρόνο να απαντήσω στα σκόλια!

    Φιλούρες :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θοδωρής να εξοικονομήσει το εισόδημά του μόνος του αν φύγει ,γιατί χλωμό το βλέπω....
      Τελείωσε η βδομάδα ,ταγκαρισου ντε!

      Διαγραφή
  15. Κάνεις την πιο σημαντική δουλεια το να ασχολεισαι με τα παιδια τοσο. Ολα τα άλλα ειναι ημιμετρα και εχουν επιπτώσεις. Αλλά τι να κανουμε με τους ατιμους λογαριασμους που πρέπει να πληρωθουν. Ειχα καιρό να μπω με τα προβλήματα του υπολογιστη και μου ελειψε ο τρόπος που σχολιάζεις τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να μπεις και πού να σχολιάζεις εσύ Μαρία μου! Θα αποκτήσεις κοριτσάκι !Εγώ θα είχα τρελαθεί! χαχαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Κοριτσι μου… ηξερα οτι θα κανεις το καλυτεροοο που μπορουσες στις απαντησεις!!! πιστευω να το διασκεδασες!!!! Μπράβο μανα κουκουβάγιαα… ειναι υπεροχο να βλεπεις τους κοπους και τις προσπαθιες σου … να βγαινουν υπεροχα παιδια!!!! Ευχομαι το ’16 να βολταρεις και λιγο μονη… ολοι το χουμε αναγκη να μαστε και λιγο μονοι μας!!!! Ωραιο το μαθημα ζωης …δεν το χα ξανα ακουσει, θα το σημειωσω !!!!! πολλα φιλιαα και ευχομαι υγειαα και οτι καλυτεροο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή