Δευτέρα, Μαρτίου 07, 2016

Πείνα και των γονέων!

Είμαστε μια οικογένεια που όπως θα έχετε καταλάβει είμαστε φαγανοί!
Άλλοι περισσότερο ,άλλοι λιγότερο !Ευτυχώς προς το παρόν έχουμε να φάμε !
Να δούμε τι θα γίνει με όσους τρώνε περισσότερο ,όταν πέσει καμιά πείνα ,από τις κατοχικές!

Το προσπερνάμε αυτό τώρα και ας πιάσουμε αυτούς που τρώνε περισσότερο!
Ένας είναι ,ευτυχώς και λέγεται Πέτρος.


Από τεσσάρων χρονων παρατήρησα πώς ζητούσε φαγητό ακόμα κι όταν είχε μόλις τελειώσει μια γαβάθα πριν! Τον ξυπνούσα από τον μεσημεριανό ύπνο και μόλις άνοιγε τα μάτια του με ρωτούσε :
'' τι θα φάω''; 
Αφού έφερα και τις γιαγιάδες στο σπίτι να πειστούν ιδίοις όμμασι ,γιατί δεν με πίστευαν!
Και η απάντησή τους ήταν : ''να το ταΐζεις το παιδί , πεινάει!΄''... αλλά τι περίμενα κι εγώ απο κατοχικές γιαγιάδες!

Πήραμε σβάρνα τους γιατρούς που όλοι μου είπαν να τρώει λιγότερο!
Εχω γράψει κι εδώ το λόγο που ξεκίνησα να ψάχνω το θυρεοειδή του.

Μου μένει να πάμε και σε ψυχολόγο ,γιατί κάτι θα υποβόσκει κάτω από αυτό !Η αλήθεια είναι πως έχω βαρεθεί να μιλάει και να σκέφτεται το φαγητό!
Σημείωσα μερικές συζητήσεις μας, της περασμένης εβδομάδας μόνο :


Καθημερινα για βράδυ τρωνε κάπου στις 8. Την Παρασκευη και Σαββατο καπου στις 8.30 με 9 .
Τους λεει ο μεγάλος αδερφος τους πως την Παρασκευη στις 8 θα δουν μια παιδικη ταινια που θα τους γραψει.

Πέτρος ( με περίλυπο ύφος):'' Ω ,πότε θα φάω ;''


Τους  κανω κηρυγμα πως αν δεν με ακουνε και φωναζω ,τρανταζεται ο οργανισμος μου,αρρωσταινει και μπορει μεχρι και να πεθανω!

Πέτρος:'' και τι θα τρωμε αν πεθανεις;''

 Νικόλας : ''εμενα θα με παρει ο νονα μου αν πεθανεις''

Πέτρος:'' ναι αλλά δε θα σε ταϊζει καλά!'' 
(Η νονά του Νικόλα δεν φημίζεται για την μαγειρική της -συγνωμη κουμπάρα- το ότι πέθανα κανέναν δεν απασχόλησε!)


Σχολάνε πάντα 2 το μεσημερι! Μια μέρα θα σχολουσαν 1.20 ,αλλά το ξεχασα και πηγα 2 να τα παρω!Αυτά μες την γκρίνια και ο Πέτρος μέχρι το σπίτι γκρινιαζοντας και μυξοκλαιγοντας μαζί με τα υπόλοιπα που μου εσουρνε, έλεγε και κάθε τόσο :'' και γουργούριζε και η κοιλιά μου !''


Τους εχω φτιαξει ενα γρηγορο σουφλε μακαρονια μόνο με τυρια ,ενω άλλες φορες τους βαζω και κοτοπουλο που στον Πέτρο αρεσει πολυ!
Του το σερβιρω ,το κοιταει δεξιά - αριστερά με το μάτι του ,συννεφιαζει το μουτρο του και λεει: ''χαθηκε να βαλεις λιγο κοτοπουλακι που αρεσει στα παιδακια σου;Πολυ τεμπελα εχεις γινει τελευταια !''


Δεν βλεπουν τηλεοραση τις καθημερινες ,μόνο Παρασκευη και Σαββατο!Μια καθημερινη μερα ,αφου τελειωσε τα μαθηματα του νωρις ,ο Πέτρος ζητά να δει τηλεόραση:

Νάσια :'' Όχι Πέτρο''
Πέτρος:'' Γιατί;''
Νάσια: ''Τα εχουμε πει τα γιατι ,αλλά να στα ξαναθυμήσω: η τηλεόραση δεν εχει τιποτα το ενδιαφερον αυτες τις ωρες για παιδια .Τα παιδιά αντί για τηλεόραση μπορούν να διαβαζουν βιβλία ,να παιζουν ,να συζητανε με τους γονεις τους ,να ξεκουράζονται, να ζωγραφιζουν'' ...και σταματώ νομίζοντας πως εχω εξαντλήσει όλα τις προοπτικές...

Πέτρος : ''Να τρώνε !''

Μερικά Σαββατα απόγευμα ο Κωστας τα παει στο χωριο ,αλλα το περασμένο Σαββατο δεν ηθελα να πάνε γιατι ο Πετρος ηταν λιγο αδιαθετος και συζητουσαμε :
Νάσια: ''τι να κανετε στο χωριο ; Εισαι αρρωστος, δεν θα μπορείς να παιξεις!''

Πέτρος :''ναι ,αλλά θα φαω στη γιαγια!''
(τους δινει απαγορευμενα απο εμενα σνακ και τους φτιαχνει τα αγαπημενα τους φαγητα)



Ψωνιζουμε σε σουπερ μαρκετ και μου ζητά μια σοκολατα υγείας που βλέπει!Εγω αρνούμαι και μου λέει:
Πέτρος: '' μα ειναι υγείας βρε μαμά .Θα μου κανει καλό στην υγεία μου!''
Δεν του παίρνω και το έχει απωθημένο ,όπως φάνηκε στη συνέχεια:
Γυρνάμε σπίτι και ζηταει απο τον μπαμπα του να του φέρει 2029 σοκολάτες υγείας!
Ο πατερας του τού ζητά να του εξηγήσει γιατί τόσες !
Πέτρος :'' έχω γενέθλια στις 15  εβδόμου (Ιουλίου ) το 2007 ,οπότε : 2007 +15 +7 =2029
Τόσες σοκολάτες θέλω αντί για άλλο δώρο!''


Τώρα είναι άρρωστος και κάθε απόγευμα πίνει ένα χαπάκι για το βήχα που πρέπει να ειναι νηστικός μια ωρα πριν και μια ώρα μετά ,αφού πάρει το χάπι!
Γκρίνιαζε ,ενω πήρε το χάπι να φάει ψωμί με μερέντα ,δεν του έδινα και μου παρίστανε πως πεθαίνει από την πείνα! Όταν άρχισα να τον τραβώ με την κάμερα σκέφτηκε να σας αποχαιρετήσει!







Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

49 σχόλια:

  1. ποιος ντι καπριο και ποια αρκουδα στον μικρο παει το οσκαρ!
    γελαω ακομη
    και επισης στο χω ξαναπει ειμαστε ιδια ρατσα
    εχω κοιταξει και γω θεροειδη, μπα ειμαι φαγανο απο τη κουνια ασε που τρωω παντα και ττο φαι των φιλων , δεσμου και λοιπων
    η κλασικη μου ατακα, αυτο θα το φας η να το τσακισω γω?
    ετυχως ειμαι και νευρικο και γυμναζομαι και δε παχαινω (πολυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στη λίστα για τον ψυχολόγο κι εσύ! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Κι εμένα με... εντυπωσίασε το ότι το πρόβλημα εστιάστηκε στο θέμα του φαγητού κι όχι του θανατικού! (Αμάν κι εσύ, βρε πουλάκι μου! Χτυπάω ξύλα!)
    Για το Όσκαρ θα συμφωνήσω με τον Άσωτο!

    Καλημερούδια! ^.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα πεθάνω και θα τσακώνονται ποιος θα φάει περισσότερα κόλλυβα!
      Μη σου πω ,πως ο Πέτρος θα με ''ψέλνει'' γιατί δεν τα ετοίμασα πριν πεθανω!
      Καλό απόγευμα Νατάσα!

      Διαγραφή
  3. Αχ συγνώμη βρε Νάσια μου, αλλά πέθανα στο γέλιο, μα τι τεμπέλα έχεις γίνει τελευταία!!! Καλά το φάτσα απίστευτη έχει αυτός ο μικρός σου! Τον αγάπησα... και εσύ βρε γαϊδάρα να το αφήνεις νηστικό το παιδάκι... Λοιπόν Πέτρο μου, αγόρι μου επειδή εγώ πάσχω από κατοχικό σύνδρομο, και επειδή τα δικά μου τα κυνηγάω και δεν τρώνε αν πάθει κάτι η μαμά (που το απεύχομαι), να έρθεις πουλάκι μου εδώ να μείνεις και θα σε ταΐζω ότι τραβά η ψυχούλα σου!!! Πέτρο μην πας στης Ελίνας, από ότι έχω καταλάβει δεν ξέρει την τύφλα της από μαγειρική (συγνώμη Ελίνα μου)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν επειδή συμπονώ και συμπάσχω σε τέτοιες στιγμές κρίσης στέλνε μας ένα μήνυμα, ένα τηλέφωνο κάτι τέλος πάντων να βοηθήσουμε!!! χαχαχα ακόμα γελάω!!! Και ξέρεις τι έχω πάθει... θέλω να βάλω συνταγή και σκέφτομαι να φωτογραφήσω τα βήματα να μπορέσει να το κάνει και η Ελίνα!!! Φιλάκια πολλά... (Σε λατρεύω που αυτοσαρκάζεσαι!!!)

      Διαγραφή
    2. έχω κατουρηθεί στα γέλια και με τις δυο!
      Αλλά η Ελίνα μας κορόιδευε τόσον καιρό! Ξερει να μαγειρεύει και μάλιστα πολύ καλά! Εγω κοτόπουλο με κριθαράκι δεν έχω φτιαξει γιατι δεν το τρωω ,αλλά μου το φτιαχνει πάντα η πεθερά μου αυτο το φαγητό ,γιουβέτσι ,με μοσχάρι!
      Να κάτσω εγω να φτιάξω φαγητό στην κατσαρόλα και μετά φούρνο;;;;;
      Άλλο τίποτα θέλουν; Μόνο τους γίγαντες που μου αρεσουν και πάλι το σκεφτομαι!
      Τέρμα οι συνταγές βήμα βήμα!Θα περιμενω απο εσένα τωρα Ελίνα οδηγίες για ξεγελάσματα μαγειρέματος!
      π.χ αγοράζω έτοιμο φαγητό ,το βάζω στην κατσαρόλα και τους το σερβίρω από εκεί!

      Διαγραφή
    3. Αχ Ελινα μου εισαι ο ανθρωπος μου!!! Ακριβως ετσι κι εγω!!!

      Διαγραφή
  4. Ε καλά εντάξει, φοβερός ο Πέτρος...Γέλασα πολύ, πάντως δεν του φαίνεται του παιδιού ότι τρώει πολύ! Μάλλον είναι πάνω στην ανάπτυξη...χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν φαίνεται γιατί δεν του δίνω όσα ζητάει!
      Καλο απόγευμα Αθηνά!

      Διαγραφή
  5. Θα το ρίξει σε μπόι βρε ...μην ανησυχείς!!!!!
    Κινούμαστε στις ίδιες παραμέτρους

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ λιχούδης!Ενω τα άλλα παιδιά ,αν δεν τα φωναξεις να ερθουν να φάνε δε θα φάνε!Και θέλει και ιδιαίτερο χειρισμό γιατί από την αντιμετώπισή μας γίνονται ανορεξικά ή βουλιμικά αργότερα.
      Καλή εβδομάδα Ελένη!

      Διαγραφή
  6. ότι έχεις γίνει τεμπέλα τελευταία το έχω προσέξει κι εγώ!

    μπουχαχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ακολουθεί Η συνταγή της Τεμπέλας!

      Διαγραφή
  7. Τα διαβαζω και τα ξαναδιαβαζω κι εχω λυθει στα γελια!!! Ειναι ΘΕΟΣ ο μικρος με τις ατακες του!!!

    Στα σοβαρα τωρα... αφου δεν εχει προβλημα βαρους γιατι σου ειπαν οι γιατροι να τρωει λιγοτερο; Ρωταω για 2 λογους. Πρωτον, ετσι ασταματητα τρωει κι ο Δημητρης μου χωρις να κανει διακρισεις, γλυκα αλμυρα υγιεινα ανθυγιεινα! Και 2ον... ετσι τρωω κι εγωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το βάρος του είναι στο μέσο όρο ,αλλά οι γιατροί τα θέλουν κόκαλο τα παιδιά !Είναι τσουποτούλης ,δεν είναι παχύς ,αλλά αν έτρωγε ό,τι ήθελε θα είχαμε θέμα!
      Τα δικά μου πάντα πέρνουν βάρος το χειμωνα από την κλεισούρα ,αλλά από άνοιξη αδυνατίζουν ,κυρίως το καλοκαιρι τους μετράς τη ραχοκοκαλιά ,γιατί παίζουν όλη μέρα έξω!
      Το χειμώνα προσπαθω να τρωνε ,κυρίως ο Πέτρος μικρή μερίδα για βράδυ ,τρωνε πάντα φρουτα το απόγευμα .Απλά ο Πέτρος ζηταει συνέχεια και κάτι άλλο ,που δεν του δίνω!Αν του έδινα ό,τι μου ζητούσε όποτε το ζητουσε σίγουρα θα ήταν με παραπάνω κιλά!Σπάνια κάνω εξαιρέσεις !
      πχ μερικές φορές μου ζητάνε φρυγανιές με μερέντα! Τους βαζω 3 ,αλλά ο Πέτρος ζητα 8! Δεν υπαρχει περίπτωση να του βαλω τόσες και του λεω πως αν συνεχισει να μου τις ζητά δεν θα του βαλω ουτε τις 3 και σταματά. Το καλοκαιρι τους παιρνω οικογενειακό παγωτό ή τους φτιαχνω δικό μου ,αλλά τους βάζω σε μπολάκι 1 και μισή μπάλα ,ίσα να δροσιστούν.Δεν τρωνε σχεδόν ποτέ απο έξω παγωτό.Δηλαδή προσεχω πολύ με τις ποσότητες και σε εμένα.Δεν μου αρέσει το πάχος!Τρωμε από όλα ,αλλά λίγο .

      Διαγραφή
    2. ''παίρνουν'' βάρος,το σωστό.Μπορει να εχω κι άλλα λάθη γιατι μου μιλανε ταυτοχρονα...

      Διαγραφή
    3. Εμενα ειναι πετσι και κοκαλο αλλα τρωει παρα πολυ και οτι θελει και για αυτο ρωτησα μηπως σου το ειπαν για θεμα υγειας οχι βαρους. Βεβαι 8 φρυγανιες δεν τρωει αλλα ειναι και μολις 5!! Παντως κι ο πατερας του ετσι καλυτερα να τον ντυνεις παρα να τον ταιζεις κι εγω λιχουδα... απο που να παρει το παιδι!!!
      Ευχαριστω φιλια!!!

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. δική μου είσαι Αριάδνη!
      Από πέρυσι φτιάχνω φανταστικά πιτόγυρα!Εχουμε 2 χρόνια να φαμε έτοιμα!
      Λες να δείξω πώς τα φτιάχνω;

      Διαγραφή
    2. Ναι να δείξεις..πως τα φτιαχνεις ..να μαθαίνουμε και εμεις που δεν τρωμε χοχλιούς..!! χι.χι.. και εγω με κατοχικο σύνδρομο.. αστα..!!

      Διαγραφή
    3. Ρούλα εσύ στο βίντεο είσαι η ''μαμά'' της Αριστέας που δεν θυμάται το όνομά σου χαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Χαχα τέλειος. Και εγώ από οικογένεια φαγανών προέρχομαι. Ο πατέρας μου όταν δε μας άρεσε το φαγητό ή θέλαμε και άλλο μας έλεγε "Φάε και κανένα σύκο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και δεν μου αρέσουν τα σύκα Γεωργία μου!χαχαχα
      φαγανοί είμαστε όλη η παρέα βλέπω!

      Διαγραφή
  10. Ήρθα το καθυστερημένο, ήρθα να πω ότι ο γλυκός ο Πεπίτο είναι όνειρο και με έλιωσε με το βίδεο!
    Στο μεταξύ το παιδί αν δεν γίνει συγγραφεύς θα γίνει ηθοποιάρα, βέβαιο αυτό!
    Άμα πεθάνεις με το καλό δεν μπορώ να σου υποσχεθώ ότι θα στον ταΐζω γαμώτο!
    Μόνο την απασχόληση αναλαμβάνω εγώ! Στο λέω για να φύγεις ήσυχη-τουλάχιστον από κάτι! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα πέθανα στο γέλιο με το σχόλιό σου!
      Θα τρωει τις μπογιές ,μην ανησυχείς!Μικρό ετρωγε τον τοίχο και την κούνια του!
      Μα τι θυμήθηκα με εσένα και τον Πέτρο παρακάτω!Τα ειχα απωθησει απο την μνήμη μου!

      Διαγραφή
  11. Είμαστε σίγουροι ότι σε κάποια προηγούμενη ζωή του δεν πέρασε Κατοχή; Για ψάξτο λίγο.
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα ,γεννηθηκε πρόωρος 1700γρ.και στη γέννα στο παρατσάκ τον γλιτωσαμε!Μετα θερμοκοιτιδα για 20 μέρες και όταν τον παρέλαβα μου έδωσαν εντολή να τον ταΐζω πολυ!Κι εγω τον τάιζα πάρα πολύ ,ήρθε και φούσκωσε ,που όταν τον ειδαν μετά απο ένα μηνα οι γιατροί στα πρόωρα κάλεσαν όλο το νοσοκομείο για να δουν πώς τον ειχα κάνει!
      Εχεις δει μωρό αρκουδάκι -Πάντα; Ε ,κάτι τετοιο σε πιο φουσκωτό φαντάσου!
      Πάλι εγω φταιω δηλαδή ,με γλίτωσες απο τον ψυχολόγο!
      Καληνύχτα Πέτρο!

      Διαγραφή
    2. Με έκανες και γέλασα ρε συ!

      Διαγραφή
  12. Μακάρι απλά να μπορούσα κουνώντας το ραβδάκι μου, να φέρω στα παιδιά όχι μόνο όλες τις λιχουδιές "υγείας", όχι μόνο καλούς βαθμούς, όχι μόνο να μην έχουν ποτέ πυρετό, αλλά και να μη χάσουν ποτέ το χαμόγελο τους!
    Πολύ γέλασα με το βιντεάκι του Πέτρου και πολύ χάρηκα που με σκέφτηκε, πες του, ότι θα είναι πάντα στη καρδιά μου, όπως ο αδελφός του και φυσικά τα εγγονάκια μου!

    ΑΦιλάκια σε όλη την λιχούδικη οικογένεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. του ειπα τι έγραψες και άρχισε να σκέφτεται τρόπους να δουλέψει το ραβδάκι σου χαχαχαχα
      τώρα με πυρετό σκέφτεται τι θα φάει αύριο!
      σε ευχαριστούμε Άιναφετς!Φιλάκια από όλους μας!

      Διαγραφή
    2. Όταν τα δικά "μου" αρρώσταιναν, το πρώτο πράγμα που με ρωτούσε ο γιατρός ήταν: "Έχει όρεξη"; αν έλεγα, "ναι", απαντούσε, "κανένα πρόβλημα"!!!
      Πες στον Πεπιτούλη, πως αν βρει πώς να δουλέψει το ραβδάκι μου, θα τον κάνω, ΒΟΗΘΌ!!!

      Διαγραφή
  13. Τί παιδί είναι αυτό, μωρέέέέ! Η χαρά του ατακαδόρου!
    (Θα μπορούσες πάντως να τον αφήσεις στο βιντεάκι να συνεχίσει την καταμέτρηση όλων όσων ήθελε να "αποχαιρετήσει"! Θα περνούσε η 1.5 ωρίτσα τσάκα-τσάκα!)
    Επίσης, έχω να καταγγείλω πως με έβαλε στη διαδικασία να ... μετρήσω πόσες σοκολάτες δικαιούμαι εγώ... Πφφφφ... Αδικία! Οι νεότερες γενιές βγαίνουν κερδισμένες... Άτιμη χρονολογία γέννησης...
    Τέλος πάντων! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη -χορταστική και χορτάτη!- εβδομάδα!
    Πώς με λένε είπαμε???!
    :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      κι εγω κοιταξα την ωρα που σου απαντησα στην προηγούμενη αναρτηση κι βρηκα δικαιολογία: ηταν μεσημερι ,την ωρα που μου μιλάνε όλοι μαζί!
      Κατάλαβες Γιάννα μου τι έπαθα!
      Θα κάνω εγω έρανο και θα σου στείλω ντεκουπαρισμένες από την Αριστέα χιλιάδες σοκολάτες!
      Καλή σοκολατένια εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  14. Τέλειος!!!
    Ελπίζω να είναι καλύτερα τώρα και να έφαγε κι εκείνη τη φέτα με τη μερέντα, την οποία μερέντα δεν αγοράζω πια,γιατί την έτρωγα με το κουταλάκι...ωραίο πράγμα η μερέντα!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν την έφαγε σημερα ,αλλά με όρκισε να τη φαει αυριο το πρωί!
      Κι εγω δεν την αγοράζω ,αλλά μάντεψε ποιος την έφερε στο σπίτι!
      Μετά φταίω που φωνάζω;
      Να ξέρατε μόνο τι τραβαω εδω μέσα!Παραμύθι ολόκληρο θα μου έφτιαχνες Μαρία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Ενα έχω να σου πω !!Το παιδί σου έχει απίστευτο χιούμορ καλά είναι και κουκλί και παμπόνηρο !! Α ρε Νάσια πεινάει ,έχουμε και εμείς ένα Σπύρο που πεινάει μονίμως και λέει δώσε μου να φάω όλα εκείνα που είναι υγιεινά γιατί άμα δεν έχουμε δεν θα τρώμε !!!
    Και η δήλωση ΄Κάθε Παρασκευή απόγευμα , Σάββατο και Κυριακή μόνο στη γιαγιά θέλει να τρώει γιατί λέει τα φαγητά μου είναι χορταστικά!!!!Να τα χαίρεσαι και να του δίνεις να τρώει να τρώει ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτόν αν τον αφήσω θα φάει κι εμάς!Τωρα που τον εχω εδω ,8 το πρωί τρωει γάλα με δημητριακά !Μετά απο 10 λεπτά αρχιζει και με ρωταει συνέχεια:''μαμά πρωινό πότε θα φάω;''
      Γελάω μόνη μου χαχαχαχα

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα καλημέρα Βρήκα μισάνοιχτη πόρτα και μπήκα...... και βρήκα χαρά γέλιο χιούμορ φινετσάτο έξυπνότατες λατρεμένες ατάκες.. Καλέ τι χάπι είναι αυτό.... να το αλλάξεις για να μπορεί να φάει το παιδί όταν θέλει...... αμάν Νάσια,"άκαρδη " μάνα αλλά σας Βγάζω το καπέλο (συμπεριλαμβάνω και την άλλη φιλόλογο την κόρη μου) για την σωστή διατροφή τους!! ΄Κοίτα δεν είναι ότι πεινάει , τα απαγορευμένα λιγουρεύεται το ίδιο λέει και η ανάφαγη Αλκηστη συνεχώς "θέλω κάτι να φάω" αφου με τα χιλια ζόρια μόλις τελείωσε το βουβαλινό γιαούρτι(που τα βρίσκει η μάνα της άλλη ανάφαγη και αυτή ) με βρώμη ,σταφίδες καρύδια κ.α.τινά αγνωστα .Οταν γυρίζει από τα πάρτυ και τα γεννέθλια είναι κατενθουσιασμένη διότι έφαγε όλα εκείνα τα αθλια και σωστά απαγορευμένα σνάκς.Με συγκίνησε φυσικά όσο τίποτε ο " αποχαιρετισμός του" πουλάκι μου τι κρίμα που είμαι μακρυά για να μπορούσα να σε φίλευα μαζί με το Αλκιστάκι νοστιμιές που μόνον οι γιαγιάδες ξέρουν να κάνουν..Σας στέλνω
    την αγάπη μου εγώ η ....... με το μεγάλο όνομα!! Φιλάκια Νάσια και κάνε αυτό ξέρεις , το κάνεις άριστα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ που νέες μαμάδες σαν την κόρη σου προσέχουν τόσο τη διατροφή των παιδιων Έφη μου!Εχουν αλλάξει οι εποχές ,τα τρόφιμα πια ειναι μεταλλαγμενα και επιβαρυνουμε με ένα σωρό αχρηστα και επικίνδυνα τρόφιμα τα παιδιά γιατί βαριομαστε να ψαξουμε το υγιεινό και ακολουθούμε την εύκολη λύση!
      Βουβαλινό γιαούρτι ε; Για να το παρω κι εγω να το συνηθισει ο Πέτρος να τρωνε τα ίδια μεθαυριο με την Άλκηστη ,ε και μια φορα στο τόσο ας τρωνε και από τις γιαγιάδες χαχαχαχα
      Καλή σου μέρα Έφη!

      Διαγραφή
  17. Α, ωραία! Δεν νιώθω πια τόση μοναξιά...!!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω περίμενα λύσεις πώς να μην σκεφτόμαστε συνέχεια το φαγητό και έπεσα στον φωλιά όλων των φαγανών χαχαχαχα
      Καλό μήνα Woman in Blogs!

      Διαγραφή
  18. πολυ ενημερωση για την διατροφηη... (ειμαι με τον μερος των παιδιών βέβαια!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη κοιτούσα τις ζωγραφιες στο μπλογκ σου.Είναι υπέροχες!

      Διαγραφή
  19. Όταν με το καλό" μας αφησεις" και αναλάβω τον Νικολή θα τρώει καλα ... Μην ανησυχείς ... Ξέρεις ότι ο νονός είναι μεγάλος σεφ.... Εγώ θα φροντίσω για τα γλυκά ώστε να μην λείψει τίποτα στο μικρό σου .... Χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πετατε και κανένα ξεροκόμματο του Πεπίτου!Βασιζομαι στην Μαριαντζελα εγω!

      Διαγραφή