Παρασκευή, Μαρτίου 11, 2016

Το αυγό του Κολόμβου!

Κάπου πριν από τις 25  Μάρτη θα σας αποχαιρετησω από το blogging και γενικά θα απαρνηθω όσο γίνεται περισσότερο το ίντερνετ! Θα μπαινω για λίγο να ενημερωνομαι για το θέμα του Παύλου και ξανά προς την κουζίνα ο προορισμός μου!
Όχι δε θα φύγω για μακρινά ταξίδια με τον Μπαρδέμ ! 
Θα έχω τον μεγάλο υιό στο σπίτι ,καθώς τα παιδιά της Γ' Λυκείου δεν συνεχίζουν το σχολειο ,για να διαβασουν εννοείται μέχρι τις πανελλήνιες.

Μου το δήλωσε ρητά και κατηγορηματικά :'' ή θα μου φτιάχνεις όλες τις ημέρες ό,τι θέλω ή θα ξύνω τα ....μολύβια μου όλη την ημέρα και διάβασμα μηδέν!''
 Τα λυπήθηκα τα ....μολυβάκια και είπα κομμάτια να γίνει και η τελευταία σου επιθυμία!
Μετά κανένα έλεος στον ''μελλοθάνατο!''

Προλαβαίνω λοιπόν να δείξω και καμιά απο τις συνταγές που προτιμά !
Μια απο αυτές ,ευκολότατη ,γρήγορη ,νοστιμότατη είναι και τα :

Αυγά μάτια με σάλτσα ντομάτας

Παίρνεις όσα αυγά θέλεις ,κατά προτίμηση δυο αυγά η μερίδα!
Παίρνεις 5-6 ντοματούλες γινωμένες ! (ποτέ μα ποτέ έτοιμη σάλτσα σε αυτό το φαγητό)
Παίρνεις τηγανάκι βαθύ και τρίβεις μέσα στις ντομάτες στο ρεντέ του κρεμμυδιού,αφού κόψεις το κοτσάνι τους:
τρίψε καλά να σου μεινει μόνο η φλούδα
Μετά ρίχνεις 2 ποτηρια νερό ,μια κουταλιά πάστα ,πάπρικα γλυκιά ,αν εχεις ,αλάτι ,πιπέρι ,μισοσκεπαζεις το τηγάνι και σιγοβραζεις μέχρι να μην εχει υγρα η ντοματα ,να εχει μεινει στεγνη



όταν πιει όλα τα υγρά ρίχνεις λάδι ,μην το πλημμυρίσεις κιόλας!
 ανακατευεις να ζεσταθει κι αυτό και σπας μέσα τα αυγά ,όπως τα κανουμε τηγανιτά
( επειδή ειμαστε πολλοι εγω όταν γινει η σάλτσα αφαιρω λίγη σε άλλο τηγανάκι και ριχνω εκει των παιδιων που θέλουν λιγότερη σάλτσα)

 σε χαμηλή πάντα θερμοκρασία συνεχίζεις ρίχνοντας και πάνω στα αυγά λίγο αλάτι ,πιπέρι και ρίγανη αν σου αρέσει! Σκεπάζεις και πάλι και περιμένεις λίγο να γινουν! Αν δεν τα θέλεις μελάτα ,όταν σφιξει λίγο το ασπράδι αναποδογυρίζεις τα αβγα να σφιξει και ο κρόκος!



Τα σερβίρεις σκέτα ,ή με πατάτες τηγανιτές ή με μακαρόνια που σου έχουν μείνει ή δεν ξέρω με τι άλλο !Και μπόλικη φέτα και ψωμί εννοείται!


Σε μερικούς δεν είναι αρκετό αυτό το πιάτο συνεχίζουν να τρωνε και όρθιοι:


Η όλη διαδικασία μαγειρεματος δεν ξεπερνά το μισάωρο και θα έχεις την ευκαιρία να πηγαίνεις συχνά  στο βλαστάρι σου και να ελέγχεις αν ξύνει ή αν διαβάζει...λέμε και αστεία να περνά ευχάριστα η ζωή μας!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

46 σχόλια:

  1. Νασιούλι μου, όλα για καλό!!! Το Σεπτέμβρη βέβαια, κάπου θα έχει περάσει και θα έχεις να κάνεις και τα ταξιδάκια σου!! χαχαχα.. πολύ τέλεια η συνταγή σου!!! φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στον μεγάλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. evonitaκι είδα πως τα τίμησες τα αυγουλάκια!Μα δεν ειναι ευκολη και νόστιμη λύση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. μα τέλεια ταίριαξαν!!!! δεν ήξερα και τι να φαω εκείνη τη μέρα, αλλά εσύ φρόντισες!! είχα τύχη! μπήκα, είδα, έτρεξα κουζίνα!! χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Θα επιστρέψεις όμως, έτσι; Ε; Θα επιστρέψεις!

    Τα αυγουλάκια σου λαχταριστά, μου άνοιξαν την όρεξη!
    Τα φτιάχνω έτσι κι εγώ (τη ρίγανη τη βάζω αμέσως πριν ρίξω τα αυγά κι επίσης, επειδή έχουμε και προτιμήσεις σ' αυτό το σπίτι -.- κόβω φετούλα σε κυβάκια).
    Καμιά φορά, προσθέτω και πιπεριά (στο αρχικό στάδιο, ώστε να ψιλομαραθεί μαζί με τη ντομάτα).

    Δεν σε αποχαιρετώ, μέχρι την 25η έχουμε μέρες!

    Να περάσετε όμορφα το τριήμερο!
    Φιλιά πολλά!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη φετουλα δεν τη βαζω μέσα γιατί δεν την τρωει ο μεγαλος!Περιμενουμε όλοι να πετυχει να φυγει να μπορουμε να τρωμε αυτα που μας αρεσουν,όπως ακριβώς μας αρεσουν!
      Δεν ξερω ακόμα για το αν θα επιστρεψω ....μάλλον όμως γιατι κάπου πρέπει να γκρινιάζω κι εδω γκρινιαζω πολύ και μου αρεσει!
      Καλό τριήμερο Νατάσα!

      Διαγραφή

  3. Μας άνοιξε την όρεξη, Νάσια!!!
    Αγαπημένοι συνδυασμοί, που μόνο ως στραπατσάδα τους έχουμε δοκιμάσει!
    Τώρα ήρθε η στιγμή, για τη δική σου εκδοχή!
    Φιλιά, καλό τριήμερο!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάποτε ειχα βαλει μόνο μια φωτογραφια αυτού του φαγητού και πολλοί μου έγραψαν πως δεν το γνωριζαν...γι 'αυτό έγραψα τη διαδικασια της συνταγής!
      Καλό ηλιόλουστο τριήμερο να έχετε!

      Διαγραφή
  4. Καλά κουράγια Νάσια μου
    Όλα θα πάνε καλά με την συμβολή σου
    κι έτσι δεν θα ξυστούν πολλά άμοιρα μολυβάκια
    Τα αυγουλάκια με τη σάλτσα θα δοκιμαστούν άμεσα....
    Μη σου πω μέχρι το βράδυ!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή όρεξη Ελένη!
      Σε ευχαριστω για την συμπαράσταση!
      Καλό τριήμερο να έχετε!

      Διαγραφή
  5. Αχ κι εμένα μου άνοιξαν την όρεξη τα αυγά σου... Πανεύκολη συνταγή και πρέπει να είναι και πολύ νόστιμη! Και θρεπτική. Τα κάνει όλα και συμφέρει δηλαδή.
    Καλή υπομονή και στους δύο σας τώρα, είναι δύσκολη περίοδος αλλά μόλις περάσει, ξαφνικά τη θυμάσαι πια αχνά... Ακόμα κι εγώ που την έχω πρόσφατη δεν τη θυμάμαι πια ως κάτι το τραγικό!
    Καλή συνέχεια Νάσια και να έρχεσαι όποτε μπορείς να μας λες τα νέα σου. Μου αρέσουν όσα γράφεις :) Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε όσους αρέσουν τα αυγά ,είναι νοστιμότατη συνταγή ,εγγυημένα!
      Σε ευχαριστώ Μαράκι!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  6. Θα μας λείψεις, να είσαι σίγουρη, αλλά ο σκοπός είναι ιερός! Καλή επιτυχία στο γιόκα σου και θα τα ξαναπούμε όταν, με το καλό, επιστρέψεις.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ζητάω κολακείες ,ειλικρινά ,αλλά ότι θα λείψουν οι χαζομάρες που αναρτω -κατά πλειοψηφία- δεν το περίμενα χαχαχα
      τέτοια μου λέτε και θα γυρισω δριμύτερη με ποντιακά ανέκδοτα!
      Δεν πιστευω να με τρολάρεις ; χαχαχα
      Καλό βράδυ Pippi!

      Διαγραφή
  7. Ελπιζω να επιστρεψεις μια που μολις μπλογκοσυναντηθηκαμε!
    Καλη επιτυχια στο βλασταρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω BUTTERFLY!
      Καλό τριήμερο να εχετε !

      Διαγραφή
  8. Το ωραίο είναι πως πρώτα είδα τί έφτιαξε το Εβονιτουλίνι μου και μετά ήρθα εδώ!!
    Μπράβο! Φαίνεται σούπερ! Ψωμάκι δεν θα φάω, αλλά όλη την υπόλοιπη περιγραφή, την τσακίζω ευχαρίστως!
    (Κανόνισε να την κοπανίσεις τώρα που βρεθήκαμε! Και εγώ ποιον θα έχω για σύμμαχο στις διατροφικές μου διαφωνίες με το κορίτσι με τις μπούκλες?!)
    Καλό διάβασμα να έχετε και πάρε μπόλικα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ να τα μοιράσεις σε όλους σας!
    (Διάβασα την απάντηση του Πέτρου -συγχαρητήρια by the way!- στα παραμύθια της Αριστέας! Τί πλάσμα είναι αυτό?! Τί ψυχούλα?! Μπράβο του και μπράβο σου!)
    Καλό βραδάκι!
    Α, ξεχάστηκα: Γιάννα!
    :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα βρε Γιάννα και βλέπω εφιάλτες με το όνομά σου!
      Και άνοια ή αλτσχάιμερ να πάθω - που προς τα εκει βαδίζω- το όνομά σου δεν πρόκειται να το ξεχάσω!Θα ξεψυχάω και θα φωνάζω ''Γιάννα ,Γιάννα'' και θα αναρωτιούνται όλοι ποια ειναι αυτη η Γιάννα !
      Είμαι ετοιμη να σε κανω και ταυτοτητα στο λαιμό ,όπως οι φαντάροι!
      Με έχουν συγκινησει κι εμένα τα παιδάκια μου ,γιατι ψάχνουν τις πενταροδεκάρες του κουμπαρά τους -τους δινουμε όλα τα κόκκινα νομισματα-να τα δώσουν κι αυτά!
      Καληνύχτα Γιάνναααααααααααααα!

      Διαγραφή
  9. Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα περιμένω να γυρίσεις. Το θα μου λείψεις είναι πολύ λίγο. Ευτυχώς πρόλαβες να μου μάθεις να μαγειρεύω. Όσο θα λείπεις θα σε βγάλω ασπροπρόσωπη. Φιλιά Νασούκο και καλό διάβασμα στο αγόρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι ,το βλέπω!Αρχισες τις συνταγες αφού...χαχαχαχα
      Θα κανω άλλες δυο -τρεις αναρτησουλες και βλέπουμε μετά...
      Περαστικά στην μικρή σου ,καλό τριήμερο να έχετε Ελίνα!

      Διαγραφή
    2. Μη μου λες τέτοια, γιατί στενοχωριέμαι ήδη. Αν φύγεις εσύ από εδώ, δεν υπάρχει ούτε ένας που να μπορεί να καλύψει το κενό αυτό. Λες τόσο ουσιαστικά πράγματα και ταυτόχρονα με τέτοιο χιούμορ. Δεν υπάρχει άλλος να μπορεί να κάνει το ίδιο. Να μου στέλνεις αυτοκόλλητα και μηνύματα στο facebook αν μετά τις τρεις αναρτησούλες δε σου βγει να ξαναγράψεις. Εκτός αν επενδύσεις το χρόνο σου το κανάλι σας στο youtube, που έχω κάνει πολλές φορές πρόβλεψη πως αυτό - με υπότιτλους στα Αγγλικά - μια μέρα θα σας φέρει λεφτά. Καλό τριήμερο και σε εσάς!

      Διαγραφή
  10. Και ότι έλεγα τι να κανω τα αυγουλακια τα φρεσκα απο τις κοτουλες μας τι να τα κανω... λεω να πεταχτω μεχρι της Νάσιας να δώ αν έχει φτιαξει..κατι στα γρήγορα.. και τσούπ... να το το φαγακι μπροστα μου.... εεεε καλα δεν εκανα Νασια μου που ήρθα; οσο για το βλασταρι σου εεε να θυσιαστεις .. η μανα .. αν δεν το κανεις τωρα πότε θα το κανεις ε;... εμει θα ερχομστε να ξεσκονιζουμε μην σε νοιαζει ..να περασεται ενα ομορφο τριημερο ... να δωσεις φιλακια στα αγορια σου σου και ενα εξτρα.. στο Πετρο..!!! σας αφηνω φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Ρούλα μου ξέρεις τι είδα; Κοιμάμαι απο τις 10 το βράδυ κι εσύ 11.20 μπλογκάρεις; Τι γίνεται εδώ;Μάλλον απο τα πολλά αυγά που τρωω κοιμάμαι με τις κότες! χαχαχα ορίστε έφτιαξα χαζοανέκδοτο χαχαχα
      Προς το παρόν ειμαστε κλεισμένοι μέσα ,βρεχει συνεχεια εδώ.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Α αυτή η συνταγή είναι τέλεια και την φτιάχνω !!! Και με φετούλα τέλεια !! Κορίτσι κάτσε στ΄αυγά σου και πρόσεχε το παιδί που απειλεί κιόλας !!! Και μετά γιούπι έλα να γκρινιάζεις εδώ!!!
    Τα διδυμάκια σου , ψυχούλες , τι να πω άλλο !!!
    Φιλιά πολλά !!και καλή συνέχεια στο μεγάλο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα νομιζω κατάγεσαι από κάπου εδω κοντα ,γι 'αυτο εχουμε τα ιδια γούστα!
      Σε ευχαριστω Νικόλ μου!
      Πολλά φιλιά σου στέλνουμε!

      Διαγραφή
  12. Πάντα έλεγα ότι τα παιδια της Γ Λυκείου ειναι προστατευόμενο ειδος!!! Εχω γραψει ότι ειδική μεταχειριση που δεν καναμε παλια στα παιδια μας τα αγχωνει. Αλλά εδω το ζητησε ο ιδιος. Ειναι η τελευταια του προσπάθεια να εκμεταλευτει τη μαμά πριν περασει στη φαση ενηλικας- αλλαγή ζωής. Οπότε νομίζω οτι πρεπει να του κανεις το χατηρι. Να γλυτώσουν τα μολυβια και να εχετε και ομορφες αναμνησεις οι δυο σας απο μία δυσκολη περιοδο. Βεβαια δεν χρειαζεται να εξαφανιστεις. Ενταξει θα αραιώσεις αλλά αφου θα πρεπει να κάνεις ησυχία δηλαδη καποιες δουλειες θα τις κανεις όταν λειπει κάτσε στον υπολογιστη και βγάλε το αχτι σου. Και ξεκίνα τις βόλτες με τα μικρα. Εκτος αν ειναι πολυ ησυχα. Ευχομαι όλα να πάνε καλά. Να πετυχει στη σχολή που θα του φέρει ευτυχία στο μέλλον. Και που δεν είναι πάντα αυτό που επιλέξαμε στα 18 μας. Καλή επιτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ δεν θα λείπει!Εδω θα ειναι συνεχεια ,γιατι και τα φροντιστηρια εδω τα κάνει.Και τα μικρά ήσυχα ειναι ,βοηθουν κι αυτά στον αγωνα του αδερφού τους χαχαχα
      Σε ευχαριστω Μαρακι για την ευχή!Με το καλό να ερθει και το νεο μέλος στην οικογένειά σας!Ελπίζω να το πάρω ειδηση και να σου ευχηθω και τότε!
      Καλό τριήμερο να έχετε!

      Διαγραφή
  14. Τη στραπατσάδα μου θύμησες, αλλά σε ευγνωμονώ για ετούτη εδώ τη συνταγή που δεν είναι στραπατσάδα...και κάποιος τυχερός που θα τη φάει θα σε ευγνωμονεί περισσότερο!! (ως γνωστόν εγώ αυγά γιόκ κι αυτό είναι μεγάααααλη αδικία, αλλά τέλος πάντων)...
    Θα μας λείψεις βρε, αλλά θα κάνουμε την καρδιά μας πέτρα...να μαγειρεύεις του παιδιού ό, τι αγαπά και να μην το πρήζεις πολύ..χαχα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θα τον πρήζω με λόγια ,έχω βλέμμα που πρηζει καταλλήλως χαχαχαχα
      Φιλάκια Μαράκι!

      Διαγραφή
  15. Δεν είμαι και τόσο σίγουρη πως η συνταγή, "συμπαράσταση στο ξύσιμο μολυβιού" θ' αποδώσει αν δεν έρχεσαι που και που, να ξεφορτώνεις εδώ!!!
    Η τριπλή μου εμπειρία έδειξε, πως για την ισορροπία όλης της οικογένειας, πρέπει να υπάρχει μέτρο, αλλιώς οι "υπόλοιποι" θα σου το βγάλουν απ΄τη μύτη... πάντως αξίζει η προσπάθεια, βασικά για να έχεις η ίδια την συνείδηση σου ήσυχη! ;-)
    Τα αυγουλάκια και η ίδια τα φτιάχνω συχνά έτσι και αν μου σπάσει κανένα, τα κάνω στραπατσάδα...όπως ακριβώς κάνω και στη ζωή μου!!! χοχοχο! :-D

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και στα μικρούλια! :)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά μην νομιζεις πως θα ειμαι από πάνω του!Ειναι και μια δικαιολογία για εμένα να κανω αποτοξίνωση ,να ανοίξω κι εγω κανενα βιβλίο ,που έχω μήνες να διαβάσω ,να βολταρω με τα μικρα και να μην εχω για λίγο τη σκέψη της συντήρησης του μπλογκ! Γενικά Άιναφετς με πιάνουν συχνά τάσεις απομόνωσης και επανέρχομαι δριμύτερη!
      Να δείξω και καλή θέληση στον δρακούλη που παραπονείται πως τις ελευθερες ωρες που βρισκομαστε μόνοι εγω είμαι εδώ κ.τ.λ
      Θα φτιάχνω ιστορίες με τα μικρά!Αυτά θα πληρωσουν τη νύφη χαχαχα
      Την συνείδησή μου ως προς τα παιδιά και κυρίως προς τον μεγάλο την έχω ησυχότατη!
      Πολλά φιλάκια και από εμάς!

      Διαγραφή
  16. Καλά, εμένα θα με παίρνεις τηλέφωνο στα διαλείμματα του υιού και θα κάνεις εκτόνωση , ναι;
    Τα αυγά είναι το σαββατιάτικο μενού της μαμάς! Σπάνια δεν κάνει αυγά το Σάββατο (καλή ώρα χτες και περιορίστηκα στα γνωστά σκέτα μαύρα μακαρόνια μου)
    Ακόμα δεν μιλάω ... ψιθυρίζω. Μην σου πω έγινα χειρότερα από προχτές που μιλήσαμε!
    Καλή αυριανή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρα μακαρόνια;
      Εννοείς εκείνα τα σπαγγέτι σουπιάς ή τα άλλα που τα κάψαμε;

      Διαγραφή
    2. τα μακαρόνια με αλευρι ολικής λέει Δαφνη!
      Τι εννοεις δεν τα ξέρεις; Απαραδεκτη ,το λιγότερο χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Τα ξέρω βρε, τι με πέρασες; Τοοοσο άσχετη;
      Ως χορτοφαγος πέρασα και τις εποχές που έψαχνα τα ολικής (μα εκεί σε pasta ολικής/μαύρο ρύζι) τραβά την κόκκινη γραμμή ο Κύριος Kastell και καθώς δε μαγειρεύω θα ήταν μάταιο να τα αγόραζα).

      Έγραψες μαύρα και σκέφτηκα εκείνα τα κατάμαυρα τα σπαγγέτι τα εντυπωσιακά που φτιάχνουν με μελάνι σουπιάς. Ο νους μου πήγε λόγω Καθαράς Δευτέρας ίσως..

      ____ Βλέπεις επέστρεψα από αγωνία για να σε πείσω να μην εξαφανιστείς.
      Αλλά βλέπω 45 σχόλια. Αν δεν πεισθείς με όλα αυτά τι να σου κάνω εγώ..

      Διαγραφή
  17. Ποπο μου φαίνεται πολύ μακρινό το '14, τότε που έδινα Πανελλήνιες, και είναι μόλις δύο χρόνια. Η μαμά μου δεν έπαιρνε από απειλές γιατί ήξερε πως ήμουν αρκετά κότα για να... ξύνω μολύβια αντί να διαβάζω.
    Νωρίς δίνουν φέτος εξετάσεις, θα περάσει ο καιρός και μετά από μήνες θα μας γκρινιάζεις εδώ που φεύγει ο πρωτότοκος από το σπίτι και πάει να μείνει μόνος του στα ξένα.. :P
    Όλα καλά θα πάνε! Καλή τύχη στον.. Θοδωρή; Καλά θυμάμαι; Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακρινό το '14!Φαντασου να σου πω πότε έδινα εγω!Προϊστορικό θα σου φανεί!Μετά απο μήνες ευελπιστω να εχω κλεφτει με τον Μπαρδέμ και να σας γκρινιάζω γιατί ...άσε δεν μπορώ να το πω εδω χαχαχαχα
      Φιλάκια Γιωτούλα!

      Διαγραφή
  18. Εξαιρετικό παραδοσιακό φαγητό σε πολλές παραλλαγές. Εγώ είμαι φανατική εχθρός της πάπρικας (και της κόκκινης πιπεριάς και του τσίλι και κάθε γεύσης που σκεπάζει κάθε άλλη αντί να βοηθά να αναδειχθούν) οπότε προτιμώ δυόσμο φρέσκο απ' τη γλάστρα. Διότι μόνο καλοκαίρι αξίζει η ντομάτα η φρέσκια να μαγειρευτεί, αλλιώς δε μου κάνει κέφι μα αν.. αν ζητηθεί όπως σπίτι σου αναγκαστικά θα γίνει -κι ας λες όχι- με ντοματάκια κονσέρβα και ρίγανη

    Την υπόθεση Παύλου έχω χάσει επεισόδια και δεν την ξέρω μα τώρα σοβαρά; Θα πάψεις να γράφεις λόγω υιού; Ελπίζω να είναι τόσο μελετηρός και ήσυχος στο δωμάτιό του που να μην έχεις τι να κάνεις και να έρχεσαι ακόμα συχνότερα εδώ. Διότι αν δεν έρχεσαι θα υποθέσω πως στην ουσία δε διαβάζει μα πιάνετε λακριντί και μαγειρικές....

    Καλά να πάει εύχομαι με όλη μου την καρδιά
    κι ελπίζω να το ξέρει πως ο μόνος δρόμος είναι οι σπουδές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ** ναι ναι, θυμήθηκα για ποιο Παύλο λες.

      Διαγραφή
    2. μια πρεζούλα βάζω κι εγω από πάπρικα ,αλλά εχεις δίκιο!
      Είχα κανει παλιά ανάρτηση με τον δυόσμο ,μεχρι κηδεία του έκανα ,που να στα ξαναλέω,την εχω σβησει τωρα...
      Μελετηρός δεν ειναι ,ησυχος ειναι πολύ!Οι καθηγητές του μου λένε πως ή θα αριστευσει ή θα πατωσει ,εξαρταται από το πως θα ειναι ο Θοδωρης τις ημερες που θα εξεταστεί και πως πάει ο ίδιος κόντρα στον εαυτό του και κάτι παρόμοια...όχι πως ειναι παιδί μου ,δεν εχω βρει απο τη νηπιαγωγό του εως τωρα κάποιον που να μην μου πει πως είναι ευφυής σε όλα!
      Αλλά στα μαθηματα π.χ στα μαθηματικά θα λύσει μια άσκηση και σε δυο βηματα θα σου γραψει το αποτελεσμα!Εχει παραλειψει 10 βηματα ,που έγιναν στο μυαλό του ,αλλά στις πανελληνιες πρεπει να γραψεις όλα αυτά τα βηματα!Αρνειται να τα γραφει!Σου λέει : στο βρηκα το αποτέλεσμα; Είναι σωστό; Δεν σου λέω πώς το βρηκα...
      Τραβανε τα μαλλιά τους οι καθηγητές του.
      Εγω δεν αποχωρώ εξαιτίας του!Το εχω κανει κι άλλες φορές -δικαιολογία τον βρήκα τωρα τον υιό-
      Καληνύχτα Δάφνη!

      Διαγραφή
  19. Τρελαίνομαι για τέτοιους εκβιασμούς! Μπράβο στον μεγάλο σου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ εγω να δεις!Ανυπομονώ να τελειωσει με τις πανελλήνιες για να τον εκβιάζω εσαεί!

      Διαγραφή
  20. Να και μια συνταγή που δεν θα ζηλέψω!
    Στο χωριό μου το λένε "καγιανά" και δεν αντέχω ούτε να το μυρίζω, παρ'ότι λατρεύω το αυγό και την ντομάτα! αλλά ξεχωριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καγιανά εμείς λέμε τα χτυπημένα ,οπως η ομελέτα ,αυγά με ντομάτα!
      Όταν θα γεννήσεις με το καλό ξαναδοκίμασέ το !Μπορεί να εκπλαγείς!

      Διαγραφή
  21. Έτσι τα φτιάχνει η μαμά μου και είναι αγαπημένη μου συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς έχουμε και δικές μας κοτούλες και από αυγό να φάνε και οι
      κότες!
      Σημερα πάλι αυτο το φαγητό είχαμε και μπορει να εφαγα και μισό κιλό ψωμί kathycallie ,με τη σάλτσα!

      Διαγραφή