Κυριακή, Μαρτίου 13, 2016

Η γκρίνια σπίτια καταλεί και αντρόγυνα χωρίζει !

Κάποτε ήμουν νια και ήρεμη!Τόσο ήρεμη που ξεχνούσαν πως υπήρχα!
Η μάνα μου για οτιδήποτε στραβό έβλεπε ,φώναζε πάντα τα αδέρφια μου : '' Νιόνιοοοοοοο ,Μαρίααααα ,  Τάσηηηηηη ,ποιος το έκανε αυτό ; ''

''Αθανασίααααααα'' δεν άκουγες ποτέ!Δεν υπήρχα λέμε!
Μετά γνώρισα τον δρακούλη και τα νεύρα μου  ξύπνησαν απότομα και μου έμειναν κουσούρι από τότε !
Και όσο μεγαλώνω γκρινιάζω και νευριάζω πιο εύκολα !Οι άλλοι δεν βρίσκουν λογικές τις αιτίες που γίνονται αφορμή για την γκρίνια μου ,αλλά εγω τις βρίσκω λογικότατες και σοβαρότατες!


Πώς γίνεται να μην γκρινιάξω όταν ο δρακούλης :

-συμφωνεί να πάμε σε σημαντική δουλειά μαζί και μου λέει πως θα έρθει σε 5 λεπτά και έρχεται μετά απο μισάωρο και βάλε...

- συμφωνεί να μου φέρει αυτός κάτι που χρειάζομαι να μαγειρεψω την ιδια μέρα που το συζητάμε ,φευγει πως θα ερθει αμέσως και κάνει καμιά ωρα να γυρισει ,μπορει και δυο ,ενω εγω εχω βαλει το τσουκάλι να βραζει και να βραζει και βραζω κι εγω μαζί του!





- συμφωνεί να διαβασει τα μικρά και με το που κάθεται αρχίζει να τα ρωτά άσχετα πράγματα -τύπου την τετραγωνική ρίζα του 2463873538902 -πελαγωνουν αυτά ,γκρινιάζουν σε εμένα μετά ,ενώ εγω εννοειται είχα αποσυρθεί να ξεκουραστω !

- συμφωνεί να απασχολήσει τα παιδιά και να παίξει μαζί τους και τα συναγωνίζεται χειρότερα απο τρίχρονο!

- συμφωνεί να απασχολήσει τα μικρά ,γιατί χρειαζόμαστε ησυχία με τον μεγάλο για κάποια ωρα και ο μόνος που ακούγεται είναι αυτός!

- συμφωνεί πως δεν ξερει να επισκευάσει την εκάστοτε βλάβη που τυχαίνει στο σπίτι και να καλέσουμε έναν ειδικό,αλλά μέχρι να έρθει ο ειδικός θα πασπατεύσει αυτός τη βλάβη και θα την χειροτερέψει ,μέχρι αχρηστεύσει ,ωστε να πληρωσουμε την δεκαπλάσια αξία αν δεν την ειχε ''μαστορέψει''

- συμφωνεί να σου φέρει ΜΟΝΟ ότι γράφει η λίστα που του έδωσες και θα γυρίσει φέρνοντας μαζί του όλον τον Βασιλόπουλο ,Μαρινόπουλο ,Βερόπουλο ,Σκλαβενίτη ,Μασουτη και λοιπούς επιχειρηματίες  όλης της πόλης!

- συμφωνεί πως δεν πρέπει τα παιδιά να τρωνε γλυκά και σνακ ,αλλά κρύβει παντού λιχουδιές και τα φωνάζει κρυφά και τα μπουκώνει όποια ώρα του αρέσει!

- συμφωνεί πως θα περιμένει αυτός μέχρι αργά να φέρει τον μεγάλο γιο από βραδινή έξοδο στο σπίτι! Ωραία και καλά πας εσύ για ύπνο ,αλλά ροχαλίζει κι αυτός του καλού καιρού στον καναπέ ,ώσπου να ξυπνήσουμε όλοι μες τα μεσάνυχτα από τα χτυπήματα της πόρτας και από τηλέφωνα που χτυπούν ταυτόχρονα από τον υιό για να του ανοίξουμε και που παρ'όλα αυτά δεν ξυπνάει και σηκώνομαι εγώ -που δεν είχα συμφωνήσει να βγει - για να του ανοίξω  κι ακόμααααα να ξυπνήσει!

- συμφωνεί να σε βοηθήσει στο ξέστρωμα -στρωσιμο του σπιτιού ,ανάλογα την εποχή και εκεί που του λες ''τράβα το λίγο'' ,να το τραβά τόσο που να σε παρασυρει και να σε ρίχνει κάτω!
Χώρια που κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα νομίζοντας πως η όλη διαδικασία ΠΡΕΠΕΙ να κρατησει το πολύ 5 λεπτά για όλο το σπίτι και ανά δευτερόλεπτο σε ρωτάει:''τώρα τι να κάνω ; τωρα τι να κάνω ; τώρα τι να κάνω ; τώρα τι κάνω;τελειώσαμε; τελειώσαμε ;τελειώσαμε;''

- συμφωνεί να βγείτε βολτούλα βραδινή ,ντύνομαι εγω θεά και αυτός πρόσφυγας στην Ειδομένη!


-συμφωνεί να πας εσύ πρώτη για μπάνιο! Αφού σε ζαλίσει αρκετές φορές να έρχεται να τραβά την κουρτίνα της μπανιέρας ,μετά από ουρλιαχτά μου και αφού μας ακούσει η πολυκατοικία, επιτέλους με αφηνει ήσυχη !Βγαίνω και πάω να πάρω τα εσώρουχά μου από μια καρέκλα που έχουμε μέσα στο μπάνιο!Και πάντα έχει πάρει αυτά που έχω διαλέξει εγώ και μου έχει αφήσει αυτά που θέλει αυτός και που φυσικά βρίσκονται στο βάθος του συρταριού και μου έχει κάνει το συρτάρι άνω κάτω για να τα βρει! Και μετά εγώ πρέπει να βγω σαν κλέφτης απο το μπάνιο ,μην πέσω σε κανένα παιδί ,για να βρω πάλι αυτά που εγώ θέλω!



- συμφωνούσε μέχρι τώρα σε όλα μαζί μου αλλά τωρα περνά καθυστερημένα τα Terrible twos και όλη την ώρα ακούς ένα ''όχι ,όχι ,όχι ,όχι'' , ακόμα και στις δ ι κ α ι ο λ ο γ ί ε ς μου  που με τόσο κόπο δημιούργησα και μου λέει : ''όχι ,δεν σε πιστεύω!'' 


Και πάει λέγοντας η γκρίνια στο Νασιόσπιτο !

Η γκρίνια σπίτια καταλεί και αντρόγυνα χωρίζει 
μα σε τούτο το μπλογκόσπιτο
η γκρίνια μας ενώνει!
Κάποτε η Νάσια θα κλεφτεί με τον Μπαρδέμ
το μπλογκόσπιτο θα αραχνιάσει 
δρακούλης τότε και σχολιαστές 
μαζί όλοι θα φωνάζουν:
''Νάσια γύρνα πίσω,
ζούμε την γκρίνια σου να ακούμε!''


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

54 σχόλια:

  1. ααχαχαχαα!!! (Μη ρωτήσεις για ποιο γελάω: Για ΟΛΑ!!!)
    Σαφέστατα και η γκρίνια σου έχει λογική (έχω μάστερ γκρίνιας και ξέρω!) αλλά δεν μπορώ να μη γελάσω, βρε παιδί μου! Σαν να σας οπτικοποίησα -και χωρίς καν να πληρώσω εισιτήριο!-
    ;-)
    *Και επειδή είδα και την άάάάάλλη ανάρτηση... Αλήθεια και στον Χαβιέ θα έλεγες "κοιμήσου"? Πωπω, και τον φαντάζομαι να ρωτάει την τετραγωνική ρίζα του 2463873538902 στα Ισπανικά! Και άντε να απαντήσεις κιόλας! Θα πάρει κάνα 2ωρο αυτή η κουβέντα!
    ;-)

    ''Νάσια γύρνα πίσω,
    ζούμε την γκρίνια σου να ακούμε!''

    Να περάσετε όμορφα και όπως το έχετε φανταστεί (αλλά ακόμα κι αν δεν συμβεί αυτό, θα περάσουμε εμείς καλά με τις... περιπέτειές σας! χαχα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πας καλά; Στον Χαβιέ θα εδινα ό,τι βιταμίνη κυκλοφορεί για να μην κοιμάται!
    (μετά από αυτό δεν με βλέπω να ξημερώνομαι αύριο!)
    έχει βαρύνει πολύ το κλίμα τελευταία στα μπλογκς που παρακολουθω Γιάννα (τωρα θα γκρινιάξω.Γιατί δεν έγραψες:''Α, ξεχάστηκα: Γιάννα!'')και είπα να ευθυμήσουμε λίγο.
    Καληνύχτα και οταν μαθω την ριζα απο τον Μπαρδέμ θα σε ειδοποιησω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού μου έγραψες πως θα ξεψυχάς και θα φωνάζεις "Γιάννα-Γιάννα"!
      Τί θες? Να δημιουργήσω ψυχολογικά στο παιδάκι σου και να ψάχνει ποια θα τον... ταΐζει όταν συμβεί το μοιραίο????!!!
      ;-)

      Διαγραφή
    2. Ελίνα θα παρεξηγηθω να το ξέρεις! Αστείος ο πόνος μου; Αστεία η γκρίνια μου;Είμαι πολύ σοβαρή σε αυτην την ανάρτηση!

      Διαγραφή
  3. Είναι ο τέλειος σύζυγος αν το κρασάκι
    σου γίνει σκέτο νερό!!!!
    Μην απελπίζεσαι ο δρακουλης θα πετύχει
    τα μέγιστα
    Βλεπω τους μικρούς το λιγότερο πυρηνικούς επιστήμονες
    Το πολύ σε κανα δυο χρονάκια θα συναγωνίζονται τα πιο σπουδαία μαθηματικά μυαλά
    Κι εσυ δυσανασχετείς....για φρονημευσε!!!!
    Ξέρει ο δρακουλης τι κανει μη του φορτώνεις άλλες ευθύνες άστον στη
    σιέστα του

    Καλά Κούλουμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ φρονιμευσε...το σκότωσα

      Διαγραφή
    2. αν γινουν αυτοι πυρηνικοί επιστημονες ετοιμάσου για 10 Τσερνομπίλ στη σειρα!
      Εχει και άδεια αυτην την εβδομάδα Ελένη μου ,κλάψε με ,αυτό σου λέω μόνο!
      Καλή εβδομάδα να εχεις εσύ τουλάχιστον!

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!! Στα μισα κσι παραπανω ειναι σαν να ακουγα για τον αντρα μου! Τι στο καλο... ενα καλουπι για ολους;!
    ΑΛΛΑ τι να κανουμε... τους αγαπαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξερω για εσένα ,εγω τον Μπαρδέμ αγαπάω!
      Ειναι και η Δημητρα πιο κάτω ,βλέπω περνάμε πολλες ωραία!χαχαχαχα
      Φιλάκια BUTTERFLY!

      Διαγραφή
  5. χαχαχχαχα είσαι απολαυστική!!! και ας είσαι και γκρινιάρα!!! σα λες και μεις οι πόλοιπες πάμε πίσω, έ? χαχαχα.. καλή καθαρά Δευτέρα!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ δεν μου κάνεις καθόλου για γκρινιάρα!Για πολύ ήρεμη σε κόβω,αλήθεια!
      Καληνύχτα evonitaκι!

      Διαγραφή
  6. Απολαυστική. Δεν προσθέτω τη δική μου λίστα γκρίνιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι πες βρε Γεωργία μου ,γιατί κρίμα ο VAD παρακάτω να στησει μόνο έναν ανδριάντα!Πάρε κι εσυ τον δικό σου ,είναι τρε σικ οι ανδριάντες!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Με τέτοια μίρλα εκτιμώ τον ηρωισμό του,ανδριάντα να του στήσεις του ανθρωπου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φταίω ; Φταίω ; Φταίω ; όχι πες,φταίωωωωωωωωωωωωω ;
      Αλλά να πεις το άλλο :φταίμε που σας γκρινιάζουμε; Φταίμε;;;;;;;;;
      Ρητορική ειναι η ερωτηση!

      Διαγραφή
  8. Ήρθα να σε ξεμπροστιάσω: στο σπίτι τυχαία σε φωνάζουν Μέρκελ;
    Που αυτό το παλικάρι ( ναι, ναι τον δρακούλή λέω, που δεν έχει πολλά να ζηλέψει από τον Μπαρδέμ, ντάξει λιγάκι στα χρώματα διαφέρουν ☺) στόμα έχει και μιλιά δεν έχει. Είμαι σίγουρη πως σε όσα λες θα λέει ή ναι ή όχι.
    Απλά πράγματα!
    (αυτό με τα εσώρουχα μου άρεσε πολύ! Μπράβο του!!! Μου αρέσει!)
    Καλημέρα και καλά κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλο όχι μου λεει ,έναν χρόνο τωρα!Τον δικαιολογω ,γιατί κλιμακτηριο θα περνά αυτός!Μου το παίζει και τζόβενο!
      Με τα εσωρουχα ειναι το χειρότερό μου ,έξαλλη γίνομαι!

      Διαγραφή
  9. Χαχαχα!!! Μου έφτιαξες την μέρα και την διάθεση!!! Δρακούλη ήρωα εσύ!!!!
    Καλά κούλουμα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα μου τη χάλασες!
      Καλά περάσαμε ,ευχαριστούμε,καλή εβδομάδα να έχετε Παυλίτο!

      Διαγραφή
  10. Νομίζω πως είσαι η δίδυμη ψυχή μου:))))
    Δεν εχω σχολιασει ακόμα κ στην ανάρτηση με τις δικαιολογίες που είχα λιώσει!!!! Πόση έμπνευση φιλενάδα:)))
    Όπως κ να χει Νάσια νομίζω πως έχεις κλέψει το δικό μου χάσμπαντ!!! Χα χα χα. Ακόμα κ αυτό με τα εσώρουχα μου κάνει:)))
    Και εγώ απο γκρίνια.....στο κόκκινο!!!!
    Έκανα κ πιν τα σούπερ αυγά σου να ξέρεις
    Ο πρωτότοκος θα σκίσει στις εξετάσεις με τέτοιο σαπόρτ!!!!!
    Φιλάρες πολλές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η έμπνευση δεν μετράει αν δεν δεις και το υποκριτικό μου ταλέντο!
      Πείθω και διάβολο εγώ!
      Τωρα θυμηθηκα και άλλες συγγενείς δικαιολογίες:α)''πώς με αρπάζεις έτσι ,με πόνεσε το χέρι μου,πω πω ,πονάω ,άσε με με νευρίασες ,μου το έβγαλες το χέρι,αχχχχχχχ πονάω,βάρβαρος είσαι ,τι ειμαι και με αρπάζεις έτσι!''
      β) '' τι κάνεις μια ωρα !Με αποκοιμησες ,μια ωρα φιλάς ,με χαϊδεύεις λες και ειμαι μυρμήγκι και θα σπάσω ,άσε με χριστιανέ μου ,με αποκοιμησες.Άρπαξέ με και μια φορά δυνατά ,μπαααααα κοιμηθηκαμε λέμε''
      Τον συμπάθησα τωρα που σου κανει αυτο με τα εσωρουχα χαχαχαχα
      μήπως έκαναν μαζί φανταροι;
      φιλάκια Δημητρούλα ,καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχαχαχα εισαι ΘΕΑ!!! και ΗΡΩΑΣ!!!! 4 παιδια μεγαλώνεις....χαχαχαχαχα Μπραβο ρε Νασια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχαχα γεια σου Νασια!!!!!
    Καλή Σαρακοστή!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτο που γράφω εδω ειναι για αλλη αναρτηση . ..Καλά δεν υπαρχεις λεμε .. πως μου είχαν ξεφυγει....οι δικαιολογιες του βαλεντινου;..απα πα πα..!!μετα απο τόσες δικαιολογιες..ομως ο Δρακουλης σου φυσικο δεν ειναι νομιζεις, να σου λεει συμφωνω ..και να κανει οτι κανει; το θεμα είναι οτι τα αντιθετα ελκονται και εσύ τον ελκυεις οπως φαινεται ..φως φαναρι είναι βρε..αλλιως δεν θα ασχολιόταν με τα εσωρουχα σου....κατι υπονοεί ο ανθρωπος..!!! το οτι σ αγαπαει... το ξερεις ε; εδω το καταλαβαμε όλες!! Κοιτα την ωρα που σου γραφω .. γιατί κατι μου είπες πως ξενυχτω...καλο σου ξημερωμα γρινιάρικο..σου αφηνω φιλί..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι δεν ειναι φυσικό να κάνει ό,τι κάνει γιατί οι δικαιολογίες μου ειναι αληθινές!Δικαιολογίες είναι για τις άλλες!
      Ρούλα εκεινη την ωρα ροχαλίζαμε και οι δυο στο 5ο όνειρο!Τι κανεις τετοια ωρα αγρυπνη και τι λέει ο Σμαραγδένιος;Εμένα ο δικός μου δεν πάει στο κρεβατι ανα δεν παω κι εγω και έρχεται μετα απο εμενα για να του έχω ζεστανει το χειμωνα και την μεριά του!

      Διαγραφή
    2. Λοιπον σκηνικό.... εκεινος ξαπλωμενος στον καναπε ( βλεπει) χο..χο. τηλεόραση.. εγω ενα μετρο πιο περα μπλοκαρω..χο.χο και οοοοοοοταν νυσταξω γυρω στις 1-2 η ωρα... τον σκουντώ...σηκω καμάρι μου να παμε για ύπνο... και εκεινος με υφος...... τι με ξυπνας ρε Ρουλιώ μες τα αγρια μεσανυχα; μα να παμε στο κρεβατι του λέω... τι να κανει ο αμοιρος σηκωνεται και ερχετε... φερε κοντα τα πόδια σου που ήταν ζεστα κατω απο την κουβερτα .. του λεω να ζεστανεις τα δικα μου που είναι μπούζι...!!!

      Διαγραφή
  14. αυτες οι διαφωνιες ειναι το αλατοπιπερο των σχεσεων
    Καλή Σαρακοστή εύχομαι, με υγεία.
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτι θα ξέρεις εσύ!χαχαχα
      φιλάκια Κική!

      Διαγραφή
  15. γρινιαζουμε παντα σαυτους που μας αντεχουν μας λατρευουν ! κα γω γκρινιαρακος ειμαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα με αντεχουν όλοι γιατί ΔΕΝ γκρινιάζω!

      Διαγραφή
    2. Πως ;;;; Ποιος δεν γκρινιάζει;;;;

      Διαγραφή
  16. Πω πω καλά δεν υπάρχεις!!!Είσαι θεά! Ταυτίστηκα απολύτως!!! Άσε που πιστεύω πως μερικά τα έγραψες για τον δικό μου husband!!! Χαχαχαχαχα ακόμα γελάω! Αυτό με το τι να κάνω τώρα? Τι να κάνω τώρα? τελειώσαμε? το ζω σχεδόν κάθε φορά... χαχαχαχαχα!!! Κουράγιο Νάσια... και που θα πάει θα έρθει ο Μπαρδέμ και θα σε σώσει!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ταυτίστηκες κι εσύ!Ε ,τωρα το πίστεψα που λένε μια κοψιά είναι όλοι!
      Αν δεν προλάβει ο Μπαρδέμ ,ας με σώσει και ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ!
      Δεν θα τον διώξω εγω ,να το ξερει αν με διαβαζει χαχαχα
      Καλή σου νύχτα Κλειώ!

      Διαγραφή
  17. Δυο μέρες θέλω να γράψω τα δικά μου εδώ και κάτι φιλοσοφοψυχολογικά μ' έχουν ρίξει στη βαριά περισυλλογή...
    Πότε αρχίζει η δική σου μπλογκοαποχή, Νάσια μου, τουλάχιστο να μη γράφω τζάμπα!
    Το δικό μου το παλικάρι, είναι άψογο, ούτε γκρινιάζει όταν τον μαλώνω που παρατάει, ψαλίδια, κατσαβίδια, σφυριά κλπ στα πιο απίθανα μέρη. Δεν λέει τίποτα, όταν ωρύομαι για το εκπληκτικό του ταλέντο στην ακαταστασία, δεν διαμαρτύρεται όταν του ανακοινώνω πως ειδήσεις στην ΤV θα βλέπει μόνος και σιγά για να μην ακούω. Δεν βγάζει άχνα, όταν με ρωτάει τι θα φάμε και του λέω, τίποτα! Όπως πολύ καλά κατάλαβες, μου πήρε 32 χρόνια να τον στρώσω γιατί η γκρίνια του ήταν απερίγραπτη... που να γκρινιάξω η άμοιρη!
    ΑΦιλάκια άπειρα στ' αγόρια σου και μια μεγάλη αγκαλιά σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάπου στις 25 Μάρτη λέω να την κάνω Άιναφετς...έρχομαι ,διαβάζω ,λέω θα σκεφτω και θα ξαναπάω να απαντησω και τελικά το ξεχνάω.Θέλουν σκέψη οι αναρτήσεις σου χαχαχαχα
      Κι εγω κοντεύω νομίζω να τον στρώσω ,κάτι τελευταίες λεπτομέρειες μου μένουν !
      Γέλασα πολύ όπως παρουσίασες την δική του γκρίνια !
      Καληνύχτα Άιναφετς!

      Διαγραφή
  18. Ειδα στα σχολια που λεγαν οι υπολοιπες για τις δικαιολογιες του Βαλεντινου κι ειπα να παω να δω περι τινος προκειται. Καλα...τοσο γελιο εχω να ριξω πολυυυυυ καιρο!!! Να σαι καλα να σαι καλα χιλιες φορες μου εφτιαξες τη μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα γιατί γελάς; Δεν είναι αστείες οι δικαιολογίες μου !Αντίθετα σε όλες σχεδόν πονάω!Και το κυριότερο είναι αληθινές!

      Διαγραφή
  19. Δεν έτυχε πέτυχε!
    Κι ότι τα είχα πάρει με τον δικό μου γιατί να, κάπως έτσι σαν τον δικό σου, μου έσπασε τα νεύρα πρωί πρωί και άρχισα κι εγώ την μίρλα, τσουπ! Σε διαβάζω! Και τουλάχιστον θα του δώσω ένα ελαφρυντικό γιατί δεν είμαι η μόνη ή μάλλον δεν είναι ο μόνος.
    Πάω να διαβάσω και για τις δικαιολογίες του Βαλεντίνου να γελάσω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπομονή και σε 30 χρόνια θα τους στρωσουμε ,όπως λέει η Άιναφετς παραπάνω!Την φάγαμε την ουρά ,ο γάιδαρος μας μένει!
      Καλή συνέχεια Χριστίνα!

      Διαγραφή
  20. Όχι, που θα φύγεις εσύ με τον Μπαρδέμ
    κι εμείς θα κάτσουμε χωρίς κιχ! Σε-γε-λά-σα-νε!
    Σκέψου όμως ότι, λίγο καιρό μετά, τα ίδια θα κάνει κι ο Μπαρδέμ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όχι, που θα φύγεις εσύ με τον Μπαρδέμ
    κι εμείς θα κάτσουμε χωρίς κιχ! Σε-γε-λά-σα-νε!
    Σκέψου όμως ότι, λίγο καιρό μετά, τα ίδια θα κάνει κι ο Μπαρδέμ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχετε καταλάβει κάτι: ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κι αν κάνει ο Μπαρδέμ ΔΕΝ θα με ενοχλεί!!!!
      σου γράφω σημερινή συνομιλία μας(ειναι σε αδεια και τον εχω δίπλα μου ολημερίς και ολονυχτίς) :
      Κ : αλήθεια σου αρεσει ο Μπαρδέμ;
      Ν : ναι ,πολύ!
      Κ : τον φαντασιώνεσαι δηλαδή;
      Ν :ναι ,πολύ!
      Κ :τι φανταζεσαι δηλαδή;
      Ν : να με φιλάει ...
      Κ = βλέμμα που σκέφτεται σε ποιο από τα χωράφια του θα με θάψει ζωντανή!

      Διαγραφή
  22. Επειδή, στο δικό μας σπιτικό, ο σύζυγος μας... τελείωσε εδώ και χρόνια, μη νομίζεις ότι για μας κελαηδούν τα πουλιά!
    (Διάβασα πιο πάνω ότι σε φωνάζουν "Μέρκελ". Χαίρω πολύ, λοιπόν: Μέρκελ!)

    Σε αυτό με το "τράβα το λίγο", αναλαμβάνει να βοηθήσει ο πατέρας μου. Ο οποίος είναι κατηγορία φτερού! "Άσ' το!" του λέω, "δεν είμαι τόσο γέρος ώστε να μην μπορώ να τραβήξω ένα χαλί!" (Τόσο και παραπάνω είναι, αλλά δεν το κάνω θέμα!)

    Να σου πω, τώρα, ότι δεν γέλασα; Ψέματα θα σου πω! Με πέθανες!!! Περισσότερο απ' όλα, στα terrible twos, επειδή έφερα στο μυαλό μου τις "δικαιολογίες"! ^.^ Ε, και τα συνδύασα!

    Τι να πω;! Καλή δύναμη!
    Και καλή Σαρακοστή!
    Και φιλιά πολλά! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες το μυστικό!Πώς τον τελείωσες,πληρωνω όσο όσο για να μου πεις!
      Με εχει τρελάνει στα ''όχι'' ,ειλικρινά δεν τον αντέχω άλλο!
      Σε ευχαριστω για την συμπαράσταση !♥♥♥♥♥♥

      Διαγραφή
  23. Μα σε όλα συμφωνεί κι αυτό έχει σημασία...τι λάθος κάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι που το έγραψα, το σκότωσα..."τι; Λάθος κάνω;"...αυτό κράτα!

      Διαγραφή
    2. ακόμα κι εσένα έχει μαγέψει Μαρία μου για να γράφεις υπέρ του,μέσω λαθών πάντα γιατί ξέρω πως εμενα υποστηρίζεις!
      Φιλάκιααααααααααα!

      Διαγραφή
  24. Μωρέ τι ωραία που περνάτε! Εντάξει γέλασα πολύ, αυτό ρε παιδί μου με τις δουλειές του σπιτιού, τύπου τώρα τι να κάνω, τελοιώσαμε, το έχει και ο δίκος μου...Εκεί να δεις γκρίνια εγώ...χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ποσο γελασα! Πολυ ρεαλιστικη η αναρτηση σου, χαιρομαι που ανακαλυψα το blog σου! Τα φιλια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μου λεει ενας φιλος: θες να παντρευτεις,να νοικοκυρευτεις?Καλα το κανεις ,πριν το το κανεις ομως παρε δυο-τρια τηλεφωνα καναν ταλαιπωρημενο να σου εξηγησει τι παει να πει "Οριο","Ανοχη","Αντοχη","Κανω πως δεν τ ακουσα","Δεν θελω να γινω πρωτοσελιδο" κι ασε τους παπαδες και τους δημαρχους να μιλανε για παντοτινους ορκους, αγαπες κι ...ιδια καλαβρεζικα.
    Ποσο δικιο εχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Περασα να αφήσω ευχες για χρονια πολλα με υγεια κι αγαπη παντου.. Νάσια μου καλη επιτυχια στο παιδι.. ολα καλα θα πανε...φιλια σε σενα και στους φωστήρες σου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή