Σάββατο, Μαρτίου 05, 2016

Μπαμπάδες για φάγωμα!

Η κ.Τζίνα ,που δεν της έφταναν παιδιά ,νύφες ,εγγόνια ,δουλειά , blogging, πλέξιμο ,κατασκευές ,φωτογραφίσεις ,πήγε να μαγειρεύει κι εδώ!

Και κάτι η παρουσίαση ,κάτι οι φωτογραφίες της ,κάτι η νοικοκυροσύνη της ,κάτι που έχει αγόρια και συμπάσχω ,κάτι  οι λιγούρες μας ,πήγα και έφτιαξα τους μπαμπάδες της!

Τα υλικά λίγα και εύκολα ,η συνταγή σύντομη ,πολύ θέλει η Νάσια νομίζετε!



Βουρ στο γλυκό! έλα όμως που πήγα και κοίταξα πριν κι άλλες συνταγες με μπαμπάδες και ειχαν άλλες γάλα ,άλλες βούτυρο ,άλλες καλαμποκέλαιο!    Και η Τζίνα τίποτα από αυτά!  Και αγχώθηκα πως η Τζίνα θα τα ειχε ξεχάσει να τα βαλει στα υλικά!Αλλά πού να τη βρω την Τζίνα να της πω τον πόνο μου;
Είχα τάξει μπαμπάδες σε κόσμο και κοσμάκη!

 Και δεν βάζει φωτογραφίες ,λεει ,γιατί αυτή ειναι καλλιτέχνης λεει και όποια θέλει ας φάει τα λυσσακά της με τη συνταγή!





και τα έφαγα τα λυσσακά μου ,δεν θα πέρναγε της καλλιτέχνιδος! 
Έστυψα και μισό πορτοκάλι μέσα και έγιναν ωραιότατοι!
Εγώ μπαμπάδες δεν έχω φτιάξει ποτέ μου ,ούτε εχω αγοράσει! Να έχω φάει μια -δυο φορές στη ζωή μου σαν καλεσμένη !
Και φτάνουμε στο σιρόπιασμα ,που πάλι ουδεμία σχέση έχω! Πώς σιροπιαζουμε τους μπαμπάδες

Ενώ το γλυκό μου πήρε ελάχιστα λεπτά να το φτιάξω και ψήθηκε τέλεια και ακούραστα ,με το σιρόπιασμα ,μπορει να έκανα και ώρα!Τα κοιταγα από εδώ ,τα κοίταγα από εκεί ,το μελετουσα κάμποση ώρα και άρχισα:
τα έβαλα σε σχάρα ,λεω μπα ,που θα πηγαινει το σιρόπι;

τα έβαλα σε πυρέξ και άρχισα να ριχνω από πάνω

λέω από πάνω θα μπαίνει και μέσα; Τα ξάπλωσα και έριχνα και στα πλαϊνά

θα πηγαίνει όμως και μέσα; Αφού θα τα κόψω στη μέση για σαντιγύ ,δεν το κανω από τωρα να τα σιροπιάσω και μέσα;

σιρόπι από εδώ ,σιρόπι από εκεί δεν τα στραγγίζω καλύτερα;

Αριστούργημα!Τα κατάφερα!

Δεν το έβαλα όλο το σιρόπι ,γιατί δεν μας αρέσουν τα σιροπιασμένα γλυκά!Αλλά η καλή νοικοκυρά στο σιρόπιασμα φαίνεται!Πήγα στην μητέρα δοκίμασε και ετοίμασε αμεσως δύο για τον γείτονα γιατρό!Τον έχει περί πολλού ,οπότε φανταστείτε την επιτυχία μου!
Τα έφτιαξα την Τσικνοπέμπτη και εξαφανίστηκαν όλα την ίδια μέρα!

Μερικοί βέβαια το παράκαναν με τη σαντιγύ ,αλλά χρειάζονταν δύναμη καθώς ξενυχτούν στο διάβασμα....λέμε κι ένα αστείο να περάσει η ώρα:


Τώρα περιμένουν ''τις μαμάδες'' !




Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

42 σχόλια:

  1. Eίσαι απίστευτη!! έγιναν πιο ωραίοι από τους δικούς μου! (τους "κόβω" εγώ από τις φωτογραφίες).. τέλειοι!.. ακόμα και στο σιρόπιασμα!
    Μπράβο Νάσια, έλα να γράφουμε μαζί την στήλη θέλεις;.. την μια Πέμπτη εγώ την άλλη εσύ.. εναλλάξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ειλικρινά έγιναν τέλειοι!Εχω και καλά αυγά εγω ,από τον μπαμπά μου ,ολόφρεσκα!Πεντανόστιμοι και τωρα που τους έμαθα θα τους φτιαχνω σε καθε ευκαιρία!Εντυπωσιάζεις με το τίποτα! χαχαχα
      Θα δεχόμουν ,αλλά με αγχωνουν οι δεσμεύσεις ,οπότε πορεύσου μόνη!

      Διαγραφή
  2. α! και για να ξέρεις την επόμενη φορά .. στο σιρόπιασμα τους ρίχνεις μέσα στο κατσαρολάκι με το σιρόπι και τους γυρίζεις από όλες τις πλευρές.. τους αφήνεις τόσο όσο σ' αρέσει να είναι σιροπιασμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες το μάνα μου!Καλά πώς δεν μου'κοψε!Πανευκολο!

      Διαγραφή
  3. Ήρθα κι εγώ και είπα να δω το "about you!" Εντάξει, τί να γράψω τώρα? Και μόνο που δεν σου αρέσει το καλοκαίρι, απέκτησες μια πολύ ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου! (Κι αν έχεις κάνει κανένα έγκλημα, έέέλα μωρέ, το προσπερνάμε!)
    ;-)
    Μπαμπαδάκια, ε? Χμμμ! Άπαπα! Δεν τα τρώω εγώ αυτά! Κάνουν κακό στην υγεία, καλέ! Πώς μπορείς και φτιάχνεις τέτοια πράγματα? Δηλαδή δεν μπορούσες να κόψεις μια ωραία φρουτοσαλάτα να φάτε? Έλεος!
    (Φαντάζομαι πως θα περάσει και η Αριστέα από εδώ και θέλω να της ρίξω στάχτη στα μάτια! Κατά τ' άλλα μισό λεπτό....
    Ναι! Μόλις έπεσε το ταβάνι να με πλακώσει!)
    ;-)
    Είμαι η Γιάννα, είμαι καλά (οι άλλοι δεν συμφωνούν, αλλά who cares?) και χάρηκα πολύ που με βρήκες και σε βρήκα (και βρεθήκαμε γενικότερα!)
    ;-)
    Καλό βραδάκι! Φιλάκια πολλά ή αλλιώς ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδικά ο χειμώνας σε νησί μου αρέσει πολύ!
      Η Αριστέα θα κάνει εγχείριση και θα της βγάλουν απο το στομάχι μια μπάλα τρίχες(αν εχεις ακουστά απο άλλες περιπτωσεις)από τα μαλλιά της που τρώει διαβάζοντας εμάς και βλέποντας τι τρώμε!Εγώ πάντως ''μπαμπά'' θα της παω πεσκέσι στην κλινική!
      Καλή συνέχεια syros2js!(δεν ξέρω το όνομά σου)

      Διαγραφή
    2. Καλέέέέ, και το "Γιάννα" που έγραψα πιο πάνω, τί νόμισες πως ήταν???!
      ;-)

      Διαγραφή
    3. καλά το τι γέλια έχω κάνει τώρα!Συγνώμη Γιάννα ,αυριο πρωί πρωί στον γιατρό,όλων των ειδικοτητων! χαχαχα
      Και να σκεφτεις πως προσπαθουσα κάμποση ωρα να το θυμηθώ και λέω ,άσε θα βαλω τωρα το syros2js και το ψαχνω αύριο!

      Διαγραφή
    4. Άσε, Νάσια... Στο παλιό μου blog τα ίδια είχα πάθει, το κορίτσι είχε συστηθεί, γιούχου εγώ "δεν ξέρω το όνομά σου..." Πολύ είχα στενοχωρηθεί!

      Διαγραφή
  4. Χι..χι.. και εγώ για μαμάδες θα σου έλεγα την επόμενη φορά.. ο Πέτρος το είπε;.. μπαμπάδες δεν έχω φάει... θα φύγω και θα είναι αυτό το απωθημένο μου.. βρε Νάσια μου μόλις κάνεις και τις μαμάδες θα έρθω να τα κάνω ζευγάρι.. να μην κάνω διπλούς κόπους οκ;..!!
    κοίτα να δεις που όταν έρχομαι εδώ προσέχω να τονίζω τις λέξεις... τι μου κάνεις... τι μου κάνεις...σου αφήνω φιλάκι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε μην τονίζεις ,ούτε εγω βάζω!
      Όλοι μαζί τα λένε Ρούλα μου ,σαν την χορωδία Τρικάλων είμαστε εδώ!
      Τόσα φτιάχνετε κι εσείς ,δείχνουμε κι εμεις το κατιτίς μας ,τάχα μου πως κάτι καταφέρνουμε !χαχαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Γεια στα χέρια σου!
    Εν τω μεταξύ, είμαστε κι εμείς που απέχουμε από τα γλυκίσματα και φεύγουμε τάχιστα από εδώ και πάμε να κλάψουμε γοερά τη μαύρη μας τη μοίρα!

    Καλό ξημέρωμα!

    Άσχημο ύπνο θα κάνω, το ξέρω...

    Πιατέλες με μπαμπάδες θα βλέπω στον ύπνο μου...

    Η γλυκαντζού μπαμπάδες ονειρεύεται...

    Ωχ, τι μου έκανες μέσα στη μαύρη νύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επόμενη συνταγή θα είναι ύμνος στο αυγό!Μη μου πεις πάλι απέχουμε!
      Όχι να το παινευτώ ,αλλά ήταν όνειρο οι μπαμπάδες μου!

      Διαγραφή
  6. Τελειοι.Μηπως την επομενη φορα, να τους ψησεις σε φορμα μαφινς απο αυτες που ειναι μικρογραφια της κλασσικης φορμας του κεικ[με τις αυλακωσεις και την τρυπα στη μεση].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έβαλες σε πειρασμό τώρα!
      οι κολλητές μου που με διαβάζουν να μου τις πάρουν δωρο παρακαλώ,δεν αγοραζω άλλες φόρμες τώρα!

      Διαγραφή
    2. Σουλτανα [η αποπανω ανωνυμη και ατονη παντελως]Μαρτίου 07, 2016 8:53 π.μ.

      Θα σιροπιαζονται πιο καλα εχοντας την τρυπα στο κεντρο και μια συμβουλη ακομα [αισθητικης φυσεως] να μην τους ανοιγεις στη μεση αλλα λοξα αρχιζοντας απο πανω.

      Διαγραφή
    3. σε ευχαριστω Σουλτάνα!Θα κρατησω τις συμβουλές σου γιατί μου αρέσει να εντυπωσιάζω στις γιορτές μου με τέτοια απλά γλυκά ,που φαινονται δύσκολα στους άλλους!

      Διαγραφή
  7. Στειλε και μερικους προς τα εδω.!!!!! Τι δηλαδη;;; Μονο τον γιατρο εχετε περι πολλού;;;; Εμειιιιιιιιςςςςς;;;; Εμεις τιποτα;;; Μπραβο βρε Νασια σουπερ μαγειρισσα!! τελειοι εγιναν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να στείλω σε καμιά που δεν ξερει πού πέφτει η κουζίνα ,να στείλω!
      Εγώ από εσένα περιμενω να μου στείλεις!Δεν σε έχω ξεχάσει με τη σοκολάτα !Οσονούπω έρχεται κι αυτή...

      Διαγραφή
    2. ενταξει μπορει να ξερω που πεφτει η κουζινα... αλλα το γλυκο ειναι γλυκο ακομα κι αν ειναι απο ξενη κουζινα...χαχαχαχα!!! Την περιμενω τη σοκολατα να ξερεις...χαχαχαχα φιλια

      Διαγραφή
  8. Εγώ πάλι, δεν πετυχαίνω τα σιροπιάσματα και μου βγαίνουν λάσπη από τον υπέρμετρο ενθουσιασμό! Γι' αυτό και δεν τόλμησα ακόμη να τους φτιάξω, αλλά με βάλατε στον πειρασμό κι οι δυό σας! Λες; χμμμ...

    Φιλιάααα!Ολόγλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω έχω πολλα αυγά γι'αυτό τους έφτιαξα!Αλλά αν τους χαραξεις λίγο στη μέση ,όχι τερμα,θα τους σιροπιασεις όσο πρέπει γιατι βλέπεις το εσωτερικό τους!Και ρουφανε γρηγορα το καυτό σιρόπι...
      Βλέπω έχεις τις παραγγελίες σου!Λες να παιξω κανά τζόκερ; χαχαχα
      Φιλάκια Εύα!

      Διαγραφή
  9. Όπως μπήκα, βγαίνω!
    Είδα κι εγώ μπαμπάδες και λέω : α ωραία θα κάνει ανάρτηση και για τον δρακούλη! Πού τέτοια τύχη ο δόλιος!
    Καλημέραααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν αποκαλείς ''τύχη΄΄ μια ανάρτηση γι'αυτόν να την κάνω σύντομα!
      Ευτυχώς δωμάτιο έχεις να με φιλοξενήσεις μετά!

      Διαγραφή
  10. Ακόμη και με τους "μπαμπαδες" που δεν τους πάω καθόλου φεύγω χαμογελαστή και ευχαριστημένη γιατί πάω και πολύ μάλιστα τον ζαχαροπλάστη τους!!! Μια γλυκιά καλημέρα όλο αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν έχεις φάει τους δικούς μου!
      Φιλάκια Έφη μου!

      Διαγραφή
  11. Να τρώει ο μπαμπάς και στο παιδί
    να μη δίνει....Τέλειοι!!!!
    Την επόμενη φορά που θα φτιάξεις
    κάνε το κουμάντο σου για όλους μας
    Δεν βλέπεις ξερογλυφόμαστε.....

    Καλή Κυριακή άξιο κορίτσι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κρύβε λόγια ,σε βλέπει η Αριστεα λέμε!
      Θα βρούμε κρυφό καταφύγιο και θα μαζευόμαστε όλες όσες απολαμβάνουμε τα απαγορευμένα!Όβερ!

      Διαγραφή
  12. ΤΑ αριστουργήματα έκανες!!!
    Πραγματικά σου βγήκαν τέλειοι...κι από εμφάνιση όπως το βλέπω, αλλά κι από γεύση όπως φαντάζομαι!!
    Καλοφάγωτοι!!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω που τρώω σοκολατένια μόνο ,κρατιόμουν να μην τους φάω!
      Σε ευχαριστώ Μαράκι!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Να και οι μπαμπάδες... αυτοί οι νόστιμοι, αυτοί που δεν σου κάθονται στο στομάχι, αυτοί οι αξιοζήλευτοι, αυτοί οι αφράτοι, αυτοί που όταν τους βλέπεις τους λαχταράς, αυτοί που σου λείπουν, αυτοί οι άψογοι, αυτοί οι τέλειοι, αυτοί που από γεννησιμιού τους είναι λαχταριστοί και καλοψυμένοι, ζουμεροί, για το γλυκό μιλάω, καλέ... μη πάει το μυαλό σας αλλού!!!
    ΑΦιλάκια μιαμ μιαμ! :)

    ΥΓ: Περαστικούλια στον αγαπητικό μου!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με φούντωσες και τώρα θέλω όλους τους μπαμπάδες!
      για το γλυκό μιλάω κι εγώ!

      Θα του τα πω τα περαστικά ,εδω θα τον εχω όλη την εβδομάδα!Ηθελε να φαει κατι και δεν τουτο έδινα,οπότε έκανε πως πέθαινε με πολύ αστειο τρόπο ,τον πήρα βιντεο και άρχισε να αποχαιρετά όσες από εσάς ξερει!
      Αν δεν βαρεθώ θα το βάλω !

      Διαγραφή
  14. Τι μπαμπάδες σκέφτηκα με τον τίτλο !! Πάει ο μπαμπάς τον φάγανε ; Δεν το ήξερα τούτο το γλυκό η ξενόφερτη εγώ καλέ , γιατί το λένε έτσι ;
    Αλλά τώρα που βλέπω τις φωτό θα αρέσει στα μικρά ( λέμε τώρα αν προλάβουν ) γιατί εμείς όλα για τα παιδιά τα κάνουμε μόνο στο δοκίμασμα τρώμε τα μισά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει πάθει ανοσία αυτός ,δεν μπορώ να τον ''φάω'' ακόμα!Κοντεύω όμως χαχαχαχα
      Όπως τα λες Νικόλ μου ,μισό πρόλαβα να φάω ,στη δοκιμή του σιροπιάσματος!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. τι μου θύμισες τώρα...έχω να το φάω αυτό το γλυκό από τα παιδικά μου χρόνια, νόμιζα ότι έχει εκλείψει, άσε που δεν το βρίσκω πλέον στα ζαχαροπλαστεία...Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω μένω στον Πύργο ,εχω αρκετό καιρό να μπω σε ζαχαροπλαστείο ,αλλά νομίζω πως κάπου τους εχει δει το μάτι μου...
      σε ευχαριστω Αθηνά!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  16. Μεγαλούργησες!
    Είμαι σίγουρη ότι η γεύση ήταν ανάλογη της εμφάνισης, δικαίως εξαφανίστηκαν στο πι και φι!
    Είσαι κρυφό ταλέντο, εσύ!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με κοροϊδεύετε όλες έτσι; χαχαχαχα
      Σε ευχαριστώ Νατάσα!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!♥♥♥

      Διαγραφή
  17. Πω! Πώ! Μπαμπάδες έφτιαχνε η μαμά μου!
    Σε αφήνω! Πάω να την πάρω τηλέφωνο! Από χθες ετοιμάζει ταπεράκια να μου στείλει και πρέπει να την προλάβω για να κάνει μια προσθήκη της τελευταίας στιγμής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα όχι!Δεν κανει να τρως γλυκά!Ξέχασα και τις εγκυμονούσες ,δεν ξαναβαζω γλυκά χαχαχα

      Διαγραφή