Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2016

Life Images#22


 Κάτι απλό και πολύτιμο σαν τη ζωή ζήτησε η Μαρία για το Life Images #22

Τι πιο απλό και πολύτιμο από την Αγάπη που μου τη θυμίζουν τα παιδιά μου με τα λόγια και τις ζωγραφιές τους ,όταν την ξεχνάω και μου δίνουν το μεγαλύτερο κίνητρο για ζωή!








ένα αγόρι με πολλές καρδιές! Πέτρος

Νικόλας

Νικόλας
Πέτρος (νήπιο)
Η  Αγάπη δεν συμβαίνει από μόνη της.Χρειάζεται προσπάθεια για να συμβεί!



YΓ: με αυτην την ανάρτηση συμμετέχω στο life images#22 της Μαρίας!


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

39 σχόλια:

  1. Δεν νομίζω να περιμένεις να σχολιάσω... Έλιωσα!
    Άντε, πάρε μπόλικα ΣΣΣΜΟΥΤΣ τώρα και πήγαινε να τα μοιράσεις στους άντρες σου!
    Ή όπου θέλεις! Ώχουουου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα εντάξει Γιάννα ,αφού μου έδωσες την άδεια θα τα δώσω όπου αγαπώ,φανταζεσαι που χαχαχαχα
      Καλημέρααααααα!

      Διαγραφή
  2. Πρόσεξε θα " πνιγείς "απο αγάπη τυχερή μανούλα... αλλά και τυχερή σύντροφος. 'Ελυωσα από την ανορθόγραφη αγάπη του νήπιου!!Φιλάκια στις αγάπες σου καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά τα παιδιά όλο καρδιές και αγάπες είναι!Μήπως κάνω κάτι λάθος;Πολλή αγάπη !!!!
      Ο Πέτρος για την ακρίβεια ,είχε τελειώσει το νηπιαγωγείο ,το έγραψε τέλος καλοκαιριού για την Α΄Δημοτικου.
      Είναι γράμμα σε εμένα και το έχω διπλώσει για να μην φανούν τα υπόλοιπα λογάκια του που πεθαίνω στα γέλια αλλά και κλαίω ταυτόχρονα με όσα γράφει!Είπα να κρατησω και κάτι δικό μου και να μην το δείξω χαχαχα
      Καλημέρα Έφη μου!

      Διαγραφή
  3. Υπάρχει τίποτα ομορφότερο και πολυτιμότερο από την αγάπη και ειδικά των παιδιών?
    Θα μας μαζεύεις από τα πατώματα έτσι που μας έλιωσες...(δες και τη Γιάννα από πάνω)...
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η Γιάννα έχει κολλήσει από την Αριστέα και λιώνουν με το παραμικρό,μην μου κολλήσεις κι εσύ χαχαχαχα
      σε ευχαριστώ Μαράκι!
      Καλημέρααααα!

      Διαγραφή
  4. Στον αστερισμό της αγάπης
    να ζείτε παντα!!!!!
    Καλλιτέχνες οι μικροί..να
    τους χαίρεσαι Νασια μου!!!!!

    Σε φιλω πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι Ελένη μου ,τι ωραία ευχή μας έδωσες!
      Καλημέραααααααα!

      Διαγραφή
  5. αχ μωρε τα αγαπησιαρικα αγορια σου!! Κατι τετοια λεει και ο Νικολας και λιωνω η αγορομανα!!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι το Γυμνάσιο ,το πολύ ,θα τα ακούς ,μετά ξέχνα τα χαχαχαχα
      Καλημέρα Ελπίδα!

      Διαγραφή
  6. Δεν ξέρω τι να γράψω, αλήθεια!
    Οι λεξούλες τους έμπλεξαν με τα χρώματα κι αυτά με τα συναισθήματα και, πώς να ζωγραφίσει ένας μεγάλος την καρδιά ενός παιδιού;
    Η πλημμύρα της αγάπης είναι που εύχεται κανείς να μη στεγνώσει, να μη στερέψει ποτέ!...

    Πολλά φιλιά! ♥♥♥

    ΥΓ. Από τα σχολικά μου χρόνια μού ήρθε στο μυαλό Το Τραγούδι της Αγάπης, του Νεγρεπόντη:

    Η αγάπη είναι ποτάμι,
    που κυλάει, όλο κυλάει,
    ως την θάλασσα να φτάσει.

    Ένα ρυάκι μοναχό
    στη θάλασσα δε φτάνει.
    Εσύ κι εγώ, εσείς κι εμείς,
    με την αγάπη, αδέλφια μου,
    θα γίνουμε ποτάμι (...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω ,τι καλά που μου έβαλες το τραγούδι ♥♥♥.Βιαζόμουν πολύ ,ήθελα να βάλω κάτι αλλά είχα πολλα που έπρεπε να κανω και την έκλεισα άρον άρον την ανάρτηση.
      Καλημέρα Νατάσα!

      Διαγραφή
  7. Αχ Νάσια μου τι να πω αυτά τα λόγια μας θυμίζουν ότι αυτοί οι μικροί θησαυροί , τα παιδιά μας και τα εγγονάκια μας είναι η κινητήριος δύναμη των πάντων στη ζωή μας . Και αυτά τ΄αγόρια σου μόνο τρυφερότητα και αγάπη εκπέμπτουν , γερά και καλότυχα και τα τρία σου (ε άντε και τα τέσσερα βάζω και το δρακούλη ) έτσι γιατί όλο στην απ΄έξω τον έχουμε!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου ζωγράφιζε και ο δρακούλης ,μου έγραφε πολλά ποιήματα και γράμματα ,μέχρι πριν 6-7 χρόνια ,που μετά απο καβγά μας τα έσκισα όλα και έκτοτε δεν μου γράφει ...
      σε ευχαριστώ Νικόλ μου!♥♥♥

      Διαγραφή
  8. Αχ μωρε τι γλυκα παιδακια ειναι αυτα! Και τι ομορφες αναμνησεις να κοιτας μετα απο χρονια! Συγκινηθηκα! Να τα χαιρεσαι και νε εχεις παντα γυρω σου πολλη αγαπη!!!

    Υγ. Καλα βρε κακουργα εσκισες του ανθρωπου τα ποιηματα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω κρατησει ζωγραφιές και λόγια (κυριως του μεγαλου ,γιατι μετά κάτι έμαθα κι εγω) θυμού προς εμένα,που και αυτά μου θυμίζουν την αγάπη

      με τα χεράκια μου ,κομματακι κομματάκι !Έτσι δεν τα καταστρέφει ούτε ο καταστροφέας εγγράφων!Και ένα θα σας πω: με αυτά τα ποιήματα δεν θα παίρνατε ποτέ 1η θέση στα δρώμενα χαχαχαχα
      Καλημέρα BUTTERFLY!

      Διαγραφή
  9. Και με αυτή σου την ανάρτηση μου θύμισες τις "μουτζούρες" αγάπης που είχα γράψει!!!!
    Πόση αγάπη τελικά μπορούμε να βρούμε στα πιο απλά πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που πολύ εύκολα τα ξαναξεχνάμε αργότερα....
      Καλό ΣΚ να έχετε Μάρθα!

      Διαγραφή
  10. Αυτός κι αν είναι θησαυρός!!! Νάσια μου, με συγκίνησες και μ' έκανες να τρέξω στις παιδικές ζωγραφιές της κόρης μου, που φυλάω σαν τα μάτια μου!!
    Να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου και να τα καμαρώνεις κι όπως μου έλεγε η νηπιαγωγός της κόρης μου, θα σου πω κι εγώ: "Μη βιαστείς να μεγαλώσουν. Απόλαυσε την κάθε στιγμή τους, γιατί μεγαλώνουν κι ανοίγουν τα φτερά τους γι' αλλού..."
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ελάχιστα εχω κρατήσει ,κυρίως καρδιές και γραμματάκια! Γελάμε πολύ που τα βλέπουν κι αυτά τωρα που μεγαλώνουν...
      Μου τα χάλασες λίγο στο τέλος ,γιατι καλές οι καρδιές ,αλλά να πάνε και αλλού να τις δώσουν!Μπούχτισα πια χαχαχαχα
      Καλό ΣΚ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  11. Τι πιο απλό και πολύτιμο από την αγάπη των παιδιών;;; Πάντα να την χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Woman in Blogs!
      Καλή συνέχεια να έχεις!

      Διαγραφή
  12. https://www.youtube.com/watch?v=ZK7O6zIpe34https://www.youtube.com/watch?v=ZK7O6zIpe34

    δε ξερω πως και γιατι οσο σε διαβαζα μου ρθε στα χειλη αυτο το τραγουδι και το τραγουδουσα, θα γινω γραφικος αλλα θα το ξανα ματα γραψω
    εισαι τυχερη , ειναι τυχεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ωραιο το τραγούδι που θυμήθηκες!
      Γραφε εσύ ,μηπως ερχονται αργοτερα εδω να βλέπουν τα καλά σου λόγια ,γιατι δεν με βλέπω καλά στα γεράματά μου χαχαχα

      Διαγραφή
  13. Τυχερή μανούλα!! Τι άλλο να θέλεις!! :) :)
    Εδώ εμείς που δεν έχουμε παιδιά και όταν ακούμε τους μαθητές μας να λένε "σ'αγαπάω κυρία" λιώνουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι Κατερίνα μου!
      Ό,τι επιθυμείς ,να το έχεις με πολλή αγάπη πάντα!

      Διαγραφή
  14. Απόλαυσε... απόλαυσε τα μικράτα τους...οσο μπορείς τωρα που τα έχεις... απίστευτο ειναι το τι σκαρφιζονται... αλλα τι σου λεω τα ξερεις απο πρωτο χέρι... δεν ξερεις ομως τι γρηγορα γελωνουν και απλωνουν τα φτερα τους γι αλλου... καλα να είναι Νασια μου τα αντρακια σου.. και να τα καμαρωσεις μεγαλους και καλους ανθρώπους..!!! το τι τρυφεροτητα με γεμισαν αυτα που διαβασα... δεν λεγεται..και τωρα δώστους πολλα φιλια..αλλα μην τα κατσιασεις ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα πόσο συγκινητικά ειναι τα λόγια σου ,ειδικά σήμερα που δυστυχώς ο Παύλος μάς άφησε και πέταξε γι' αλλού...είμαι συγκλονισμένη...
      ας δωσουμε στα δικά μας παιδιά αγάπη και πολλά φιλιά τόσο που να κατσιάσουν.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. ♥♥♥
    Μία για κάθε αγόρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αργά, πολύ αργά ήρθα να σε διαβάσω, όταν κάπου εκεί προς το τέλος, η ελπίδα ήταν ακόμα ζωντανή Νάσια μου... Δεν ξέρω τι να πω, να χαιρόμαστε όλοι μας τις πολύτιμες στιγμές με τα παιδιά μας.. Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά σου στέλνουμε Πέτρα μου!
      Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

      Διαγραφή
  17. Ήρθα πρώτα να ευχηθώ σε όλη την οικογένεια σου, καλό μήνα!
    Ξέρω πως κρατάς το λόγο σου και δεν ποστάρεις!
    Καλή δύναμη στον μεγάλο για τις εξετάσεις και καλή σου υπομονή, γενικά και ειδικά!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα τεστάκια σου τα έκανα με τα μικρά και μου ζητούσαν κι άλλα!
      Σε ευχαριστω Άιναφετς !

      Διαγραφή
  18. Αστέρια τα αστέρια σου Νασιούλι!! Αγάπη μόνο, φιλάκια!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή δύναμη στον υποψήφιο!!!!!!!!!!!!!! αλλά και σενα που όλα τα υπομένεις ....Μου λείπει εσύ και οι ατάκες των διδύμων!!! Ευχομαι όλα να πάνε καλά !! Σου εύχομαι επίσηςΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία και χαρά Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή