Κυριακή, Μαΐου 08, 2016

Σοβαρότης μηδέν!

Μας θυμήθηκε η Αγγέλικα  από τα μακρινά Λονδίνα , η οποία έκανε εντυπωσιακή επανεμφάνιση και  έκατσε και μέτρησε πόσοι χαζοχαρούμενοι μπλόγκερς απομείναμε. Απεφάνθη πως είμαστε ολίγοι ,είδος προς εξαφάνιση σου λέει γίναμε - γιατί με το έτσι θέλω μέτρησε κι εμένα μέσα στους χαζοχαρούμενους- και μας προτρέπει να συνεχίσουμε την χαζοχαρουμενίαση γιατί θα καταστραφεί το σύμπαν αν δεν γράψουμε εμείς τα χαζά μας!




Το δικό μου σύμπαν με χτυπάει από παντού αλύπητα όλον αυτό τον καιρό που απέχω από τα των μπλογκεραίων ,αλλά τωρα που έκατσα για λίγο στο facebook ,τα χτυπήματα για τη γιορτή της μητέρας μού έδωσαν το τελειωτικό χτύπημα!

 Η αγάπη που ξεχειλίζει από όλα τα παιδιά για τις μαμάδες τους με έχει αφήσει άφωνη!

Εμένα όχι μόνο δεν μου είπαν  ''χρόνια πολλά '' αλλά έχω την υποψία πως ένα από τα παιδιά μου ευχήθηκε τα χρόνια μου να είναι λίγα !
Σας παραθέτω και το διάλογο να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας :

Γυρίζει ο 17χρονος υιός μου ,που δίνει πανελλήνιες ,από βολτούλα που είχε πάει να ξεσκάσει το καημένο!

Νάσια : '' ευτυχώς γύρισες! Είχα αρχίσει να ανησυχώ πως έχασες το δρόμο για το σπίτι μας! Άντε μου να διαβάσεις και λίγο τώρα! Όχι πολύ και κουραστεις!''

Υιός : '' μάνα ,μην ανησυχείς! Δεν χρειάζεται να διαβάσω !Έκανα τάμα ,θα περάσω σίγουρα !

          ( το έχουμε συνήθεια το ''τάμα'' στην οικογένεια!)

Νάσια : '' ελπίζω να μην έταξες τον θάνατό μου ,προκειμένου να πετύχει το τάμα σου!''

Υιός   :  '' χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ''



Αυτό το '' χαχαχαχαχαχαχαχαχα''  βλέπω εγώ σαν εφιάλτη Αγγελική μου κάθε νύχτα! Προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να με δεις το καλοκαίρι!


ΥΓ : Πριν κολλήσω χαζοχαρουμενίαση ήμουν μια από τις πχιοτικές! Δες εδώ να σιγουρευτείς ,λόγω της ημέρας! 





Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

58 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα Νασια μου!
    Καιρος ηταν να σε ξαναδιαβασουμε! Καλη δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ BUTTERFLY!
      Πολλά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  2. Πρώτα χαίρομαι Νάσια μου που ήρθες σαν καλή μανούλα (σαν εξαιρετική μανούλα!) να πεις τον πόνο σου, είπαμε και μην τα ξαναλέμε, μην περιμένεις πολλά απ' τον έφηβο, ευτυχώς μέχρι να φτάσουν στην εφηβεία τα δίδυμα θα τα έχεις όλα ξεχάσει! ;-)
    Εύχομαι να πιάσει το τάμα του "μεγάλου" και να μπει στη σχολή της αρεσκείας του!
    Ο δικός μου ο μεγάλος, με θυμήθηκε, ο μικρός αμφιβάλω... οψόμεθα!
    Χρόνια μας πολλά Νάσια μου, με κουράγιο, κατανόηση, υπομονή (πολύ!)και απέραντη αγάπη στη καρδιά μας!
    ΑΦιλάκια σε όλη την όμορφη σου οικογένεια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να πω την αλήθεια δεν μου αρέσει να μου λένε ''χρόνια πολλά '' στη γιορτή της μητέρας.Με τέτοιες γιορτές έχω μια αλλεργία! Ούτε θελω λουλούδια και κάρτες και καρδούλες ,όταν τα παιδιά φεύγουν απο το νηπιαγωγείο.Επιθυμώ να με θυμούνται κάθε βράδυ με φιλάκι και αγκαλιές και να είμαι στη θύμησή τους πάντα με αγάπη μέχρι τα βαθιά γεράματά μου!
      Αλλά τι τα θες! Ρώτησα τον λιχούδη Πέτρο αν με σκέφτεται στο σχολείο και μου είπε: '' ναι σε σκέφτομαι! Σκεφτομαι τι φαγητό να μου φτιάχνει τωρα η μαμά;''
      Φιλάκια Άιναφετς!

      Διαγραφή
    2. Προσωπικά μου αρέσει να με θυμούνται αυτοί που με αγαπούν, τώρα αν είναι σε παγκόσμια μέρα ή όχι, καθόλου δεν με χαλά (εκτός απ΄τον Άγιο Βαλεντίνο που με πιάνει αλλεργία!) ;-)
      Το ότι τελικά με πήρε τηλ και ο μικρός γιόκας (32 ετών) ομολογώ πως χάρηκα γιατί δεν είναι το στιλ του!!!
      Αλλά δεν ήρθα γι αυτό, ήρθα γιατί "τυχαία" βρέθηκα στο πρώτο σχόλιο που σου είχα αφήσει και αυτό ήταν στις 30 Μαρτίου του 2014... κρίμα που δεν το πήρα μυρωδιά νωρίτερα να μας ευχηθώ Χρόνια Πολλά! χαχαχαχα! ;-)
      ΑΦιλάκιαααααααααααααα πάντα με κατανόηση! :)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά μανούλα Νάσια!
    Σου έχω πει πόσο κουκλιά ήταν μικρά τα δίδυμα; ( Καλά και τώρα είναι αλλά μικρά .... Όνειρο! Καριέρα στην τηλεόραση θα έπρεπε να είχαν κάνει!)
    Στην σοβαρή ανάρτηση με τη μάνα μου άρεσε που ανάμεσα σε άλλες ανέφερες την Κορνηλία. Κι εγώ τη θαύμαζα! Νομίζω ότι κάνεις τα αδύνατα να μας πείσεις για το αντίθετο, αλλά καταβάθος είσαι μια Κορνηλία!
    Πολλά φιλιά!

    (μα ούτε ένα λουλούδι δεν σου έφεραν;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μοιάζουν πολύ με αυτη την σειρά που έβλεπε μικρός ο Θοδωρής και τωρα βλέπουν κι αυτά :
      https://www.youtube.com/watch?v=RIUvcAbs8O0
      Ο Ζακ και ο Κόντι και έχουν και τα ιδια γούστα: ο ένας λιχούδης ,ο άλλος όχι!Εχουν κανει και επεισόδιο με αυτό και γελάει πολύ ο Πέτρος όταν το βλέπει.
      Oσονούπω θα δεις πως κατά βάθος είμαι Μήδεια!

      (ούτε για δείγμα)

      Διαγραφή
  4. χρονια πολλλα σε ολες τις μαναδες του κοσμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να χαίρεσαι τη μανούλα σου Ασωτούλη!

      Διαγραφή
  5. Ειπαμε οι μανούλες αντέχουν τα πάντα ακόμα και τις "κατάρες"!!!! Χαχαα!Χρόνια Πολλάααααααααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχ φοβερος ο γιοςςςςς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πήγα στη μια ανάρτηση, πέρασα από την άλλη, μπαινόβγαινα στα links και επέστρεψα!!! (Αφού έκανα τις αντιγραφές μου!)
    ;-)
    "ΥΓ : Χρόνια μου πολλά ,παιδάκια μου και θα είναι πολλά όταν θα με έχετε δίπλα σας ....κι επειδή κουραστηκα πολύ να σας μεγαλώσω ,εκεί στον καναπέ που θα με έχετε ,μη με κουραζετε με εγγόνια και δισέγγονα! Στα δωμάτιά τους κλεισμένα να τα έχετε,αν γίνετε μαζί με τις μαμάδες τους!"
    Ααχχααχχααααα! Άτιμο πλάσμα, κλαίω!!!
    Πάντως, εγώ δεν πιστεύω πως το τάμα εμπεριείχε τίποτα περίεργο ως προς εσένα! Όχι! Έλεος δηλαδή! Μόνο να τα κακολογείτε θέλετε τα καημένα τα παιδιά! Αν είναι δυνατόν!
    (Απλά, έχε το νου σου τα "περίεργα" ατυχήματα... Μην ανεβαίνεις σε ταράτσες, μη βγαίνεις στο μπαλκόνι, μη ζητήσεις να σου φέρουν νερό κτλ... χο χο χο!)
    Χρόνια πολλά, παλαβό κορίτσι! Μας έλειψες!
    Καλό μήνα και μην αγχώνεις το παιδί, καλέ! (Να φύγει μακρυά σου θέλει! Λες να μη βάλει τα δυνατά του για να το καταφέρει???!!!)
    :-p
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε και σήμερα μου είπε πως είδε στον ύπνο του τον πεθαμένο παππού του που με αγκάλιαζε!Εκείνον μόνο τον χαιρέτησε.Εχω αρχίσει και φοβάμαι στ'αλήθεια!

      Διαγραφή
    2. Aϊ μαρί, τι είναι αυτό που σ' έχει πιάσει κι άργησα και να σε πάρω χαμπάρι; Καλέ είναι δυνατόν να περιμένουμε πολλά από τα αγοράκια μας; Πάλι καλά να λέμε! Νομίζω ότι φτάνει και σένα ο καιρός (μμμ, σχεδόν, μάλλον θα είσαι κι εσύ στο σημείο αυτό όταν πάνε και τα δίδυμα γυμνάσιο...) που θα πρέπει να εστιάσεις στη σχέση σου με τον σύζυγο μιας και τα αγόρια μεγαλώνοντας όσο να 'ναι είναι πιο ανεξάρτητα...
      Σε φιλώ! Σε σκεφτόμουν αυτές τις μέρες...

      Διαγραφή
    3. Εύα μου κι εγω σε σκέφτομαι συνεχεια!
      Ασε και τον σύζυγο τον εχει πιασει ήδη μια φουντωση ,μια φλόγα από τωρα !Σε ησυχία δεν με αφηνει!
      Κάθε βραδυ του λέω( για να τον νευριάζω χιχιχι) πως '' να τωρα ,αν δεν ειχαμε τα διδυμα θα εφευγα ,θα γυρναγα όλη την Ελλαδα ως αναπληρωτρια ,τι θα κάναμε οι δυο μας ολομόναχοι στο σπίτι!''
      Γι'αυτο μάλλον τον έπιασε η φουντωση χαχαχα
      Πολλά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  8. Σήμερα πλένοντας πιάτα και 'εχοντας αριστερα την Λήδα να λέει γκλ- γκλ πλχφλχ και μαμα και πίσω την Αλκηστη να ζωγραφίζει το Γράμμα μου και συγχρόνως να βλέπει Πέππα την γουρουνιτσα ζητώντας που και που να την αγκαλιάζω ακόμη και μετις σαπουνάδες και μέσα η μαμά τους να κοιμάται ..... σκεπτόμουν εσένα,λες και δεν είχα άλλες έννοιες αλλα η δική σου έννοια μου φάνηκε μεγαλύτερη με το άγχος που έχεις για τις εξετάσεις που είναι πρό των πυλών!! με πρώτο μάθημα νομίζω την Εκθεση Ευχομαι μέσα από την καρδιά μου να σας πάνε όλα καλά να έχει έμπνευση ηρεμία και αυτοπεποίθηση!. Χ'αρηκα με την σημερινή ολίγοσειρη ανάρτηση σου και περιμένω τις έπόμενες με ενδιαφέρον και χαρα! εγώ βέβαια σαν για για συνεχίζω να κάνω αναρτήσεις με τούρτες και ροζ λαγούς για να περνά ο καιρός να τελειώνουμε!!! Φιλάκια και
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το τι όνειρα έχω δει από το άγχος μου Έφη μου δε λέγεται! Κι αυτός όλο χαμογελάει!Μου το λένε και οι καθηγητές!Το μοναδικό παιδί που γελάει ,μου λένε! Λες να ειναι αυτιστικό και να μην το έχουμε πάρει χαμπάρι;
      Σήμερα μου έδινε οδηγίες για το πρωινό που θα τρωει την ημέρα που θα γράφει!Εδω όλα τα νορμάλ παιδιά ξερνάνε τ'αντερά τους από τα χαράματα ,ο δικός μου θέλει μέλια και μαρμελάδες!
      Σε ευχαριστω πολύ που με σκέφτεσαι!

      Διαγραφή
    2. Βρε Νάσια να είσαι καλά Σπάνια γελάω πια αλλά έχεις τον τρόπο σου στο λόγο να μεκάνεις να γελώ με την φωνή!!! το κρατώ μέσα και πάω με μειδίαμα για ύπνο!!! Μπράβο του για την γαστρονομική του επιθυμία ..... έτσι να είναι όλη του η επίδοση με μέλι και μαρμελάδα!!!! Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Μην ανησυχείς, ακόμα κι αν έκανε το τάμα που φαντάστηκες, σου ευχόμαστε εμείς "χρόνια πολλά" και το αντισταθμίζουμε!
    Οσο για την παλιά σου ανάρτηση, έχεις δίκιο: πολλή κουλτούρα, αδερφάκι μου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα για να συνεννοηθούμε- γιατί δεν ξερω ποιος κοροϊδεύει ποιον- και την ανάρτηση της ''μάνας'' στις χαζοχαρούμενες την έχω κατατάξει.Να τα εξηγήσω τα πράγματα και μετά εσύ λέγε ό,τι θες ,κανένα πρόβλημα.
      Πείτε κι άλλα ''χρόνια πολλά'' γιατί νιωθω μια παγωμένη ανάσα στον σβέρκο μου.....

      Διαγραφή
  10. Την ανάρτηση με το τάμα δεν την είχα ξαναδιαβάσει και έχω να πω τούτο:
    Τέτοιο τάμα μόνο εσύ θα έκανες! χαχα!
    Κοίτα όμως πως τα φέρνει η ζωή!
    Όσο για το φρέσκο τάμα που υποτίθεται πως έκανε ο γιος σου, μη φοβάσαι, πάω στοίχημα πως επειδή ήξερε την ιστορία είπε να σε δουλέψει λίγο!
    Το πολύ πολύ αν έχω πιάσει το νόημα και σου μοιάζει στο χιούμορ όπως υποψιάζομαι, να τον δεις με τρίδυμα μια μέρα...μη περιμένεις όμως να σου πω και τα ονόματα!
    Χρόνια πολλά για χτες, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχαμε τσακωθεί και δεν μιλιόμασταν δυο μέρες ,οπότε όταν τον καλωσόρισα σπίτι το είπε με άχτι αυτό με το τάμα !Δεν το είχε σχεδιάσει πιστεύω .Είχε πάει εκκλησία με το σχολείο του ,την τελευταία μέρα πριν την Μεγάλη Εβδομάδα και τάμα έκανε σίγουρα!Ανησυχώ γιατί είχαμε μαλώσει και ένα ''άι σιχτίρ'' θα το ευχήθηκε το ζούδι!
      Μετά διαβασα το βιβλίο της Κατερίνας ,ηρέμησα ,του καλομίλαγα ,προσπάθησα να αλλάξω την ατμόσφαιρα ,αλλά το τάμα είχε γίνει!
      Περιμένω να γραφτεί το δικό μου τέλος τώρα και να προλάβω να σας το γραψω εδω ,γιατί σε βιβλίο δεν με βλέπω να προκάμω!
      Φιλάκια Μαράκι!

      Διαγραφή
  11. Άντε βρε κορίτσι μου καιρός ήταν θα πάθουμε στέρηση!!! Μου έλειψες πολύ να το ξέρεις!!! Εγώ πάλι διαβάζοντας την ιστορία με τα διδυμάκια (ως διδυμομανούλα που είμαι) σκίρτησα! Ίδιοι φόβοι, αγωνίες, ξενύχτια! (Μόνο όποιος αντί για παιδί έχει γεννήσει κοτόπουλο σε βάρος μπορεί να μας καταλάβει) Μόνο που εγώ δεν το είχα κάνει το τάμα στους απόστολους αλλά στην Παναγία! Χρόνια μας πολλά γλυκιά μανούλα! Να μας χαιρόμαστε!!! Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς τραβήξαμε και τραβάμε ακόμα τους φόβους μας ,τις αγωνίες ,τα ξενύχτια μας και αυτά πέρα βρέχει! χαχαχαχα
      Φιλάκια Κλειώ! Καλή συνέχεια ,με δύναμη και υπομονή!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά μαμά Νάσια!
    Μην το παίρνεις κατάκαρδα που δεν σου ευχήθηκαν τα παιδιά σου για τη γιορτή της μητέρας. Αγόρια είναι και ξεχνούν καμιά φορά.
    Βέβαια, οφείλω να είμαι ειλικρινής και να σου πω ότι κι εμένα δεν μου άρεσε καθόλου αυτό το "χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα" του υιού!
    Κίσιζ Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τι θυμούνται τ'αγόρια ;Μπορείς να με διαφωτίσεις ,να ξέρω τι θα θυμάμαι κι εγω από και μπρος!

      Διαγραφή
    2. Θυμούνται τη γιορτή τους και τα γενέθλιά τους, για να τους παίρνουμε δωράκια.
      Επίσης, ο δικός μου, ευτυχώς, θυμάται και τη γιορτή και τα γενέθλια της καλής του και κάνει τα δέοντα!
      Δεν θυμάμαι να θυμούνται κάτι άλλο!

      Διαγραφή
    3. σωθήκαμε δηλαδή! Και έχω φερθεί τέλεια και στον δρακουλη τόσα χρόνια ,θα τρέχει με χίλια να μου φέρει εκεινο το ποτήρι νερό στα γεράματά μου!

      Διαγραφή
  13. γι'αυτό αγαπώ blogging.. γιατί εκεί που σε έχουν ξεχάσει και οι 4 μαγκλαράδες σου και κάθεσαι και διαβάζεις τα ξέχειλα από αγάπη μηνύματα αγάπης για την γιορτή της μητέρας.. εκεί που με πόνο ψυχής αναρωτιέσαι "γιατί ρε @ούστη μου.. εγώ σε πηγάδι κατούρησα; εκεί που νυχτώνει και επιτέλους σε θυμάται ο ένας από τους μεγάλους να σε πάρει τηλέφωνο για να σου ευχηθεί (ένας στους τέσσερις δεν το λες και καλή αναλογία) κι εκεί που παραπαίεις απ'την μελαγχολία στην κατάθλιψη και το δάκρυ στέκεται στην άκρη του ματιού.. διαβάζεις Νάσια και παίρνεις τ' απάνω σου!
    Γιούπι.. γιούπι... γιούπι.. δεν έχουν μόνο εμένα χεσμένη τα αγόρια μου... υπάρχουν κι άλλες του ίδιου συναφιού! γιούπι .. γιούπι.. γιούπι!!!!

    (ρε συνάδελφε.. δεν κάνουμε ένα γκρουπάκι; ξέρεις πόσες πονεμένες αγορομάνες θα μαζευτούμε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ας μας έχουν χεσμένες ,δεν πειράζει! Εχουμε τους καλύτερους άντρες εμείς,δεν έχουμε ανάγκη τους μαγκλαράδες!Αλλά ευχαριστιέμαι για τους δικούς μου ,γιατι ειμαι σίγουρη πως θα καλοπερασουν με τις γυναικες τους ,οταν γινουν μάνες! χαχαχαχαχαχαχα (να και το δικό μου υποχθόνιο γέλιο)

      Διαγραφή
  14. Το δικό μου το καμάρι είδες τι μου είπε (αν δεν είδες, να μπαίνεις στο FB να βλέπεις :-p ) ;;;
    - Πάρι είναι η Γιορτή της Μητέρας σήμερα στην Ελλάδα.
    - ΟΚ. Μην ξεχάσεις να πάρεις τηλέφωνο την γιαγιά !!!
    - Εμένα δεν θα μου πεις Χρόνια Πολλά ;;
    - Όχι ! Σου είπα στην Αγγλική Γιορτή της Μητέρας, δεν σου είπα ;;;

    Κάνε παιδιά να δεις καλό, σου λέει μετά ο άλλος !!!! Όχι σε ξεχνάνε ... ... ... σε γράφουν κανονικά !!! Απ' τα 10 τους κιόλας !!!

    Το θυμήθηκα και συγχύστηκα πάλι !!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ.: Εντωμεταξύ ... ... ... ΑΚΟΜΑ να μάθεις ότι ΔΕΝ ζω στο Λονδίνο !!! Στο LEEDS ζω, παιδάκι μου !!! Στο Leeds !!! Ανεπίδεκτη μαθήσεως !!! Το καλοκαίρι θα σου φέρω δώρο άτλαντα της Αγγλίας !!! :-p

      Διαγραφή
    2. επίτηδες το έκανα για να σε συγχύσω! Είπα να γραψω από τη Σκωτία να σε αποτελειωσω ,αλλά βαρεθηκα ...
      Α ,εσυ δεν πας καλά!Μα το ειπε μια φορά το παιδί ,πόσες φορές θέλεις να στο πει ακόμα!!!!!!!!!!

      Εγω είπα στον Θοδωρή πως έκανα τάμα αν περασει να με παίρνει μαζί του σε κάθε νησι που θα πηγαινει εκδρομή ,διαφορετικά θα βουλιαζει το πλοίο!Πάλι με σατανικό γέλιο απάντησε ,οπότε δεν θα προλάβεις να μου φερεις τον χάρτη!Θα τον περιμένω όμως στο μνήμα μου,μαζί με τουλίπες σε παρακαλώ!

      Διαγραφή
    3. και καμιά πιτούλα να μου φέρνεις ,έτσι για τη μυρωδιά....κλαψ

      Διαγραφή
  15. Απαπα τάμα το παιδί για να περάσει !!! ΠΟυ το σκέφτηκε θα μου πεις!!!
    Δεν παίζεσαι άσε το παιδί να ονειρεύεται και να αισιοδοξεί και μ=η φοβάσαι παιδί μου δεν θέλει να πεθάνεις , φτου που πάει το σατανικό σου μυαλό !! Αντε δώστου δυναμωτικά πρωινά και καλή δύναμη!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να φανταστείς που έχει εναποθεσει κι αυτός την ελπίδα να περασει πήγε χτες σε απογευματινή λειτουργία της εκκλησίας για τους μαθητες που δίνουν πανελλήνιες - αυτός που δεν εχει πατησει το πόδι του ουτε απ'έξω απο εκκλησία -τους έδωσαν απο ένα σταυρουδάκι και σήμερα το βρήκα κάτω απο μαξιλάρι του!
      Σε ευχαριστω Νικόλ !

      Διαγραφή
  16. Zήσε, Νάσια, για να γράφεις τα ωραία σου. Μόνο εσύ μας έμεινες να μας τα λες. Εγώ μόνο τέτοια θα έγραφα αν μπορούσα, αλλά δε μου βγήκαν ποτέ. Μόνο όταν μου ρίχνεις μαγειρικές συνταγές κι έχω απορίες μπορώ να σολάρω σαχλαμάρα. Βέβαια, καθόλου σαχλαμάρα δεν είναι, γιατί οι μαγειρικές μου αγωνίες και απορίες είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Χρόνια πολλά δε σου λέω, ούτε σπίτι μας λέμε σε κάτι τέτοια. Ίσα που το θυμηθήκαμε. Φιλιά και ξαναγράψε μας να ευθυμήσουμε.
    ex-Koxilou εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοξιλού άσε τα υπαρξιακά σου ,πιάσε πάλι το πληκτρολόγιο και γράφε όπως έγραφες .

      Διαγραφή
    2. Άπαπα. Προτιμώ να διαβάζω. Βαριέμαι το γράψιμο. Άσε που θα με ξαναπιάσουν τα υπαρξιακά μου αν το ξαναρχίσω, γιατί είμαι κι επιρρεπής και θα τους διαβάζω τότε ξανά όλους και δεν το σηκώνω το μαμαδοblogging ολημερίς τελικά. Εδώ σε εσάς τις πιο ψύχραιμες περιπτώσεις μαμάδων θα έρχομαι και θα διαβάζω, γιατί τα υπόλοιπα με ταράσσουν και με αποδιοργανώνουν. Άσε που κοιτάω γύρω μου τον κόσμο με καχυποψία πια. Γιατί εμείς εδώ ψιλονορμάλ πράγματα λέμε. Μετά από τόσα που διάβασα έχω πάθει μια αναστάτωση και την κοιτάω τη μάνα στο live και αναρωτιέμαι μήπως έχει κι εκείνη κρυφές σκέψεις ότι αρχίσαμε να ζούμε μόλις τα τελευταία 6 χρόνια που γίναμε μάνες ή μήπως την πιάσει καμιά παράκρουση από το πουθενά και μου μιλάει συνέχεια για μαμαδοκατορθώματα-τεκνοκατορθώματα και για το πως να γίνουμε περισσότερο χαλιά να μας πατάνε τα τέκνα και άλλα τέτοια. Δεν ήμουν προετοιμασμένη για τέτοια και παρόλο που έκανα μεγάλη και ειλικρινή προσπάθεια να καταλάβω και την άλλη άποψη, δεν μπορώ άλλο γιατί με χαλάει. Έχασα τα αυγά και τα πασχάλια εδώ μέσα κι άκρη δεν έβγαλα. Έχει πέσει και σασπένς στη γειτονιά τελευταία, όπως είχατε κι εσείς με τις μουριές και τα λοιπά θέματα και δεν είναι να χάνω τέτοια θεάματα επειδή κάθομαι και bloggαρω και διαβάζω τους πάντες. Δεν έχω και μέτρο να πάρει. Ή που θα ασχολούμαι με όλη τη γκάμα των μαμαδοblogs και θα γράφω κι εγώ (4-5 αναρτησεις τη μέρα) ή που δε θα γράφω καθόλου και θα διαβάζω μόνο ό,τι μου κάνει κέφι. Το νιώθω λίγο παραπάνω συλλογικό από ό,τι θα έπρεπε όταν μπλέκομαι κι εγώ μέσα σ΄αυτό και προσέχω μη μου ξεφύγει κανένα ανάγνωσμα. Κι εγώ κάπου χάνω τελικά (όχι δεν το υποψιαζόμασταν) κι έλεγα για τους άλλους. Ντροπή μου! Λέω να βρω καμιά πιο χρήσιμη δουλειά από εδώ και μπρος. Οι γνωστοί άγνωστοι δε με χάνετε. Να γράφετε, γιατί θα έρχομαι να διαβάζω. Να σχολιάζω δεν ξέρω. Μόνο με μέτρο, μη γίνει καμιά στραβή και ξαναρχίσω. Φιλιά! Πάω να τελειώσω καμιά δουλειά, γιατί το απόγευμα έχουμε πάλι μάζωξη στις πιλοτές για παιχνίδι και πρέπει να πάω φρέσκια γιατί εκεί μαθαίνω και τις εξελίξεις για τα τοπικά μας θέματα. Όλοι ασχολούνται με το ασφαλιστικό κτλ., εμείς εδώ έχουμε τα δικά μας. Υγρασίες, φωτισμός, κήποι, νερά, ποιος θα πληρώσει, ποιος δε θα πληρώσει, γιατί δεν αφήνει η μία πολυκατοικία την άλλη να πατάει το γκαζόν της και τελικά ξεδίνουμε όλοι στο μοναδικό κομμάτι γης που δε φωνάζει ο διαχειριστής. Όχι, θέλουμε να πάμε να πατήσουμε κι αλλού. Κατάλαβες. Πολύ σοβαρά θέματα να λυθούν για να κάθομαι να μαμαδοblogαρω. Τώρα φιλιά. Πριν σε κορόιδεψα, είχα κι αλλα να πω.

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά μαμά Νάσια!
    Κι εγώ που καθόμουν και έκανα σκονάκια η χαζή...!
    Τα φιλιά μου στην οικογένεια και καλή επιτυχία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκονάκια στις πανελλήνιες; Δεν έχω πάρει χαμπάρι κάτι τέτοιο...
      Σε ευχαριστω Πέτρα μου!

      Διαγραφή
  18. Η Παναγιά μαζί του να τον κρατά ψύχραιμο και να μπορει να εκφράσει και να αναλύσει με τον καλυτερο τρόπο οτι του ζητηθεί στην Εκθεση!!! Αρχισα να καλοβλέπω μία παλιά σου" τάχα επιθυμια"για το Πανεπιστήμιο Θράκης χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα ,δεν μας βλέπω για Θράκη ,γιατί έχουν πέσει τάματα ,γονυκλισίες και προσευχές από όλο το σόι ,μέχρι τεταρτοξαδέρφια ,μέχρι απο τη νηπιαγωγό του και δασκάλες από δημοτικό εως Λύκειο( τους βλέπουμε όλους αυτους τους δασκαλους και μας εχουν πει πως προσευχονται για τον υιό μου) ,να βάλω κι εσάς εδω στο μπλογκ ,ε το πολύ πολύ να φτάσουμε μέχρι Λάρισα!Μου την καταστρέψατε με τις ευχές την επιθυμία μου!

      Διαγραφή
  19. Νασια μου όλες οι θετικες σκεψεις μαζι του..!!περασα να σου πως μια καλησπερα καινα αφήσω ευχες για καλη επιτυχια στο παιδι..
    ειδα την αναρτηση σου οπως και τα σχολια.. και εχω πέσει κατω απο τα γελια... καλα δεν υπάρχεις εσύ..!!!καλο ξημερωμα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολύ Ρούλα μου!Ειλικρινά με συγκινείτε όλοι!
      Πολλά φιλάκια σου στέλνουμε!

      Διαγραφή
  20. Κι εγώ ν' αφήσω τις εγκάρδιες ευχές μου για το δοκιμαζόμενο παιδί και καλό κουράγιο στους γονείς του! Μη σκας για τη γιορτή της μητέρας.
    Και μένα πέρυσι ούτε που το θυμήθηκαν, αλλά φέτος έσκασε μύτη ο μεγάλος με λουλουδικό. Κι απάνω που ήμουν γκαζωμένη κι ετοίμαζα το μονόλογο της "Πικραμένης Μάνας", μου χώνει στη μούρη την ανθοδέσμη, μου σκάει κι ένα φιλί κι έμεινα κάγκελο.
    Καλή επιτυχία να έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω αν δω λουλουδικό και φιλί από τον μεγάλο θα το παθω το εγκεφαλικό και θα αποθάνω ,οπότε θα το σβησω αυτό το σχόλιο ,μην το δει όταν θα ψαχνει τρόπους πώς να με ξεκάνει!
      Σε ευχαριστω Μαρία ,καλή επιτυχία και στον γιο σου! Σας σκέφτομαι κι εσάς!

      Διαγραφή
  21. Δεν ξεύρω τί λέει η Αγγελική και πόσους μας υπολογίζει στο μέτρημα.
    Ξεύρω όμως ότι υπάρχουν κάποιες σταθερές αξίες εδώ μέσα σαν και του λόγου σου.
    Επομένως, κανόνισε την πορεία σου!!
    Φιλιά. Χρόνια Πολλά (γενικώς) και Καλησπέρες.
    Το πτηνό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίγκου γιορτάζει ο δρακούλης σήμερα (Κώστας) και σε ευχαριστω πολύ!
      Με την 1η ευκαιρία θα πάμε Σκωτία να την επισκεφτούμε! :P
      Πολλά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  22. Mπήκα να σου αφήσω ευχές για το Δρακούλη σου. Κορώνα στο κεφάλι σου να τον έχεις :-) Nα είναι γερός να ζήσει πολλά, πολλά χρόνια! Ολοκλήρωσα με τις ευχές. Φιλιά πολλά! Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμη Ελίνα σε ευχαριστω !Αν και με έκανες να μην κλείσω μάτι το βράδυ με την ευχή σου(πολλά ,πολλά ;;;;) σε συγχωρώ για 1η και τελευταία φορά!Με φειδώ τις ευχούλες στο εξής! :)

      Διαγραφή
  23. Ξανα περνω Νάσια μου για να σε ευχαριστησω εσένα και τους φωστήρες σου.. οπως και το Αριστακι για τα βιβλια και την καρτουλα σας..θα έχω το καλοκαιρι να διαβαζω χάρη σε όλους σας... να μου τα φιλησεις τα σαίνια σου θα περασω και απο εκεινα να τους αφήσω φιλιά...και απο οτι είδα ειχατε γιορτούλα να χαιρεσαι το αλλο μισο σου πολύχρονο να είναι καλή επιτυχια στον μεγαλο... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με το καινουργιο συμαζεμα δεν τα βρισκω τα παιδιά... δώσε τους σε παρακαλω .. τα φιλια μου και το ευχαριστω μου...
      Που θα τα βρισκω τα μπλοκακια τους; βαλε κανενα τόξο... προς τα εδώ πανε... χα..χα..

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα Νασιούλι!! Πολύ πλάκα ο γιος σου!! Βρε λες;; μπαααα....χαχχχα...φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή