Πέμπτη, Οκτωβρίου 13, 2016

Απονιά!

Πόσα να  αντέξουμε πια!! Θέλω  κι εγω να χτυπήσω την κεφάλα μου σε κανένα ντουβάρι σαν του μεσιέ παρακάτω :


αλλά τα δικά μου τα ντουβάρια τα έβαψα προσφάτως και λυπάμαι τον κόπο μου!Γι 'αυτό αποφεύγω να μπαινω πια στο ίντερνετ ,να μην ακουω και να μην διαβάζω τίποτα ,να μείνει και κανένα ντουβάρι όρθιο!

Τα έχω βάλει λοιπόν με τα υπόλοιπα ''ντουβάρια'' του σπιτιού ,αλλά κι αυτά πόσο να αντέξουν ;
Διαμαρτύρονται τα μαύρα κι έρημα και με παρακαλάνε να πιάσω τα ντουβαρια του μπλογκακίου και να αφήσω αυτά στην ησυχία τους :





Δυστυχώς Νικόλα μου , Άπονοι είμαστε οι γονείς στην Ελλάδα ! 

ΥΓ : άλλους 3 μηνες η τιμωρία ,όσα και τα λάθη σου! Περίμενε να σου φερω και χαρτομάντηλα ,μού μούσκεψες το μπολγκόσπιτο με τις δακρυβρεχτες φατσούλες σου!


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

37 σχόλια:

  1. Παρ'όλο που πιστεύω ότι η τιμωρία είναι τιμωρία και δεν πρέπει να λήξει πριν από την ώρα της, δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω τρυφερά στις τόσες γραπτές εκκλήσεις του παιδιού, μέχρι που μου έρχεται να ξεκινήσω εκστρατεία στο διαδίκτυο για να μαζέψω υπογραφές υπέρ του, άπονη μάνα!
    Καλώς ήρθες και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τιμωρία έληξε αμέσως μόνο και μόνο από το μικρό βελάκι που οδηγούσε σε μια καρδούλα! Αυτό με έριξε! Προσπάθησε τόσο ώστε να μην μου ξεφυγει ουτε η πιο μικρή!
      Καλή σου μέρα Pippi!

      Διαγραφή
    2. Οι σύγχρονοι παιδοψυχολόγοι δεν συνιστούν τιμωρίες. Απλώς τις φυσικές συνέπειες. 'Ο,που έχουν εφαρμογή.... :-)

      Διαγραφή
    3. καλά δεν τους εχω και εικόνισμα τους σύγχρονους παιδοψυχολόγους ,ουτε και αρνούμαι οτιδήποτε συνιστούν.Είμαι της συνδυαστικής σχολής ,παλιάς και νέας σχολής .Και όταν λέμε ''τιμωρία'' δεν εννοούμε και κανεναν βασανισμό! Το τάμπλετ του πήρα για ένα διάστημα ,αφού πρωτα τον ειχα ενημερωσει για το πότε θα του αφαιρείται ...

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα Θεοί οι μικροί σου, όσο διάβαζα έλεγα από μέσα μου '' βρε τι μου θυμίζουν''... φέρε τους να κάνουν παρέα με τους δικούς μου. Στις μαλαγανιές, πρώτοι!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχώς που έχουμε κι αυτά ,να ξεπερνάμε και να ξεφευγουμε από τα δύσκολα Bre Melaxrinaki!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. Θεός ο Νικόλας! Δηλαδή ο Ξανθόπουλος (Νικόλας κι αυτός) μοιάζει ερασιτέχνης.
    Είμαι σίγουρη πως έχεις τους λόγους σου και μπράβο που αντέχεις σε τέτοια πίεση.
    Αυτά τα "όρια" που λέγαμε παλιά...
    Για τα ντουβάρια που δυστυχώς φέρουν κατ' επίφαση και την ιδιότητα του γονέα, ας αφήσουμε το χρόνο να τους δώσει τα μαθήματά τους. Έχει ο καιρός γυρίσματα. Κάτι τέτοια έλεγαν και για την προηγούμενη γενιά μεταναστών, οι οποίοι σήμερα είναι ίσως πιο Έλληνες απ' τους καθαρόαιμους.
    Βάστα γερά ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν άντεξα και πολύ Μαρία μου ! Αστείο ήταν το ΥΓ !
      Για τα υπόλοιπα συμφωνούμε απόλυτα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Θα 'χουμε ζημιές στις εικόνες λέει το δίποδο και δε ρίχνει αστροπελέκι ο ύψιστος να έχουμε ένα ντουβάρι λιγότερο σε αυτή τη χώρα που πέφτουμε από ντουβάρι σε ντουβάρι!

    Ο Νικόλας θεός! Αφού δεν κατάφερε να σε ρίξει έτσι, μάλλον πρέπει να αποδεχτεί την τιμωρία του...άπονη όμως σε σε λέω...όχι, όσο το ίδιο επίθετο διεκδικούν τα δίποδα ντουβάρια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "δε σε λέω" ήθελα να γράψω...κι έγραψα "σε σε λέω"...φτου σκουλικομυρμηγκότρυπα!

      Διαγραφή
    2. Θα τρελαθούμε ομαδικώς με όσα ακουμε! Ο Νικόλας αν και ειχε συμφωνησει με την τιμωρία του,ζητούσε και μεγαλύτερη ποινή ,δεν άντεξε!Άτιμη εξάρτηση !Μήπως πρέπει να μπούμε όλοι τιμωρία και να κλεισουμε ταμπλετ και λάπτοπ; Θα συμφωνησει και ο Ανωνυμος εδω μαζί μου!
      Καλημέρα Μαράκι!

      Διαγραφή
  5. αχ μωρε .... συγχωρεσε βρε το παιδι.... τι εκανε τοσο κακο πια.... Μην εισαι απονη βρεεεεεεεεε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου συνωμοτουσε με τον άλλον να μου αποκρύψουν πως έχουν επανάληψη για να εχουν περισσοτερο χρόνο στο ταμπλετ.Θα μου πεις και με το δίκιο σου ''εσύ φταις που το έχουν '' .Στερνή μου γνωση να σε είχα πρωτα,θα σου πω εγω.
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλα, με έλιωσε ο μικρός!!! Πώς αντέχεις??? εεε??? Θέλω να μπω μεσολαβητής και να λυθεί το ζήτημα! Σε παρακαλώ άσε με!!! Έλα βρε Νάσια ξανασκέψου το!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλα, με έλιωσε ο μικρός!!! Πώς αντέχεις??? εεε??? Θέλω να μπω μεσολαβητής και να λυθεί το ζήτημα! Σε παρακαλώ άσε με!!! Έλα βρε Νάσια ξανασκέψου το!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ψυχοπονιάρες μαμάδες έχω εδω σαν σχολιάστριες!!Αν ειναι να τα λυπόμαστε κάθε φορά που μας γεμίζουν με καρδιές το χάσαμε το παιχνίδι! Άσχετα που εγω τον λυπήθηκα...άλλη φορά δεν έχει λύπηση χαχαχαχα
      φιλάκια Κλειώ!

      Διαγραφή
  8. Ξέρεις, αυτό που κάνεις θα μπορούσε να φανεί ακόμα ΚΑΙ παρεξηγήσιμο. Τα παιδιά άραγε αντιλαμβάνονται το μέγεθος της πράξης σου να τα εκθέτεις με τέτοιον τρόπο. Σου γράφω ανώνυμα, φαντάζομαι πως μπορείς να καταλάβεις ΚΑΙ ποιος είμαι ΚΑΙ τι πρεσβεύω. Αυτά από μένα. Να είσαι καλά παρόλα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε ξέρω ,ούτε θέλω να ξερω ποιος /α είσαι,αναρωτιέμαι μόνο για τον τρόπο που διαλεξες να σχολιασεις ανωνυμα ! Αν εσυ νοιάζεσαι για τα παιδιά μου μπορουσες να μου στείλεις ιδιωτικό μηνυμα και να μου κάνεις ιδιαίτερο μαθηματάκι που ευχαρίστως να συζητούσα.Να σε ενημερωσω πως έχω ήδη κλεισει ψυχολόγο για την παρακολουθηση των παιδιών από το κακό που τους κάνω και να μην ανησυχείς τόσο. Επόμενο ανώνυμο σχόλιο θα σβηστεί.Μπορείς να μας επιπλήξεις άνετα με το όνομά σου.

      Διαγραφή
  9. Τι εφευρίσκει το μυαλουδάκι τους!!!
    Κράτα γερά....

    Σε γλυκοφιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθώ Ελένη μου! ♥ ♥ ♥
      Πολλά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  10. Καλέ δώσε στα παιδιά λίγο τάμπλετ! Τι ζητάνε τα δύσμοιρα; Λίγο τάμπλετ ζητάνε!
    Κλαψ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα παλιοτάμπλετ έχουν και δεν λέει να χαλάσει το ρημάδι να βρούμε την ησυχία μας!

      Διαγραφή
  11. Ο δικός σου μας γλύκανε τον αγριεμό από το Ντουβάρι.

    Τι ζούμε Θεέ μου. Και πού ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια Ντουβάρια κάνουν ό,τι θέλουν στην Ελλάδα και να δεις που θα καταφερνουν και ό,τι θέλουν!

      Διαγραφή
  12. Δεν σε έριξε με ένα τόσο τρυφερό γράμμα; μα τι άσπλαχνη που είσαι; στην ορθογραφία στάθηκες κι εσύ; (όσο για το πάνω ντουβάρι άστα, μην σχολιάσω καλύτερα και γίνω κακός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με έριξε και έχω τύψεις που με εριξε και ψάχνω αφορμές να τον ξαναρίξω εγω!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο απευθύνεται και στα δυο αγαπημένα μου διδυμάκια... δεν ήθελα να γράψω στα blogs τους όπως κάνω συνήθως...

    Δυστυχώς για σας, αλλά ευτυχώς για μας τους γονείς και τις γιαγιάδες, "πρέπει" σ' ένα σπίτι να υπάρχει πειθαρχία, σχετική πειθαρχία, έτσι μια τιμωρία είναι τιμωρία και καμιά πονηριά- γαλιφιά δεν μπορεί να την σβήσει... Ναι να την μειώσει, αλλά όχι να τη σβήσει!!!
    Οι τιμωρίες είναι για το καλό μας (Ωχ! και μη μου θυμώσετε!) γιατί μας μαθαίνουν να είμαστε πιο προσεχτικοί!
    Σας φιλώ πολύ πολύ και παρακαλώ την μαμά σας, να την μειώσει!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. '' έχετε δίκιο σε αυτά που λέτε ,δεν σας θυμώσαμε ,θα τηρουμε τις τιμωρίες αλλά απο την επόμενη φορα! '' : Νικόλας

      Πέτρος: ''εγω όχι ,δεν θα τις τηρω ποτέ κ .Άιναφετς''

      Νασια : βλέπεις τι τραβάω!Αν ήξερα τις αποψεις πάνω στο θεμα ''τιμωρία'' ούτε καν θα την μείωνα! Αυτά τα λένε από πριν μαγισσούλα!

      Διαγραφή
    2. Ότι δικαιολογίες και να δίνετε στην Άιναφετς, ούτε θα σας θυμώσει, ούτε και θα πάψει να σας αγαπά... το μόνο που θα γίνει, είναι πως εσείς τα δυο θα ταλαιπωρείστε με το πείσμα και την ξεροκεφαλιά σας.. και ούτε τάμπλετ θα έχετε!!!
      Για ξανασκεφτείτε το και δείτε και το συμφέρον σας! ;-)

      Διαγραφή
  14. Πόση πίεση ανέβασες με τα λάθη του; Αυτό πες μας...
    αχαχαχα! Φιλί γλυκό στον μαλαγάνα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οκ, η γαλιφιά πάει σύννεφο κι όλο αυτό είναι Αγάπη!
    Πολλά φιλιά σε όλη την όμορφη οικογένεια Νάσια μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχουμε τόση που δανειζουμε Αγάπη για όποιν ενδιαφερεται!
      Φιλάκια Πέτρα!

      Διαγραφή
  16. ΧΑ..ΧΑ.. καλα δεν παιζονται τα παιδια οταν θελουν να μας ρίξουν...σκετοι μαλαγάνες...μα είναι τοσο τρυφερα αυτα που σου γραφουν..!!ομως εσύ εισαι η μαμα τους και τα ξερεις καλύτερα..γενικα μας κανουν οτι θέλουν..γιατί και εσύ ΝΑΣΙΑ κατα βαθος και κατα πλατος να μην σου πω δεν είσαι τόσοσ σκληρη οσο θελεις να φαινεσαι..χα..χα. τοσο καθυστερημενα που σχολιαζω ΄΄ ηδη θα έχει λυθει η τιμωρία ε;να είστε όλοι καλα φιλί στα αγόρια..σου και σενα πολλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαθητής μου προχθές...
    Κυρίααααααα μην πείτε στη μαμά πως μας είχατε προειδοποιήσει για το επαναληπτικό στην Ιστορία γιατί και η μαμά με είχε προειδοποιήσει πως πάει το τάμπλετ για ένα μήνα αν της κρύψω κάτι.
    Πάντως γλύκας ο μικρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κυρία μου Καλησπέρα!!!!!! Χάθηκες.... Χάθηκα.... αλλά υπάρχει πάντα το στίγμα για να βρισκόμαστε οταν θέλουμε!!! Τα γλυκά σου βασανάκια σίγουρα μεγαλώνουν σε ένα γεμάτο από αγάπη περιβάλλον και αν ήμουν στην ηλικία σου θα συμφωνούσα ,ίσως και κάτι παραπάνω, μαζί σου αλλά τώρα σαν γιαγιά τα λυπάμαι ...Μην μου δείνεις σημασία όμως Κάνεις το σωστό για το καλό τους.ΤΩΡΑ θα σε απασχολήσω για λίγο με κάτι: . Κάποια στιγμή παρατήρησα στην μπάρα του μπλόκ μου συγκεκριμένα στο https creationpalette κλπ δεξιά δίπλα στο σήμα με το αστεράκι μία ασπίδα δίχρωμη (ασπρο μαύρο) και επάνω της ένα κυκλάκι με κόκκινο Χ τότε πατώντας επάνω του ενημερώθηκα πως η σελίδα μου δεν είναι ασφαλής κλπ επίσης πριν από το http υπάρχει ενα κυκλάκι με i που σημαίνει ότι η σελίδα δεν είναι ασφαλής..Πήγα σε τεχνικό κράτησε τον υπολογιστή 5 μέρες αλλά μου είπε ότι δεν κατάφερε να κάνει κάνει και μάλιστα δεν γνωρίζει πολλά για την δημιουργία blogs αλλά επέμενε πως το laptop είναι προστατευμένο...Εγώ από την μεριά μου πάλι μπήκα στα blogs των φίλων και παρατήρησα πως όλα σχεδόν παρουσιάζουν την ίδια εικόνα με το δικό μου ως προς το κυκλάκι με το "i" εκτός από το δικό σου και κάποιας Χαράς που έχετε την κλειστή κλειδαριά πριν από τοhttps....
    Αν θέλεις και μπορείς να μου πεις πως μπορώ κι εγώ να ασφαλίσω σωστά
    την σελίδα μου...Θυμάμαι πως την σελίδα σου την δημιούργησε κάποια φίλη σου μήπως αυτή ξέρει!!Είναι δύσκολο να πάω στην Θεσ/νίκη για να το ψάξουν εκεί λόγω των μικρών μας!! Θα περιμένω να μου απαντήσεις είτε θετικά είτε αρνητικα! Σε ευχαριστώ πολύ φιλάκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου είδα στο μέιλ το σχόλιό σου κι ως γνήσιο καρκινάκι που μου αρέσει να βοηθάω έτρεξα να σου πω: Θα πας στις ρυθμίσεις και κάτω χαμηλά θα δεις αυτό:
      HTTPS
      Ανακατεύθυνση HTTPS
      Όχι (ή ναι)
      Εάν είναι ενεργοποιημένη η Ανακατεύθυνση HTTPS:
      Οι επισκέπτες του ιστολογίου σας θα μεταφέρονται πάντα στη διεύθυνση https://.... και το μπλογκ σου

      εγώ δεν την έχω ενεργοποιημένη (την ανακατεύθυνση) γιατί μου καταργεί τη μουσική και το βελάκι.

      Βοήθησα;

      Διαγραφή