Τρίτη, Νοεμβρίου 22, 2016

THE END !

Προσπαθώ εδώ και αρκετό καιρό να βρω χρόνο για να κάνω αυτήν την ανάρτηση!

Την τελευταία μου ανάρτηση ! Ναι ,αγαπητοί φίλοι ,ήγγικεν η ώρα του αποχωρισμού!

Το έχω ξαναπεί πως ξεκίνησα το μπλογκ όταν ήμουν κλεισμένη στο σπίτι με μωρά τα παιδιά ,για να επικοινωνώ πιο πολύ με τις φίλες μου ,με τη μορφή αστείου ,να μαθαίνουν τα νέα μου ,αφού δεν είχα χρόνο για τηλεφωνικές συζητήσεις.

Τώρα τα παιδιά μεγάλωσαν και η Νάσια ξαναβγαίνει στους δρόμους ακάθεκτη για καφέδες ,σινεμάδες ,δεξιώσεις και πολύ πολύ κους κους με τις φιλενάδες!

Δεν θα αλλάξει κάτι φοβερό και τρομερό στη ζωή μου ,ούτε και στη δική σας με την αποχώρησή μου!




Άλλαξαν λίγο τα δεδομένα στο Νασιόσπιτο ,αφού πια ο μεγάλος υιός δέησε να περάσει σε σχολή του πολυτεχνείου φαρ εγουέι από εδώ! Δεν ένιωσα την παραμικρή θλίψη ,αντίθετα ήμουν και είμαι μέσα στην ευτυχία ! Γλίτωσα τα μαγειρέματά του ,την τρίχα του ,άδειασαν οι ντουλάπες μας ,πιάνουμε τα σαμπουάν και τα αφρόλουτρα χωρίς να μας γλιστράνε από τα χέρια και μπαίνουμε στο μπάνιο χωρίς να νομίζουμε πως κάνουμε χαμάμ!Δεν έχουμε το άγχος να κρύψουμε τις λιχουδιές μας και τις βρίσκουμε εκει που τις βαλαμε ,όποτε το θελήσουμε!Βλέπουμε ό,τι θέλουμε στην τιβί! Έχουμε επιτέλους έναν καναπέ ο καθένας μας να απλώσουμε την αρίδα μας και γενικά περνάμε πρίμα χωρίς το μεγάλο βλαστάρι μας!

Πήγε και είδε την γλύκα του φοιτητή και ζητάει τα ταπεράκια του ! Και η μαμά Νάσια τον λυπήθηκε ,δεν άντεξε και τον βομβαρδίζει καθημερινά με φαγητά !! Μέσα απο φωτογραφίες , με όλη την οικογένεια να γλύφεται και να τρέχουν οι σάλτσες από τα χείλη μας με όσα φαγητά του αρέσουν!

Πέρασε κι αυτός στην αντεπίθεση και μας στέλνει φωτό με τουλάχιστον 4 κορίτσια πάνω του κάθε φορά ! Αλλά  η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο και δεν ξέρω αν το καταλάβατε ,αλλά έχουμε ανοίξει πόλεμο στο Νασιόσπιτο!




Τα μικρά στην Δ' Δημοτικού ,με αγγλικά ( με προφορά που σπάει κόκαλα!) και στάδιο, ίσα που προλαβαίνουμε να τα δούμε! Μια καληνύχτα στις 9 το βράδυ και πολλή τούς είναι!

Και μένει το δρακουλο-ζευγάρι μόνο του  μετά και φανταστείτε την συνέχεια, τώρα που έπιασαν και τα κρύα!! ( με κουβερτούλες ξαπλωμένοι ο καθένας στον καναπέ του ,πονηροί!!!! )

Κάπως έτσι θα συνεχιστεί η ζωή μας και ακόμα καλύτερα ελπίζω ! Όταν θα με νευριάζει ο δρακούλης θα σας επισκέπτομαι να σας αφήνω την γκρίνια μου !
Αν γίνει κάτι συνταρακτικό ,π.χ έρθει ο έρμος ο Μπαρδέμ και φύγουμε μακριά να ζήσουμε τον έρωτά μας θα σας ειδοποιήσω πάλι από εδω ,μην μου ανησυχείτε





Εύχομαι τα καλύτερα για όλους σας και σας ευχαριστώ για την παρέα σας και τη φιλία σας αυτά τα χρόνια!






Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

49 σχόλια:

  1. Καλά, δεν ίδρωσε το αυτάκι μου!
    Σε έχω λάιβ και πολύ χαίρομαι για αυτό!
    Από τα καλύτερα που μου έτυχαν στην μπλογκόσφαιρα!
    Κανά σινεμά να πάμε α, και χρωστάω κεράσματα και καφέ και φαΐ το συντομότερο!
    Πάμε να κλείσουμε με οινοποσίες το μπλογκ σου ναι;
    Ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτσε εκεί που κάθεσαι εσύ! Αμεσως βρηκες ευκαιρία για ξεπόρτισμα!!!
      Θα κλέψω 3-4 κούτσουρα από γείτονα και θα σου έρθω στο τζάκι!

      Διαγραφή
  2. Το μόνο σίγουρο είναι ότι βρεθήκαμε ... σιγά μην αφήσουμε ένα "τέλος" (χοχοχο) να μπει εμπόδιο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγόρια μού χάλασε το λάπτοπ ,το έφτιαξα ,αλλά κατι μου έβαλε ή έβγαλε ο μάστορας και δεν έχω φωνή στο ράδιο και δεν παιζει βιντεάκια που δεν ειναι στο you tybe ...αναμενω γιορτες που θα ερθει ο αδερφος μου να μου το σιάξει! :(
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αυτό με το δρακουλοζεύγαρο, με έλιωσε, χαχαχαχα.
    Ότι και να λες, εγώ δε βάζω τέλος, πάλι θα βρεθεί
    τρόπος να τα λέμε ενίοτε!
    Φιλί μεγάλο σε σένα, στα τέκνα σου και φυσικά στον
    κόμη Δράκουλα, χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ματινάκι...δεν θα χαθούμε.

      Διαγραφή
  4. Σας εύχομαι τα καλύτερα! Να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε τις μικρές και μεγάλες καθημερινές στιγμές :)) Να χαίρεσαι τους λεβέντες σου και μη μασάς! Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμοιβαία τα αισθήματα Λέφτη μου!
      Εμείς θα τα λέμε μουσικο-χορευοντας !

      Διαγραφή
  5. Πες ότι δεν άντεξες να γράφω στο βλογ μου, κάθε τρεις και λίγο, ότι έχω όλη την κολεξιόν Άιρις και άσε τα υπόλοιπα περί χειμώνα, δρακούλη και δεξιώσεων!
    Αλλά δεν θα σ' αφήσω έτσι! Όοοοοοοχι! Θα σε βρίσκω στο φέισμπουκ και θα στα λέω, κάθε που θα μου στέλνει και μια καινούργια δημιουργία!
    Τι νόμιζες; Ότι θα γλιτώσεις τόσο εύκολα από την αρτίστα; Χο χο χο!
    Και σε αυτό το σημείο να ευχηθώ να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περνάς πολύ πολύ όμορφα!
    Κίσιζ Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην με προκαλείς ,μην με προκαλείς και μπουκάρω στην Αριστεα και σηκωσω το σπίτι στον αέρα!
      Εύχομαι από καρδιάς να έχεις σύντομα αυτό που επιθυμείς περισσότερο!
      Πολλά φιλιά Αρτίστα του βωβού!

      Διαγραφή
  6. δεν χανόμαστε.. το μόνο σίγουρο!
    φιλί μεγάλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαίρομαι που όλα πάνε καλά... θα βρεθούμε ξανά... μπραβο στον γυιο!! Καλή πρόοδο στα μικρά σου... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Paraskevi Lamprini M.
      Καλές γιορτές να έχετε!

      Διαγραφή
  8. θα ξαναρθεις... οσα χρονια κι αν περασουν θαααα ξαναρθεις...λαλαλαλαλαλαλα
    Ολα να συνεχισουν να πηγαινουν πριμα στο Νασιοσπιτο!! Παιδια, φοιτητης, δρακουλης και αρχηγος Νασια.. να σκατε απο υγεια και να γελατε πολυ κουκουλωμενοι στους καναπεδες σας!! πολλα πολλα φιλια Νασια μου.. this is not the end!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου ,σε αγαπώ πραγματικά και χαίρομαι για το σχόλιό σου !Δίνεις μαθήματα ευγένειας ,αφού δεν προσεβλήθεις από σχόλιό μου για τα ημερολόγια των γιορτών σε άλλο μπλογκ που πήρα σβάρνα αρκετές μαμάδες και μίλησα χωρίς ευγένειες και τυπικότητες! Σκόπιμα δεν ανέφερα ονομαστικά ποιες εξαιρώ από όσα έλεγα ,για να δω αντιδράσεις και ήσουν και θα είσαι μέσα στις εξαιρέσεις! Είσαι καταπληκτική μανούλα ,συνέχισε έτσι,δεν σε ξεχνάω και θα τα λεμε και από αλλού εμείς!Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. Δεν υπήρχε περίπτωση ποτέ η Ελπίδα και η Κλειώ παρακάτω να προσβληθούν από μια ελεύθερη γνώμη κάποιου, γιατί η ευγένεια τους βγαίνει πηγαία. Παρεξηγούνται και προσβάλλονται συνήθως οι άνθρωποι που καταπιέζονται και δεν αφήνουν τους εαυτούς τους ελεύθερους να εκφραστουν, γιατί φοβούνται πως αν πούνε τη γνώμη τους δε θα είναι αρεστοί ή αποδεκτοί από τους άλλους. Σε αυτούς ορισμένες φορές η "ευγένεια" που χρησιμοποιούν δείχνει λίγο επιτηδευμένη κι όχι αυθεντική και πηγαία. Ακόμη κι αν πεις κάτι που μπορεί να μην τους αφορά, υπάρχει περίπτωση να αρπαχτούν από μόνοι τους και να γίνουν πολύ επιθετικοί. Το νιώθω σαν να σου λένε "Αφού εγώ κρατιέμαι και δε λέω τις γνώμες μου, να κρατηθείς κι εσύ και να μη μιλάς." Εγώ αυτό το είχα εισπράξει πολλές φορές στο internet σαν συναίσθημα και πάντα λέω σε όλους αυτούς που μου δίνουν την εντύπωση πως κάτι άλλο σκέφτονται από αυτό που λένε, πως είναι 1000 φορές καλύτερο να το λένε, παρά να καταπιέζονται και να το κρατάνε μέσα τους γιατί κάποια στιγμή κάπου θα ξεσπάσει και θα βγει υπερβολικά άτσαλα. Δε γίνονται αντιπαθείς οι άνθρωποι όταν διαφωνούν με τους άλλους. Εγώ σε συμπαθώ πάρα πολύ πάντα, ακόμη και τις ελάχιστες φορές που έχουμε διαφωνήσει και δεν έχω νιώσει ποτέ ότι με έχεις προσβάλλει ή έχεις προσβάλλει άλλους. Βάζε όμως και κανένα link να μαθαίνουμε τι πήγες κι έγραψες. Πλάκα κάνω! Μη βάλεις link και γίνει μύλος μετά το θέμα. Άσε που πήγα και τους αγόρασα advent calendars από το super market και με τι μούτρα μετά να βγω να σχολιάσω. :-))) Καλά κάνεις και φέυγεις. Δεν τις πολυσηκώνει το internet τις διαφορετικές γνώμες. Βέβαια εγώ συνεχίζω να αφήνω αντίθετες γνώμες μερικές φορές, αν με εμπνεύσει το θέμα, αλλά πάντα μετά σκέφτομαι ότι κακώς ασχολούμαι, αφού η πλειοψηφία των posts που δημοσιεύονται, δημοσιεύονται για να συμφωνήσουν οι άλλοι μαζί τους και όχι για να ανοίξουμε κουβέντα. Αυτά. Ακόμη αϋπνία να πάρει. Θα μου λείψεις πάντως.

      Διαγραφή
  9. Στάσου μύγδαλα...έστω μελομακάρονα!!!!!
    Δε συγκινείσαι ούτε τόσο δα?
    Κρίμα!
    Εύχομαι να περνάς όμορφα και να χαίρεσαι όλους σου τους άντρες, εκτός απ' τον Προδέρμ πως τον λένε...!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία τι ευχή είναι αυτή;;;;;;;;;; Μου ανέβασες την πίεση στο 40!!!!
      Εμείς δεν χανόμαστε και κάποτε θα με δεις με τον Προδέρμ και θα ανεβει η δική σου πίεση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Το μόνο που με παρηγορεί είναι ο ποιοτικός χρόνος που θα έχει το δρακουλοζεύγαρο !!! Λίγο είναι !! Κάνε τις βολτούλες σου εσύ , κάνε ότι σου αρέσει και όσο για μένα φτάνει που λίγο σε γνώρισα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!Καλές γιορτές να έχετε!Που και που θα τα λεμε!

      Διαγραφή
  11. Καλή συνέχεια, σου εύχομαι, Νάσια, και σε εσένα και στο Νασιόσπιτο. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα μέσω του μπλογκ σου. Να χαίρεσαι τα παληκαράκια σου, όλων των ηλικιών. Θα ήθελα επίσης να διευκρινίσω ότι διαφωνώ με τη Μεμαρία στο θέμα του Προδ...Μπαρδέμ και να σου θυμίσω ότι ο Μπαρδέμ τα έχει με την Κρουζ. Κοινώς, να προσέχεις τα νώτα σου, είναι επικίνδυνες αυτές οι Ισπανίδες!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω πως η Μεμαρια έγραψε να τους χαίρομαι όλους ,εκτός του Μπαρδέμ.Τετοια φίλη είχα τοσον καιρό δίπλα μου!
      Με έχεις δει τελευταία; Όχι η Κρουζ ,ουτε η Αντζελίνα δεν μετραει δίπλα μου!Είμαι πολύ κοντά στον στόχο μου,γι'αυτό θα απέχω από εδώ ,για να τον κατακτήσω!
      Καλές γιορτές να έχετε με την οικογένειά σου Pippi!

      Διαγραφή
  12. Ξανασκέψου το......please!!!!
    Έστω αργά και που να έρχεσαι...

    φιλάκια στα μικρά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥♥♥ γλυκιά μου Ελένη ,σε ευχαριστώ!
      Σου εύχομαι τα καλύτερα του κόσμου να είναι πάντα μαζί σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Τώρα εγώ θα σου πω ότι λίγο ζήλεψα... Που ξεπαίδιασες να το πω, που ξεμπέρδεψες να το πω... δεν ξέρω γιατι αλλά ειλικρινά το αισθάνθηκα το τσιμπηματάκι!!! Εγώ Νάσια μου στεναχωριέμαι που μας αφήνεις! Ήσουν μια χαρούμενη πινελιά στην καθημερινότητά μου! Εύχομαι όλα να σου πηγαίνουν όπως τα ονειρεύεσαι!!! Και εύχομαι σύντομα να έχεις να μας πεις νέα... ας είναι και γκρίνια για τον Δρακούλη!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάλλον δεν την γλιτώνω την σύντομη επιστροφή!
      Σε ευχαριστώ Κλειώ και κοιτα να μαθεις καλά τις πλεξούδες ,γιατί για πρωτη φορά στη ζωή μου ,μετα τα 15μου χρόνια ,αφηνω μακριά τα μαλλια μου!Θα έρχομαι να μου τα μπερδεύεις,ε συγνωμη να μου τα πλέκεις!

      Ισχύει για εσένα ό,τι και για την Ελπίδα παραπάνω!
      Φιλάκια σε όλους σας ,καλά Χριστουγεννα να έχετε!

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν, κι εμένα μου τη δίνουν οι αποχαιρετισμοί οπότε σου εύχομαι να είσαι πάντα ευτυχισμένη. Τα κείμενά σου με διασκέδαζαν και υπήρξαν μια όμορφη συντροφιά. Καλή σου συνέχεια και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Ευγενία!Δεν το ήξερα κορίτσια πως διασκεδαζατε λίγο!Αυτό αναζητουσα κι εγω σε μπλογκς που διαβαζα,να ξεχαστώ για 2 λεπτά...αρχίζω να το ξανασκέφτομαι ,εχω κανει και ανάρτηση για την κυκλοθυμία μου χαχαχαχα
      Καλές γιορτές να έχετε Ευγενία μου!

      Διαγραφή
  15. Να είσαι καλά Νάσια μου ό,τι κι αν κάνεις και να μη χάσεις το χιούμορ σου!
    Αν και έχω εντελώς διαφορετική αντίληψη για το blogging, κατανοώ ότι δεν είναι για όλους το ίδιο. πχ δεν γράφουμε όταν βαριόμαστε, όταν είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι ή μόνο όταν θέλουμε να πούμε τα νέα μας, με γκρίνια και άνευ. Θεωρώ ότι είναι κάτι πολύ παραπάνω και βαθύτερο, όχι για όλους φυσικά!
    Αν δεν κάνω λάθος το είχες κλείσει πάλι, οπότε δεν θα μου κάνει εντύπωση αν επιστρέψεις πάλι σε κανά χρόνο! ;)

    Ό,τι καλύτερο για εσένα και την οικογένειά σου πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα πόσο με ξέρεις και ας μην είχαμε συχνή επαφή!
      Κατερινάκι όμορφο Χρόνια σου Πολλά για την ονομαστική εορτή,αγαπησιάρικα πάντα με ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς!
      Καλές γιορτές σου εύχομαι επίσης και ίδωμεν....

      Διαγραφή
  16. Δεν χανόμαστε εμείς ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι βέβαια ,αν και ειμαι στενοχωρημενη ,εξηγω τον λόγο στον Παυλίτο πιο πάνω...βέβαια εχω και τον σταθερό υπολογιστη ,αλλά ποιος τον συνδέει τωρα που τον έχω στην ντουλάπα ,μεσα για μέσα της!

      Διαγραφή
  17. Εγώ πολύ θλίβομαι κάθε φορά που κάποιος blogger αποφασίζει να εγκαταλείψει την bloggόσφαιρα, αλλά ο καθένας έχει τους λόγους του που αποχωρεί. Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου Νάσια μου! Τα νέα σου τα μαθαίνω μέσω φέις (αν και δεν το συμπαθώ το φέις!) Φιλιά πολλά! Υ.Γ Μπορείς έστω και αραιά να γράφεις εδώ όμως, πάντα προκύπτουν αφορμές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένας λόγος ήταν κι αυτός Πέτρα μου.Αποχώρισαν μπλογκερ που εγω παρακολουθουσα από χρόνια ,άλλοι έχουν πολλά προβλήματα και αυτό εμένα μου ρίχνει τη διαθεση. Δεν είμαι του σοβαρού και δεν μπορω να διακωμωδώ με σχόλια σε ανθρωπους που έχουν προβλήματα ακόμα κι αν η ανάρτησή τους ειναι χιουμοριστικη...έχω μερικά κωλλύματα κι εγω χαχαχα όπως θα πρόσεξες απέχω κι εγω απο το φέις τελευταία...
      Καλές γιορτές ,πάντα ταξιδιάρικες να έχεις Πετρα μου!

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητηρια στο γιοκα! Να περνατε καλα και παντα με αγαπη και πολυ χιουμορ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολύ BUTTERFLY μου!Όλα τα καλά σου εύχομαι !

      ( να πω πως για τον γιο έγραψα γιατί όλοι με ρωτουσαν σε μηνύματα τι έγινε με αυτόν ,παρά τι κάνω εγω! Αντιλαμβάνεσαι τι αγάπη μού έχουν όλοι!)

      Διαγραφή
  19. Έλα ρε Νάσια, στο καλύτερο φεύγεις. Τώρα που λιγόστεψε το γιουρούσι και θα πίναμε κι ένα ποτηράκι να πούμε τα δικά μας... Τουλάχιστον θα μαθαίνουμε τα νέα σου απ' τον σύνδεσμο (κωδικός: Μπουκλί) μέχρι να μας ξανάρθεις. Να χαίρεσαι το καμάρι σου (μπράβο του!) και να απολαύσεις την εποχή του τάπερ όσο γίνεται. Και τα ζουζούνια σου και τον δρακούλη σου και όλους όσους ομορφαίνουν τη ζωή σου!
    Ωρεντουβάρ και αναμένομεν εις το ακουστικόν μας την επανεμφάνισή σου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι θα σας αφησω εγω βρε;
      Φιλάκια Μαρια μου !

      Διαγραφή
  20. Η αλήθεια είναι ότι δεν πτοούμαι διότι ξέρω πως θα ξανάρθεις, δεν αντέχεις εσύ μακριά μας:))))
    Ελιωσα έλιωσα με τα γραπτά σου, "και καλά" εσύ τώρα θες να τα πιστέψουμε όλα αυτά που βασανίζεις το φοιτητή!!! Καλά σου κάνει όμως και περιμένω πότε θα σου φέρει τη νύφη αναντάμ μπαμπαντάμ να έρθεις εδώ να μας τα ξεράσεις όλα, να βγάλεις το άχτι σου:))))
    Ξέρεις πόσο σε πάω γιατί δεν μασάς τα λόγια σου, έχεις τρομερό χιούμορ και αυτοσαρκασμό και είσαι ψυχάρα όσο κι αν μας το παίζεις κα Δρακουλίνα (σύζυγος Δρακούλη βεβαίως βεβαίως!!!).
    Το μόνο καλό είναι ότι θα ζήσετε τρελό έρωτα με το χάζμπαντ και θα σε απολαύσει επιτέλους κατάδική του (ή καταδίκη του!!!) χα χα χα
    Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά και πραγματικά να είσαι καλά Νάσια μου! Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τον βασανιζω και πιο πολύ ,αυτος μετα με μπλοκάρει απο τα ιντερνέτια του και εγω μετα τον απειλω πως δεν θα δει ευρω τσακιστό και με ξαναβάζει!
      Ισα που χαρηκατε πως θα χαρουμε τον έρωτά μας και ηδη βρισκομαι πολύ μακριά του!
      Φιλακια Δημητρα!

      Διαγραφή
  21. Ως συνηθως παλι αργα το πήρα χαμπαρι τον αποχαιρετισμό και την ωρα που διαβαζα τα σχόλια..Νασια μου ετρεχε η σκεψη μου σε κατι περασμενα αντιο που ευτυχως εμεινα μονο εκεί.. και μας ξαναήρθες..
    είναι αλήθεια οτι ζωή που περιγραφεις πως θα κανεις είναι αρκούντως ελκηστική .. και αληθινή... γι αυτό κορίτσι μου κανε τη.. εσύ οπως σου κανει κεφι.. και οταν την βαρεθεις και αυτην εδώ θα είμαστε για να γελασουμε με τα δρακουλοοικογενειακα σου οσες εχουμε απομεινει να κραταμε εδω..Θερμοπύλες..χα.χα.. μπραβο στο γιο και στους φωστηρες σου με το καλο.. δεν θα χαθουμε .. εχουμε συνδεσμο εμεις..(βλεπε Αιρις) να περασετε χαρουμενες γιορτες!!! αντε ακομα δεν εφυγε και θα ξαναερθει το αγορι σου... να τους χαιρεσαι όλους εις το επανιδειν.. όποτε...φιλακιαααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια Άιρις ;Το αντιθετο θα γινει!Θα πινουμε καφέ και θα σου λέω τα νεα της Άιρις!

      Διαγραφή
  22. Έχω αϋπνίες και διαβάζω blogs να μου περάσουν. Μπήκα κι εδώ, να δω μήπως και είχες γράψει τίποτα. Καλά κάνεις. Πιστεύω ότι το blogging σκοτώνει τελικώς πολλά εγκεφαλικά κύτταρα (μην εξαγριωθούν όσοι διαβάσουν, δεν ισχύει για όλους αυτό). Γι΄αυτό κι εγώ θα σε παίρνω στο κινητό που σκοτώνει ακόμη περισσότερα. Θα το κάψουμε όσο μυαλό μας επέμεινε στο τέλος. Πέρα από την πλάκα, εμένα με κούραζε υπερβολικά το blogging και τότε δεν το καταλάβαινα. Μόλις το άφησα ηρέμησα. Kαλά κάνεις λοιπόν!
    Φεύγεις κι εσύ και τελειώνει οριστικά αυτή η χαλαρή, πηγαία εξιστόρηση της πραγματικότητας της Ελληνίδας μάνας. Δε μένει και κανένα μαμαδοblog πια με αυθόρμητες αναρτήσεις. Δεν τα σηκώνει το κλίμα αυτά. Πάντως ευτυχώς που κάναμε τα blogs και γνωριστήκαμε, γιατί πολύ σε πάω, να το ξέρεις. Φιλιά, ex-koxilou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανωνυμε που απαντας κατω απο την Ελπίδα πρωτον δεν ξερω γιατι δεν μου βγαζει να απαντησω κατω απο εσενα αλλά εδω κάτω
    δευτερον γελασα τόσο πολύ ,να 'σαι καλά με το ότι πηρες ημερολόγιο και με το λινκ που δεν ηξερες! Υποψιάζομαι ποια είσαι ,πρεπει να εχουμε μιλησει τυχαία μια φορά στο κινητο....περιττό να πω πόσο συμφωνω με οσα ειπες,γι'αυτό τα ''πήρα'' και μιλησα όπως μίλησα!


    Ελινάκι ακριβως όπως τα εγραψες ένιωθα !Ξεκουραστηκα πάρα πολύ το καλοκαιρι και μετα ,όσο απείχα ,αλλά μάντεψε βρε : θα συνεχισω λίγο με φωτογραφιες που θα δείχνουν τα νεα μου ,ελάχιστα σχόλια και κλειστά τα σχόλιά μου φορ κοινό! Σε γλυκοφιλώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εγώ ήμουν και παραπάνω. Ξέχασα να το γράψω στο τέλος του κειμένου. Θα μιλάμε, δε χανόμαστε. Φωτογραφίες να βάζεις, με ανάλογες λεζάντες γέλιου γιατί τα γράφεις τέλεια! Φιλιά, Ελίνα

      Διαγραφή
    2. νόμιζα πως δεν ηθελες να το γραψεις ,αλλά είδες πως σε κατάλαβα!

      Διαγραφή
  24. Έρχεσαι-φεύγεις...
    Χάνομαι-εμφανίζομαι...
    Πάρε μια ❤ από καρδιάς, να έχεις να πορεύεσαι!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τώρα που είπα να βολτάρω σε μπλογκς μετά από καιρόοοο, έφυγες εσύ. Ε, τι θα γίνει;;;!!
    Μήπως μπορώ να σε βρω κάπου αλλού; Ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή