Πέμπτη, Οκτωβρίου 13, 2016

Απονιά!

Πόσα να  αντέξουμε πια!! Θέλω  κι εγω να χτυπήσω την κεφάλα μου σε κανένα ντουβάρι σαν του μεσιέ παρακάτω :


αλλά τα δικά μου τα ντουβάρια τα έβαψα προσφάτως και λυπάμαι τον κόπο μου!Γι 'αυτό αποφεύγω να μπαινω πια στο ίντερνετ ,να μην ακουω και να μην διαβάζω τίποτα ,να μείνει και κανένα ντουβάρι όρθιο!

Τα έχω βάλει λοιπόν με τα υπόλοιπα ''ντουβάρια'' του σπιτιού ,αλλά κι αυτά πόσο να αντέξουν ;
Διαμαρτύρονται τα μαύρα κι έρημα και με παρακαλάνε να πιάσω τα ντουβαρια του μπλογκακίου και να αφήσω αυτά στην ησυχία τους :





Δυστυχώς Νικόλα μου , Άπονοι είμαστε οι γονείς στην Ελλάδα ! 

ΥΓ : άλλους 3 μηνες η τιμωρία ,όσα και τα λάθη σου! Περίμενε να σου φερω και χαρτομάντηλα ,μού μούσκεψες το μπολγκόσπιτο με τις δακρυβρεχτες φατσούλες σου!


Continue Reading
37 σχόλια
Share:

Σάββατο, Οκτωβρίου 08, 2016

Γραμματική αναγνώριση λέξεων Δημοτικού,για αρχάριους.

Καλημέρα φίλοι μου !Χάθηκα κι εγώ τελευταία ,όπως οι περισσότεροι όπως διαπιστωνω , αλλά έχω τις δικαιολογίες μου ,τις οποίες θα αναφέρω μετά αποδείξεων αργότερα.

Τώρα είπα να γράψω ένα κολπάκι για την γραμματική αναγνώριση λέξεων στο ουδέτερο γένος ,για παιδάκια που βρίσκονται στην Γ' και Δ' Δημοτικού .

Αφορμή μού έδωσαν τα τηλεφωνήματα που δέχτηκα από τη μισή τάξη των διδύμων την εβδομάδα που μας πέρασε ,από μαμάδες για να τις βοηθήσω με κάποιον τρόπο να αναγνωρίζουν την πτωση στην οποία βρίσκονται κάποιες λέξεις στο ουδέτερο γένος ενικού αριθμού
Ελπίζω να βοηθηθούν και όσοι ψάχνουν στο διαδίκτυο για το πώς θα βοηθήσουν τα παιδιά τους.

Φυσικά ,όλοι γνωρίζουμε πως για να βρούμε την πτώση ,αρκεί να ξέρουμε πώς θα βρούμε το υποκείμενο ,το αντικείμενο ή το κατηγορούμενο. 


Όμως  είναι αρκετά τα παιδιά που μπερδευονται να τα βρουν ή όπως στη δική μας περίπτωση ακόμα δεν έχουν μάθει το κατηγορούμενο και τους ζητήθηκε να κάνουν γραμματική αναγνώριση της λέξης :  ''το''  στην πρόταση : '' είμαι το νερό'' 

Οπότε κάνουμε το παρακατω κολπάκι : 

Αντικαθιστούμε το ουδέτερο ( το νερό ) με οποιαδήποτε άλλη λέξη σε αρσενικό ή θηλυκό γένος:

π.χ  είμαι η θάλασσα  ,είμαι η γάτα ,είμαι ο Θανάσης  

και παρατηρούμε πως  χρησιμοποιήσαμε Ονομαστική σε αυτήν την αλλαγή ,άρα και το ''το'' είναι σε πτωση Ονομαστική ουδετέρου 

Είχαμε την πρόταση : ''είμαι το γάργαρο νερό που κυλάει...'' να αναγνωρίσουμε επίσης τις λέξεις: 

''γάργαρο '' , ''νερό''  και κάνουμε το ίδιο και ας μην βγαίνει νόημα στην πρόταση κάποιες φορές:

'' είμαι η άγρια γάτα που κυλάει...''  , ''είμαι  ο χιονάνθρωπος που κυλάει... '' και πάλι βλέπουμε πως μας βγαίνει Ονομαστική ,οπότε  οι λέξεις '' γάργαρο και νερό'' βρίσκονται στην Ονομαστική.

Στην  πρόταση : ''τα παιδιά αγαπούν το παγωτό ''  , αντικαθιστούμε '' το παγωτό'' και λέμε :

'' τα παιδιά αγαπούν την γάτα ''  ,''τα παιδιά αγαπούν τον ήλιο'' κ.τ.λ ,οπότε έχουμε Αιτιατική πτώση

Αυτό είναι ένα κολπάκι για μικρά παιδιά που καλό είναι να εξασκηθούν ταυτόχρονα στο να βρίσκουν το Υποκειμενο ,Αντικείμενο ,Κατηγορούμενο με τον τρόπο που όλοι ξέρουμε .Κι αν δεν ξερετε ,θα τον μάθετε στο σχολείο ...φαντάζομαι και ελπίζω .

ΥΓ : Κουμπάρα μην τολμήσεις να μου τηλεφωνήσεις ,δεν δύναμαι να το εξηγήσω καλύτερα και απλούστερα!
Σας έκανα ξεφτέρια ε !!!!

Continue Reading
23 σχόλια
Share: